Haha en dat is natuurlijk de enige optie als je trek hebt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trrrrrek! En de dichtstbijzijnste McDrive is 20 minuten rijden
Ik riep echt nét naar m'n man dat ik zo'n enorme zin heb in een Big Mac en een McFlurryquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trrrrrek! En de dichtstbijzijnste McDrive is 20 minuten rijden
En dan gaat hij dat niet even halen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik riep echt nét naar m'n man dat ik zo'n enorme zin heb in een Big Mac en een McFlurry.
Proest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En dan gaat hij dat niet even halen?
Argh ik kreeg ook al zin in McDonald's friet. Ik ga daar nooooit heen. Laatste keer is 3 jaar terug en toen was ik ziek naderhand.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik riep echt nét naar m'n man dat ik zo'n enorme zin heb in een Big Mac en een McFlurry.
Dus nu eet ik maar een chocolademuffin en een banaan.
Omdat ik dan niks gegeten had terwijl ik wel honger had maar bij al het andere wat ik kon bedenken kotsneigingen kreeg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:01 schreef Arja het volgende:
Uni ik snap het niet. Omdat je geen pringles hebt gegeten heb je je een nacht en dag niet goed gevoeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |