SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Oh LB. Wat schrikken en wat spannend. Sterkte en hopelijk gaat alles goed, jullie zijn in ieder geval op de juiste plek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
Bloeddruk te hoog, doorbloeding navelstreng wijst op onvoldoende toevoer naar de placenta, een soort overlevingstrategie van de baby
Dus ze willen me eigenlijk zsm inleiden, vanaf 38 weken is dat de veiligste optie. Dus nu elke dag een paar ctg's en misschien na t weekend inleiden
Ik ben me lens geschrokken en baal als een stekker, maar als dit het beste is voor de baby dan ga ik er natuurlijk in mee.
Och LB wat een schrik! Hopelijk kan je nog wat rust vinden in het ZH. En jullie worden goed in de gaten gehouden. Maar leuk is anders natuurlijk. Heel veel sterkte samen en ik duim voor jullie dat alles goed komtquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
Bloeddruk te hoog, doorbloeding navelstreng wijst op onvoldoende toevoer naar de placenta, een soort overlevingstrategie van de baby
Dus ze willen me eigenlijk zsm inleiden, vanaf 38 weken is dat de veiligste optie. Dus nu elke dag een paar ctg's en misschien na t weekend inleiden
Ik ben me lens geschrokken en baal als een stekker, maar als dit het beste is voor de baby dan ga ik er natuurlijk in mee.
Och LBquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
Oh nee toch LB!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je verder wel goed?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja en uiteraard worden mn bloed en urine ook gecheckt om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten...
Och meid. Wat een rollercoaster ineens. Sterkte en succes. Hopelijk pakt je lijf het snel zelf opquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
37+1 vandaag.
Het lijkt nu zwangerschapsvergiftiging, want ook eiwit in mn urine, dus ze willen me nu zo snel mogelijk inleiden
Okay .. de omstandigheden zijn verre van ideaal maar de kansen voor je kindje zijn wel okay denk ik. Wat een spanning zo op het laatste moment zeg. Heel veel succes en ik duim voor veel gezondheid voor jullie allemaal!quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
37+1 vandaag.
Het lijkt nu zwangerschapsvergiftiging, want ook eiwit in mn urine, dus ze willen me nu zo snel mogelijk inleiden
Jeetje, wat een achtbaan voor julliequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
37+1 vandaag.
Woop woop! Zet 'm op, mop!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
2 cm ontsluiting, zometeen naar de verloskamers om de vliezen te breken wtfbbq!!!
Wowzers! Dat is al heel echt! Fijn dat je lichaam er verder dus ook al klaar voor lijkt, dat lijkt me een fijne opluchting!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
2 cm ontsluiting, zometeen naar de verloskamers om de vliezen te breken wtfbbq!!!
You go girl, succes!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Go go! Niet verwacht maar je lichaam is er geloof ik ook wel klaar voor dan!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Succes lieve LBquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Oh man! Jeetje wat schrikken zeg!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Kut, ik ben opgenomen
OH WHAT.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens de termijnecho 38wk inderdaad, maar ik heb een iui gehad en 9 maart is de echte datum. De vk wou het alleen niet aanpassen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:20 schreef Dot. het volgende:
He shit LB! Veel sterkte alvast![]()
Enne, je bent toch 38+1?Of ben je niet op 3 maart uitgerekend?
Haha en dat is natuurlijk de enige optie als je trek hebt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trrrrrek! En de dichtstbijzijnste McDrive is 20 minuten rijden
Ik riep echt nét naar m'n man dat ik zo'n enorme zin heb in een Big Mac en een McFlurryquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trrrrrek! En de dichtstbijzijnste McDrive is 20 minuten rijden
En dan gaat hij dat niet even halen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik riep echt nét naar m'n man dat ik zo'n enorme zin heb in een Big Mac en een McFlurry.
Proest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En dan gaat hij dat niet even halen?
Argh ik kreeg ook al zin in McDonald's friet. Ik ga daar nooooit heen. Laatste keer is 3 jaar terug en toen was ik ziek naderhand.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik riep echt nét naar m'n man dat ik zo'n enorme zin heb in een Big Mac en een McFlurry.
Dus nu eet ik maar een chocolademuffin en een banaan.
Omdat ik dan niks gegeten had terwijl ik wel honger had maar bij al het andere wat ik kon bedenken kotsneigingen kreeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef Arja het volgende:
Uni ik snap het niet. Omdat je geen pringles hebt gegeten heb je je een nacht en dag niet goed gevoeld?
Dat wisten we al! Ik krijg net als jij een meisjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef Arja het volgende:
Suiker een goede seo! Mooi zo. Wilden jullie ook het geslacht weten en met ons delen?
Ooooo gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
Via keizersnee is om 21:12 S am L asse geboren! Piepklein (2175 gram) dus nog even in de couveuse, maar hij doet t goed en hij is prachtig
Wel nog even wachten met babyknuffelen dus
Bijzonder zegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:29 schreef LadyBlack het volgende:
Dankjulliewel
Hij heeft net een hele tijd op mijn borst gelegen
Ik heb wel een zere buik, maar ook t mooiste uitzicht van de wereld
Echt super, welkom hier!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:52 schreef Saarah het volgende:
En ja hoor er was een kloppend hartje te zienik ben nu 6weken en 4dagen zwanger.
Lief dat je ernaar vraagt! Hier is het nog steeds behoorlijk prut. Gigantisch moe, slecht slapen en een boel "angsten". Van mn vk een hele fijne meditatie gekregen om naar te luisteren, en een soort "ik kan dit" mantra. Verder nog een hoop te doen voordat ik er vertrouwen in ga krijgen. Maarja. Ik heb nog even.quote:
Wat leuk! Gefeliciteerd 😀quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:52 schreef Saarah het volgende:
Gefeliciteerd LB !!!
Ik heb daarnet een tweede echo gehad (op de eerste, twee weken geleden, was nog niets te zien). En ja hoor er was een kloppend hartje te zienik ben nu 6weken en 4dagen zwanger.
De echo was inderdaad heel vroeg, maar de eerste afspraak bij mijn gynaecoloog (dus de eerste echo) was eigenlijk een afspraak die ik al eerder had gemaakt voor een "check-up" om te kijken of er niets mis was bij mij, gezien ik twee vroege miskramen had.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd 😀
Wel een vroege echo zeg! Mijn verloskundie doet het eigenlijk helemaal niet, dus ik ga naar een commercieel echobureau, maar daar kon ik ook pas met 8 wk komen. Als t goed is ben ik nu ook 6w4d dus we lopen gelijk op. Bij de VK kan ik pas met 10 w komen, dat duurt me veeeeel te lang ☺️
Bij tien weken is hier wel standaard, die wordt als medisch gezien en dus ook vergoed vanuit de verzekering. Sommige verpleegkundigen bieden een vroegere echo dus blijkbaar niet eens aan, als daar geen noodzaak toe lijkt te zijn. Als ik me in jouw situatie bevond misschien wel, maar alles gaat volgens plan en heb het ook niet eerder meegemaakt (geen nare dingen meegemaakt ofzo), dus dan besteden ze hun tijd liever aan moeilijkere gevallen, denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:32 schreef Saarah het volgende:
Dankjullie voor de fijne reacties!
[..]
De echo was inderdaad heel vroeg, maar de eerste afspraak bij mijn gynaecoloog (dus de eerste echo) was eigenlijk een afspraak die ik al eerder had gemaakt voor een "check-up" om te kijken of er niets mis was bij mij, gezien ik twee vroege miskramen had.
Dus het was (fijn) toeval dat ik toen net zwanger was, maar zo vroeg was er natuurlijk nog niets te zien, daarom dat ik vandaag een tweede echo had.
Wachten tot tien weken voor een eerste echo lijkt me ook wel lang! Ik heb eigenlijk geen idee wat de gebruikelijke termijn is voor een eerste echo. Tien weken, of acht? Maar ik begrijp wel dat je naar zo'n echobureau gaat danal had ik daar nog nooit van gehoord. Ik ben wel Belg, misschien is dat hier niet zo gebruikelijk?
Ik kon hier kiezen uit 2 praktijken met de eerste echo rond 10 weken, en 1 praktijk die eerst een echo bij 8 weken aanbiedt. De intake is dan bij 11 weken, inclusief termijnecho. Dat heeft wel meegewogen in mijn keuze.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:33 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Bij tien weken is hier wel standaard, die wordt als medisch gezien en dus ook vergoed vanuit de verzekering. Sommige verpleegkundigen bieden een vroegere echo dus blijkbaar niet eens aan, als daar geen noodzaak toe lijkt te zijn.
Als ik het echt echt echt wilde dan kon het geloof ik wel, maar dan op de meest onhandige tijden. Dat stoort me zo aan dit soort instanties, dat je maar geacht wordt op alle momenten van de dag beschikbaar te zijn. En dan ook nog beginnen gooien met zinnen als 'je werkgever moet je er vrij voor geven'. Ja als hij het wist zou hij het ook wel doen, maar hij weet het dus nog niet. Duh. Het lijkt soms net of je hele leven ineens om je zwangerschap moet draaien. Ergens is dat misschien ook wel zo, maar ik heb nog wel meer te doen voorlopig😝quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik kon hier kiezen uit 2 praktijken met de eerste echo rond 10 weken, en 1 praktijk die eerst een echo bij 8 weken aanbiedt. De intake is dan bij 11 weken, inclusief termijnecho. Dat heeft wel meegewogen in mijn keuze.Er is duidelijk bij verteld dat het niet medisch noodzakelijk is, maar als geruststelling voor de aanstaande moeder.
Echt veel hartjesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Als ik het echt echt echt wilde dan kon het geloof ik wel, maar dan op de meest onhandige tijden. Dat stoort me zo aan dit soort instanties, dat je maar geacht wordt op alle momenten van de dag beschikbaar te zijn.
Haha dat klinkt echt super ja. Ik heb twee praktijken gebeld en bij beide was niks mogelijk qua tijden en ik belde al bij 4/5 weken... Zeker erg druk in de wijk 😁quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Echt veel hartjesvoor mijn praktijk, die vroege echo is 's avonds na werktijd en de intake is heel vroeg op de ochtend van mijn thuiswerkdag.
Turbo baby werpen, jij doet het gewoonquote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:13 schreef Sicilia het volgende:
Hij is er al![]()
Details volgen, maar hij is er gewoon!
Om 7.43 uur is N.evin J.oram geboren
Dit is zo lief!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
E is gistermiddag hier geweest, en heeft bij papa op de arm alles aandachtig bekeken. "Hij heeft een pleister op zn voet! En een lampje! En wat heeft ie op zn borst?" En na t antwoord dat dat plakkertjes waren, zei ze "Ja, daar word je snel beter van"![]()
Mama was ook een beetje ziek, dus ze hadden bloempjes voor me mee, en dan zou ik gauw weer blij worden![]()
![]()
Verder heeft ze een voeding middels vingervoeden gezien, en dus was ze gelijk thuis met een spuitje ook melk aan het maken voor de baby
Wauw!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:13 schreef Sicilia het volgende:
Hij is er al![]()
Details volgen, maar hij is er gewoon!
Om 7.43 uur is N.evin J.oram geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |