https://www.radiofreak.nl/ruud-de-wild-voorlopig-niet-op-radio-2/quote:Ruud de Wild en KRO-NCRV zijn er samen niet uitgekomen en dus krijgt De Wild geen programma op NPO Radio 2. Dit meldt De Telegraaf, de krant schreef eerder dat de twee partijen met elkaar spraken. “We hebben met elkaar gesproken, maar we zijn er niet uitgekomen”, zegt de dj.
Voor De Wild is het geen absolute must om terug te komen op de radio. “Ik hoef niet per se terug op de radio, ik wil vooral dingen doen die ik leuk vind.”
Volgens bronnen van de krant werd er gesproken over het dagelijkse slot van 18:00 tot 20:00 uur genoemd. Op dat tijdstip is momenteel Bert Haandrikman te horen met het programma Helemaal Haandrikman. Een scenario had volgens de krant kunnen zijn dat een ander programma naar de plek van Haandrikman zou gaan, zodat er overdag ruimte komt voor De Wild.
De dj stopte op donderdag 30 april 2015 bij Radio 538. De Wild moest het tijdslot afgeven aan Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, die overkwamen van 3FM. De Wild is momenteel bezig met het coachen van jongeren met een beperking voor het ‘No Limits Network’ van KRO-NCRV.
K3?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:25 schreef Meike26 het volgende:
Ik kom vanavond op de radioMijn klassieker bij juist Bert Haandrikman in zijn programma (met een reden dus).. welke klassieker zeg ik nog niet, wie me een beetje 'kent', weet welke artiest of band
zoals een collega ooit tegen mij zei toen hij het voor het eerst hoorde: wat duister, wat mooi. Die zanger is niet gelukkig volgens mij.quote:
ff lekker meegillenquote:
ik heb opeens een idee voor een programma formatquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb opeens een idee voor een programma format
straks komen de 3J'squote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Vincent Koning uit Amsterdam. Die met die directe lijn naar de studio.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:23 schreef Cee het volgende:
Oh ik heb nu door dat het againopdezender was. Sorry.
Producer was vergeten een schuif dicht te zetten. Hoorde hem zeggen: nee, 3J's straks, eerst War on drugsquote:
Wel grappig dat ze voordat de Volendammers komen eerst de oorlog aan drugs verklaren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Producer was vergeten een schuif dicht te zetten. Hoorde hem zeggen: nee, 3J's straks, eerst War on drugs
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze voordat de Volendammers komen eerst de oorlog aan drugs verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |