Dit is wel wat breder dan z'n column.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:44 schreef GSbrder het volgende:
Matig radio-item, btw.
Komt allemaal al voor in z'n Guardian column.
Ik heb weinig gehoord wat niet hier in staat:quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit is wel wat breder dan z'n column.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:48 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het idee dat je het concept van een voldoende voorwaarde begrijpt remlof.
Ik heb het idee dat jij het concept van de EU maar matig begrijpt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:48 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het idee dat je het concept van een voldoende voorwaarde begrijpt remlof.
Dat komt vooral doordat jij alles wat niet binnen je wereldbeeld past categorisch afwijst.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het concept van de EU maar matig begrijpt.
Zoals het standpunt van mensen die geen fluit van de essentie van de EU begrijpen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat komt vooral doordat jij alles wat niet binnen je wereldbeeld past categorisch afwijst.
Nee, enkel een handjob gekregen vandaag. Maar betere tijden dienen zich aan. Alles goed in Arnhem?quote:
Prachtig he. Goede serie. En inderdaad. Ik hoop daar ook ooit m'n hobby van te maken. Ik houd nu al erg van fotografie, maar heb geen centen voor een goede camera dus kan het niet echt een serieuze hobby noemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Kaas, ik heb net naar Langs de oevers van de Yangtze gekeken. Ben wel jaloers op Ruben, hou zelf ook wel van fotograferen.
Ik hou vooral van landschapsfotografie (inderdaad, ook industriële landschappen) en architectuurfotografie, om mensen op de foto te zetten ben ik te verlegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prachtig he. Goede serie. En inderdaad. Ik hoop daar ook ooit m'n hobby van te maken. Ik houd nu al erg van fotografie, maar heb geen centen voor een goede camera dus kan het niet echt een serieuze hobby noemen.Jij lijkt me een goede voor stadsfotografie, en dan een beetje de verlaten industriele terreinen en zo. Daar je eigen canvas van maken en in je huiskamer ophangen. Heb je al wat?
Ja alles prima hier. Geen handjob helaas, niet eens van mijzelf.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, enkel een handjob gekregen vandaag. Maar betere tijden dienen zich aan. Alles goed in Arnhem?
Ah, volgende week vindt er weer wat Europese eenwording plaats?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja alles prima hier. Geen handjob helaas, niet eens van mijzelf.
Maar dat komt volgende week allemaal goed.
Europese gemeenschap zelfs.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, volgende week vindt er weer wat Europese eenwording plaats?
Jarenlang gedaan onder de EU-vlag ook, maar die ga ik nu gebruiken waar ie voor bedoeld is, uithangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk, je geeft het goede voorbeeld. Mooizo.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jarenlang gedaan onder de EU-vlag ook, maar die ga ik nu gebruiken waar ie voor bedoeld is, uithangen.
Whehe. Ik voel me bijna homo in m'n schone pyjamaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:49 schreef Kaas- het volgende:
M''n hele shirt stinkt naar bier, omdat ik er net aardig wat Duvel op heb gemorst. Ik ruik het nu de hele tijd, maar heb geen zin om op te staan en een nieuw shirt aan te trekken. Voel me bijna hetero nu.
Ik zie E.T. op een balkon staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:51 schreef Kowloon het volgende:
Ah, hier heb ik een vrij recente gevonden. Heb voor deze foto echt een uur staan posten om de belichting goed te krijgen.
[ afbeelding ]
Heel eerlijk gezegd zijn pyjama's sowieso een beetje gay.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Whehe. Ik voel me bijna homo in m'n schone pyjama
Ah, tof. Ik herken hem nog, je hebt deze ooit gepost. Enkel door een stukje van het witte platte ronde gebouw in het midden herken ik trouwens waar het is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:51 schreef Kowloon het volgende:
Ah, hier heb ik een vrij recente gevonden. Heb voor deze foto echt een uur staan posten om de belichting goed te krijgen.Zelf kan ik het lijnenspel erg waarderen, fungeert dan ook al wallpaper op mijn laptop.
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd zijn pyjama's sowieso een beetje gay.
Gemaakt vanaf de voetgangersbrug over de Rijnhaven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, tof. Ik herken hem nog, je hebt deze ooit gepost. Enkel door een stukje van het witte platte ronde gebouw in het midden herken ik trouwens waar het is.
Ik vind het een coole foto. Maar dat zal ook vanwege onze gedeelde China-fascinatie zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:05 schreef Kowloon het volgende:
Deze vind ik ook altijd mooi. Anderen zullen het misschien niks vinden, ik vind de propagandaposters voor de Expo in een gewone buitenwijk van Shanghai wel mooi, helaas heb je op vakantie het weer niet zo voor het uitzoeken.
[ afbeelding ]
Dikke kans daarop.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het een coole foto. Maar dat zal ook vanwege onze gedeelde China-fascinatie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |