Wat fijn Saarah, gefeliciteerd!
Ik lees iets over pampers in de aanbieding. Maar ik vind het zó'n gek idee om dat nu al te gaan aanschaffen. Het is nog steeds niet helemaal geland dat er echt een kindje in mijn buik zit die dat soort dingen nodig gaat hebben

Ik zal blij zijn als het weekend is. Die verhuis vorige week heeft er flink ingehakt. Ik heb dan zelf niet met meubels lopen sjouwen, maar met het uitpakken wel veel dozen in mijn handen gehad en een aantal keren over de woonboulevard gelopen om nog wat extra dingen aan te schaffen. Verder is het erg wennen om ineens regelmatig de trap te moeten pakken (die hadden we in het appartement niet en op mijn werk zit ik ook begane grond). En daarbij vooral weinig gezeten, we hadden toch geen internet en tv dus had ik me toch alleen maar verveeld. En nu loop ik heel de week al met pijn in mijn rechterbil (begon na het tillen van een doos servies op tafel) en tegen het eind van de week verplaatste de pijn zich richting onderrug en beide billen. Lopen is echt geen pretje nu

Ik had komend weekend ook weer allerlei kastjes in willen richten en zo, maar misschien kan ik toch beter echt wat rust pakken en misschien een warm bad of zo.
Ik hoop heel erg dat dit 'gewoon' vermoeidheid is en dat het met wat extra rust weg gaat...