Dit is wel wat breder dan z'n column.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:44 schreef GSbrder het volgende:
Matig radio-item, btw.
Komt allemaal al voor in z'n Guardian column.
Ik heb weinig gehoord wat niet hier in staat:quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is wel wat breder dan z'n column.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:48 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het idee dat je het concept van een voldoende voorwaarde begrijpt remlof.
Ik heb het idee dat jij het concept van de EU maar matig begrijpt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:48 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het idee dat je het concept van een voldoende voorwaarde begrijpt remlof.
Dat komt vooral doordat jij alles wat niet binnen je wereldbeeld past categorisch afwijst.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het concept van de EU maar matig begrijpt.
Zoals het standpunt van mensen die geen fluit van de essentie van de EU begrijpen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat komt vooral doordat jij alles wat niet binnen je wereldbeeld past categorisch afwijst.
Nee, enkel een handjob gekregen vandaag. Maar betere tijden dienen zich aan. Alles goed in Arnhem?quote:
Prachtig he. Goede serie. En inderdaad. Ik hoop daar ook ooit m'n hobby van te maken. Ik houd nu al erg van fotografie, maar heb geen centen voor een goede camera dus kan het niet echt een serieuze hobby noemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, ik heb net naar Langs de oevers van de Yangtze gekeken. Ben wel jaloers op Ruben, hou zelf ook wel van fotograferen.
Ik hou vooral van landschapsfotografie (inderdaad, ook industriële landschappen) en architectuurfotografie, om mensen op de foto te zetten ben ik te verlegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prachtig he. Goede serie. En inderdaad. Ik hoop daar ook ooit m'n hobby van te maken. Ik houd nu al erg van fotografie, maar heb geen centen voor een goede camera dus kan het niet echt een serieuze hobby noemen.Jij lijkt me een goede voor stadsfotografie, en dan een beetje de verlaten industriele terreinen en zo. Daar je eigen canvas van maken en in je huiskamer ophangen. Heb je al wat?
Ja alles prima hier. Geen handjob helaas, niet eens van mijzelf.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, enkel een handjob gekregen vandaag. Maar betere tijden dienen zich aan. Alles goed in Arnhem?
Ah, volgende week vindt er weer wat Europese eenwording plaats?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja alles prima hier. Geen handjob helaas, niet eens van mijzelf.
Maar dat komt volgende week allemaal goed.
Europese gemeenschap zelfs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, volgende week vindt er weer wat Europese eenwording plaats?
Jarenlang gedaan onder de EU-vlag ook, maar die ga ik nu gebruiken waar ie voor bedoeld is, uithangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk, je geeft het goede voorbeeld. Mooizo.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jarenlang gedaan onder de EU-vlag ook, maar die ga ik nu gebruiken waar ie voor bedoeld is, uithangen.
Whehe. Ik voel me bijna homo in m'n schone pyjamaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:49 schreef Kaas- het volgende:
M''n hele shirt stinkt naar bier, omdat ik er net aardig wat Duvel op heb gemorst. Ik ruik het nu de hele tijd, maar heb geen zin om op te staan en een nieuw shirt aan te trekken. Voel me bijna hetero nu.
Ik zie E.T. op een balkon staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:51 schreef Kowloon het volgende:
Ah, hier heb ik een vrij recente gevonden. Heb voor deze foto echt een uur staan posten om de belichting goed te krijgen.
[ afbeelding ]
Heel eerlijk gezegd zijn pyjama's sowieso een beetje gay.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Whehe. Ik voel me bijna homo in m'n schone pyjama
Ah, tof. Ik herken hem nog, je hebt deze ooit gepost. Enkel door een stukje van het witte platte ronde gebouw in het midden herken ik trouwens waar het is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:51 schreef Kowloon het volgende:
Ah, hier heb ik een vrij recente gevonden. Heb voor deze foto echt een uur staan posten om de belichting goed te krijgen.Zelf kan ik het lijnenspel erg waarderen, fungeert dan ook al wallpaper op mijn laptop.
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd zijn pyjama's sowieso een beetje gay.
Gemaakt vanaf de voetgangersbrug over de Rijnhaven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, tof. Ik herken hem nog, je hebt deze ooit gepost. Enkel door een stukje van het witte platte ronde gebouw in het midden herken ik trouwens waar het is.
Ik vind het een coole foto. Maar dat zal ook vanwege onze gedeelde China-fascinatie zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
Deze vind ik ook altijd mooi. Anderen zullen het misschien niks vinden, ik vind de propagandaposters voor de Expo in een gewone buitenwijk van Shanghai wel mooi, helaas heb je op vakantie het weer niet zo voor het uitzoeken.
[ afbeelding ]
Dikke kans daarop.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het een coole foto. Maar dat zal ook vanwege onze gedeelde China-fascinatie zijn.
Meppel?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:23 schreef Kowloon het volgende:
En hier het centrum van de Europese macht:
[ afbeelding ]
Mooie gebouwen hoor.quote:
Racist.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:45 schreef 99.999 het volgende:
We zouden wel toekunnen met wat minder glas en beton.
Meer meer meer!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:45 schreef 99.999 het volgende:
We zouden wel toekunnen met wat minder glas en beton.
Goede analyse weer, Salomon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:59 schreef Heilwasser het volgende:
Syrië schijnt een goede huizenmarkt te hebben over een paar jaar.
Dumpen we daar mooi ons oude glas en beton.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:59 schreef Heilwasser het volgende:
Nu al. Korte wachtlijsten, geen sociale huur, verhuurdersheffing nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:59 schreef Heilwasser het volgende:
Een pijltje maar vanuit de VS?quote:
Scheefhuren gebeurt nog wel veel. Maar dat is dankzij externe invloeden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu al. Korte wachtlijsten, geen sociale huur, verhuurdersheffing nog nooit van gehoord.
Eén van de meest voorname redenen dat Poetin zich het conflict zo hevig aantrekt. Laat dit een waarschuwing zijn voor Nederland; MH17 was slechts de eerste groep scheefwoners die is aangepakt door hem.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Scheefhuren gebeurt nog wel veel. Maar dat is dankzij externe invloeden.
Bij Zijlstra kon je erop wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik wilde serieus gisteren nog de vraag hier posten hoe lang het nog duurt voor de VVD in aanloop naar de verkiezingen dit soort taal gaat uitslaan.
Het is begrijpelijk dat er zorgen zijn, maar dit komt op mij heel opportunistisch over op dit moment.quote:
Liever Greet dan lieve Mark?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik hoop overigens dat het ze ditmaal niet lukt en Geert er met de boze stemmers vandoor gaat.
Beetje vermoeiend en misleidend dit iedere keer.
Duidelijkheid over standpunten is beter dan de inhoud van deze standpunten?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die is in ieder geval duidelijk over waar hij staat.
Ja Geert zeg nog tenminste wat ie denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Duidelijkheid over standpunten is beter dan de inhoud van deze standpunten?
Geen idee wat Geert denkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja Geert zeg nog tenminste wat ie denkt
Een goedemorgen. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe ver de VVD deze verkiezingen zal gaan qua integratie-standpunten. Het gaat iedere keer weer een stapje verder naar rechts - de vraag is hoe groot dat stapje deze keer zal zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is begrijpelijk dat er zorgen zijn, maar dit komt op mij heel opportunistisch over op dit moment.
Goedemorgen trouwens.
Als die inhoud zo makkelijk bijdraait naar gekke Geertje...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Duidelijkheid over standpunten is beter dan de inhoud van deze standpunten?
Het is vooral weer vermakelijk hoe men het hier goed gaat pratenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een goedemorgen. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe ver de VVD deze verkiezingen zal gaan qua integratie-standpunten. Het gaat iedere keer weer een stapje verder naar rechts - de vraag is hoe groot dat stapje deze keer zal zijn.
Ik zal het zeker goedpraten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is vooral weer vermakelijk hoe men het hier goed gaat praten
Is feitelijk ook zo. Zo waren de nazi's fel tegen roken, want roken is slecht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
VVD 2025: Niet alles uit de WOII in Duitsland was slecht
Ik vind dit interview al vrij ver gaan. Zijlstra doet alsof het land altijd al bomvol orthodoxe moslims heeft gezeten die onze manier van leven bedreigen. Ik ontken niet dat er zorgen zijn en problemen met nakomelingen uit bepaalde gebieden, maar zoals Zijlstra het schetst zou je denken dat we niet meer vrij over straat kunnen lopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een goedemorgen. Ik ben sowieso wel benieuwd hoe ver de VVD deze verkiezingen zal gaan qua integratie-standpunten. Het gaat iedere keer weer een stapje verder naar rechts - de vraag is hoe groot dat stapje deze keer zal zijn.
De schets is deels interpretatie van de lezer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit interview al vrij ver gaan. Zijlstra doet alsof het land altijd al bomvol orthodoxe moslims heeft gezeten die onze manier van leven bedreigen. Ik ontken niet dat er zorgen zijn en problemen met nakomelingen uit bepaalde gebieden, maar zoals Zijlstra het schetst zou je denken dat we niet meer vrij over straat kunnen lopen.
Ik mis de geallieerde landingen in Marokko in je kaartjequote:
quote:
Ongetwijfeld, maar er wordt volgens mij veel geciteerd en dan bezigt hij toch ferme taal: ineens moeten we alles een halt toeroepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De schets is deels interpretatie van de lezer.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:51 schreef Friek_ het volgende:
Wat me wel altijd opvalt is dat het bijvoeglijk naamwoord 'kritisch' apart gebruikt wordt in die discussies over integratie. 'Een kritisch geluid', nee, je bedoelt gewoon een rechts geluid. Alsof een links/progressief geluid niet kritisch kan zijn.
#kleinleed
Ja, dat is lastig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:51 schreef Friek_ het volgende:
Wat me wel altijd opvalt is dat het bijvoeglijk naamwoord 'kritisch' nogal apart gebruikt wordt in die discussies over integratie. 'Een kritisch geluid', nee, je bedoelt gewoon een rechts geluid. Alsof een links/progressief geluid niet kritisch kan zijn.
#kleinleed
Als je 'kritiek' hebt ben je kennelijk de tegenpartij, en ergens tegen zijn houden Nederlanders nu eenmaal van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:51 schreef Friek_ het volgende:
Wat me wel altijd opvalt is dat het bijvoeglijk naamwoord 'kritisch' nogal apart gebruikt wordt in die discussies over integratie. 'Een kritisch geluid', nee, je bedoelt gewoon een rechts geluid. Alsof een links/progressief geluid niet kritisch kan zijn.
#kleinleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |