abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160043589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon basic zwarte.
Ik heb jarenlang in de rock- en metalscene rondgehangen en dit is mijn eerste paar :') (ik word dit jaar 35).
Ik had altijd legerkistjes O+
Hey! Hou eens op! Ik had mijn eerste docs met 34 want vroeger altijd kisten.. pffff scary dit :P
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:05:55 #252
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160043650
Bij mijn sportschool hebben ze sinds deze week een health apparaat waarmee je je gewicht en vet en bloeddruk enzo kan meten.

Ben ik opeens een kilo lichter dan gister *O*

Lijstje:

O: 2 crackers met smeerkaas
L: 2 tosti's met kaas
A: gevulde paprika met rijst, kip en groenten
T:Muselireep
S: uurtje sportschool
pi_160043857
Och jongens en meisjes, hoe vaak denk ik niet:

"was ik op mijn 18e maar tevreden geweest met 78 kilo"
en
"was ik op mijn 25e maar tevreden geweest met 81 kilo"

Maar ik moest zo nodig naar de 75 :') (tussen de 78 en 81 zit een heuvellandschap met als piek 110 overigens)

lijstje vandaag
o rijstwafels in de auto
t minipaprikaatjes
l 4 boterhammen met ham
t 3 snack a jacks
d 2 wraps met kipfilet met ui, kerrie en cashews, wortel en komkommer erbij
t vriendinnetje op bezoek maar die is heel succesvol 17 kilo afgevallen dus ik vermoed thee met niks erbij :+
Kwak
pi_160043955
enneh ik heb dus zo'n obesitas therapiegroep gedaan. en idd de andere dames en heren daar wisten geen snars van eten, noch van emotie eten. en in de therapiegroep was ik veel te cognitief bezig en kon ik al die g-schema's zo invullen zonder er daadwerkelijk iets mee op te schieten. de danstherapie en het sporten hielpen nog het beste, en het eetlijsten bijhouden voor de dietiste...

maar ben in die groep ook maar nauwelijks afgevallen toen. wel de eetbuien veel beter onder controle gekregen.

moesten toen o.a. een grafiek tekenen van ons volwassen gewichtsverloop, en dan de trend doortekenen zonder interventie en met interventie.

laten we zeggen dat ik nu perfect voldoe aan de trend zonder interventie, dus interventie mislukt :') maar ik vind dat wel een goeie oefening altijd als mensen twijfelen of ze zullen stabiliseren (dat is dan de interventie) of al-omhoog-jojo'end vol frustratie voor de laatste paar kilo's gaan (of dat je ziet dat je nog omlaag jojo't, en nog even door kunt).
Kwak
pi_160044156
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:14 schreef kwakz0r het volgende:

en

Maar ik moest zo nodig naar de 75 :') (tussen de 78 en 81 zit een heuvellandschap met als piek 110 overigens)

Zo herkenbaar.
Daarom maar besloten gewoon tevreden te zijn nu :@
Waarom ik dan wel hier zit? Omdat een fles wijn per dag en 3x pizza in de week niet gezond is.
En daarom wel eetlijstjes wil blijven posten om in ieder geval redelijk gezond te leven.
pi_160044181
Had vandaag geen zin om te gaan hardlopen maar ik ging wel *O*
En als je bezig bent is het natuurlijk heerlijk en daarna nog beter :D
pi_160044243
quote:

en
_O_ ik roep dan ook al jaren dat afvallen de allerbeste methode is om aan te komen :X
Ik was op mijn 18e 68 kg of zo :X :X En ik werd gepest op school (ok, door maar 2 klasgenootjes, maar de grapjes over mijn dikke achterste kwamen keihard aan) en ik voelde me echt een dikke lelijke olifant. En als ik nu foto's van mezelf zie van toen was ik absoluut niet dik en zeker niet lelijk :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:31:51 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_160044269
quote:

en

Wat had het verschil gemaakt? Is de essentie van het verhaal niet gewoon dat je hoe dan ook niet tevreden bent met jezelf ongeacht wat de weegschaal zegt?

Denk je dat je nu nog steeds 80 kilo was geweest als je wel tevreden was geweest met jezelf?

Misschien ben ik niet goed ingelezen maar ik probeer de psychologie achter deze stelling te begrijpen. Ik woog op mijn 23e 67 kilo en was ontzettend tevreden met mezelf.
Toch ben ik nadien 103 kilo geworden, weer afgevallen tot 80, toch weer 103 kilo geworden. Nu ben ik er dan weer bijna, maar die honger naar nog meer er af blijft toch wel. Is dat een trigger voor jojo-en?
disclaimer
pi_160044371
Oh ik ga niet eens pretenderen tevreden te zijn. Ik ben best hard voor mezelf, maar dat heb ik ook echt nodig. Ik word echt superchago van mensen die zeggen dat ik zo ook mooi ben, want het is mijn lichaam en ik bepaal wel wanneer het goed is. Die onvrede is juist wat me gefocust houdt.

En onvrede is iets anders dan onzekerheid. Toen ik 13 was en 63 kilo, en daarmee gepest werd, ging het mis. Maar toen deed ik het uit angst voor anderen niet goed genoeg te zijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160044422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat had het verschil gemaakt? Is de essentie van het verhaal niet gewoon dat je hoe dan ook niet tevreden bent met jezelf ongeacht wat de weegschaal zegt?

Denk je dat je nu nog steeds 80 kilo was geweest als je wel tevreden was geweest met jezelf?

Misschien ben ik niet goed ingelezen maar ik probeer de psychologie achter deze stelling te begrijpen. Ik woog op mijn 23e 67 kilo en was ontzettend tevreden met mezelf.
Toch ben ik nadien 103 kilo geworden, weer afgevallen tot 80, toch weer 103 kilo geworden. Nu ben ik er dan weer bijna, maar die honger naar nog meer er af blijft toch wel. Is dat een trigger voor jojo-en?
hm, je hebt wel een punt hoor, maar die ontevredenheid had ik beter kunnen overwinnen zonder 60 kilo aan te komen. en een deel van die ontevredenheid werd wel degelijk getriggerd doordat ik oprecht dacht dat ik heel zwaar was, en doordat afvallen niet goed lukte. ik had wel gewild dat ik op dat moment beseft had wat ik in handen had.

Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont.

t zou alleen mooi zijn als je anderen wellicht van iets kan weerhouden wat ze onnodige ellende kan opleveren.

edit: ik denk wel dat het een trigger is voor jojo'en ja... als je op een gewicht blijft hangen, en je wilt per sé minder, maar het lukt niet goed... dat is het moment dat bij mij het gevaar loert van extremer lijnen afgewisseld met vreten "omdat het toch allemaal kut is". strenger voor jezelf zijn, ontevreden zijn met wat je hebt, dat zijn voor mij wel triggers voor alles-of-niets denken en daarmee omhoog jojo'en.
Kwak
pi_160044461
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef LadyOracle het volgende:
Oh ik ga niet eens pretenderen tevreden te zijn. Ik ben best hard voor mezelf, maar dat heb ik ook echt nodig.
Maar stopt dat straks ook als je genoeg bent afgevallen? En wat is genoeg?
Ik snap dat het voor sommige nodig is als motivatie maar vind het ook zo hard overkomen inderdaad.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:45:47 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_160044659
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, je hebt wel een punt hoor, maar die ontevredenheid had ik beter kunnen overwinnen zonder 60 kilo aan te komen. en een deel van die ontevredenheid werd wel degelijk getriggerd doordat ik oprecht dacht dat ik heel zwaar was, en doordat afvallen niet goed lukte. ik had wel gewild dat ik op dat moment beseft had wat ik in handen had.

Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont.

t zou alleen mooi zijn als je anderen wellicht van iets kan weerhouden wat ze onnodige ellende kan opleveren.

edit: ik denk wel dat het een trigger is voor jojo'en ja... als je op een gewicht blijft hangen, en je wilt per sé minder, maar het lukt niet goed... dat is het moment dat bij mij het gevaar loert van extremer lijnen afgewisseld met vreten "omdat het toch allemaal kut is". strenger voor jezelf zijn, ontevreden zijn met wat je hebt, dat zijn voor mij wel triggers voor alles-of-niets denken en daarmee omhoog jojo'en.
Ja, misschien wel. Bij mij ging het na de eerste keer afvallen voroal mis omdat ik de controle los liet. I stopped caring. En toen werd ik weer dik. Ik heb toen wel heel lang er over geklaagd, onder andere hier, jarenlang, dat ik weer dik werd. Ik deed er echter niks mee :')
Dus ik hoop dat ik nu wel blijf caren. Maar ik weet inderdaad ook dat het een dunne rode lijn is en dat het gevaar echt nog steeds heel dicht op de loer ligt. En misschien altijd wel blijft.
disclaimer
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:55:55 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160044929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Had vandaag geen zin om te gaan hardlopen maar ik ging wel *O*
En als je bezig bent is het natuurlijk heerlijk en daarna nog beter :D
Goed bezig! *O*
pi_160045422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar stopt dat straks ook als je genoeg bent afgevallen? En wat is genoeg?
Ik snap dat het voor sommige nodig is als motivatie maar vind het ook zo hard overkomen inderdaad.
Wat genoeg is, zie ik wel als ik er ben. Tot nu toe richt ik me op 65. Eerst wilde ik naar de 75, maar nu ik daar 'in de buurt' kom (80.7 is veel dichterbij dan 95 in ieder geval) vind ik dat niet genoeg meer. Maar dat was ook door alle verhalen dat blijvend meer dan 10% kwijtraken heel moeilijk is, waardoor ik bang was het niet te redden. Nu weet ik zeker dat ik dat wel kan. Misschien als 65 in de buurt komt, ik nog verder wil. Of misschien dat ik bij 72 denk dat ik er wel klaar mee ben.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:19:03 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_160045432
Uiteindelijk komt het er op neer dat eten en (evt) sport/ bewegen een natuurlijke plaats in je leven krijgt, waarmee je een basis hebt om af en toe gewoon lekker ongezond ( McDo, Wijn/Bier/ Taart/chocolade , etc) te kunnen doen.
op die manier hou je jezelf en je gewicht in balans.. DAT is de beste manier toch?

Het aanpassen van je levenswijze zodat je gewicht zonder al te veel moeite stabiel blijft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Barreltje op 19-02-2016 17:30:16 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_160045478
Wanneer is iets blijvend? :P De rest van ons leven op hetzelfde gewicht blijven zal toch waarschijnlijk niet lukken, de meeste mensen van boven de 70 (jaar dus, niet kilo's) hebben wel een vetlaagje en hebben dat volgens mij ook nodig :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:28:42 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_160045634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Wanneer is iets blijvend? :P De rest van ons leven op hetzelfde gewicht blijven zal toch waarschijnlijk niet lukken, de meeste mensen van boven de 70 (jaar dus, niet kilo's) hebben wel een vetlaagje en hebben dat volgens mij ook nodig :P
mijn moedertje is de laatste jaren juist gekrompen.. die is alleen maar afgevallen...
mijn vadertje daarentegen.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_160045639
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:19 schreef Barreltje het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat eten en (evt) sport/ bewegen een natuurlijke plaats in je leven krijgt, waarmee je een basis hebt om af en toe gewoon lekker ongezond ( Ms Do, Wijn/Bier/ Taart/chocolade , etc) te kunnen doen.
op die manier hou je jezelf en je gewicht in balans.. DAT is de beste manier toch?

Het aanpassen van je levenswijze zodat je gewicht zonder al te veel moeite stabiel blijft?
Ja, ik denk dat dat het belangrijkste is :Y Gezond leven als normaal en niet als tijdelijk omdat je wilt afvallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:34:39 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160045782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
De oude mensen die ik ken zijn juist allemaal eng dun. Maar die zijn ook al hun hele leven dun.

Het is die generatie van huidige 50-60ers die voor mij een voorbeeld zijn hoe ik dus niet wil 'eindigen'.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160047858
quote:
Uiteindelijk komt het er op neer dat eten en (evt) sport/ bewegen een natuurlijke plaats in je leven krijgt, waarmee je een basis hebt om af en toe gewoon lekker ongezond ( McDo, Wijn/Bier/ Taart/chocolade , etc) te kunnen doen.

Ja hoe noemen ze dat, onbewust bekwaam :P nja soort van.
Had het hier laatst thuis nog over, wanneer laat je dat hele bewuste bezig zijn met eten los, kan je dat uberhaupt nog loslaten?
Of blijf je constant bij het eten van dingen als pizza,shoarma of chips een soort compensatiedrang houden.
Nja nu klinkt het erger dan het is, maar denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel.

@lady oracle, ben je niet bang dat dat punt er nooit volledig zal komen en je nooit gewoon tevredeb zult zijn?
pi_160048563
Drank *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160048611
Het lastige is dat je ondehoudsniveau steeds wat lager komt te liggen als je afvalt ook. Dus op gewicht blijven is echt wel een dingetje.
Kwak
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 februari 2016 @ 19:47:10 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160049336
quote:

ik ben bang dat dat altijd een gevecht zal blijven hier.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 19:57:23 #274
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160049718
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef Lonaa het volgende:
Drank *O*
Ik overweeg het ook.

Misschien over een uurtje ofzo.
pi_160049806
Ik ben al begonnen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160049909
Geen alcohol hier, maar heb wel baklava en andere lekkere dingetjes waarvan ik de naam echt niet weet gehaald bij de Turkse bakker :9
  vrijdag 19 februari 2016 @ 20:17:24 #277
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_160050344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
Het lastige is dat je ondehoudsniveau steeds wat lager komt te liggen als je afvalt ook. Dus op gewicht blijven is echt wel een dingetje.
Ja, da's waar... Maar als je er eenmaal bent mag je ook wel weer wat meer per dag!

Iedereen zal andere risicofactoren hebben. Voor mij is fatalistisch denken wel een belangrijke. Als er een kilo bij is, dan vind ik het allemaal zinloos en bullshit opeens :') Dan kan het een week duren voor ik weer de 'spirit' heb.

En gelegenheid. Ik moet gewoon niet te veel crap in huis hebben. Hoewel dat steeds beter gaat. Chips neem ik netjes in een bakje van 75 gram. Maar nu heb ik net Lindor truffels, en daar zit ik de hele tijd naar te lonken. :') De enige reden dat ik ze niet neem is dat ik dan vanochtend voor niks gesport heb terwijl het zo teringkoud was met harde wind.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:00:20 #278
31858 mrspoeZ
crazy catlady
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:01:18 #279
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160051909
Van een beetje MDMA is nog nooit iemand dik geworden.
pi_160056997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

@lady oracle, ben je niet bang dat dat punt er nooit volledig zal komen en je nooit gewoon tevredeb zult zijn?
Nee :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:22:11 #281
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160057423
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al begonnen. :7
Ik zit ondertussen aan de whiskey :7
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:57:24 #282
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160058632
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee :)
Op dit moment niet; op dit moment ben je vast heeeel blij.
Prrrrr
pi_160059800
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Op dit moment niet; op dit moment ben je vast heeeel blij.
Nee, ik ben gewoon niet bang dat ik nooit tevreden zal zijn. Dat was de vraag. Ik geloof dat ik heus wel op een punt kom waar dat wel zo is, ofwel omdat ik mijn doel bereik, ofwel omdat ik leer vrede te sluiten met het feit dat ik het doel niet bereik. En bovendien ben ik gewoon niet bang voor onvrede, omdat ik het niet ervaar als iets wat me hindert, maar als iets wat me drijft - niet alleen op dit punt - en omdat het niet ten koste gaat van mijn zelfvertrouwen of levensgeluk.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 06:50:57 #284
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160062466
-0.9.

Nu even een stevig ontbijtje en zo lekker sporten
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_160062495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 06:50 schreef Rauw. het volgende:
-0.9.

Nu even een stevig ontbijtje en zo lekker sporten
Goed hoor zo vroeg! Succes :)

Ik draai me nog een keertje om :P
My salvation lies in your love..
  zaterdag 20 februari 2016 @ 08:24:08 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160062671
Vandaag weer een onsje er af ^O^

Planning van vandaag:
O: havermout met melk
S: wandelen
L: salade met feta ei en walnoot
T: Optimel drink
D: salade met tonijn en ei
T: Optimel Griekse yoghurt/ volle Franse kwark
T: kaas
  zaterdag 20 februari 2016 @ 08:53:01 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160062798
Ik heb de kwarktaart gisteren met perzik-optimel gemaakt ipv kersen en dat is best lekker als afwisseling. :Y

Vanmiddag naar de sauna met een vriendin. O+ Gaan we maar eens een lean dagje van maken denk ik. :Y
pi_160062815
Ik verheugde me op uitslapen, en zag toen nog net de reminder van de tandartsafspraak om kwart voor tien. Jammerrrr. En morgenochtend vroeg sporten. Dat moet volgend weekend anders...

Verder werken mijn darmen niet mee, dus ik denk dat ik het wegen maar even oversla....
pi_160062974
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:39 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon niet bang dat ik nooit tevreden zal zijn. Dat was de vraag. Ik geloof dat ik heus wel op een punt kom waar dat wel zo is, ofwel omdat ik mijn doel bereik, ofwel omdat ik leer vrede te sluiten met het feit dat ik het doel niet bereik. En bovendien ben ik gewoon niet bang voor onvrede, omdat ik het niet ervaar als iets wat me hindert, maar als iets wat me drijft - niet alleen op dit punt - en omdat het niet ten koste gaat van mijn zelfvertrouwen of levensgeluk.
Ik hoop het voor je :) want hier bleek dat je gehaalde doelen er gewoon anders uitzien als verwacht, of je doelen gaandeweg veranderen. maar zolang het je levensgeluk niet in de weg staat is dat prima natuurlijk :)
pi_160062990
Owja lijstje

O: mugcake mrt honing en koffie
T: appel, ei
L: 2 harde broodjes met iets
T:sinaasappel en koekje
D: waarschijnlijk lasagna met kipfilet en spinazi
T: kwark met honing
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 februari 2016 @ 09:44:07 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160063093
Berlijn is alweer helemaal voorbij, kilotechnisch :)
pi_160063109
Haha: havermout precies lang genoeg in de magnetron: ooohh it's so warm and nice! Havermout 1 seconde te lang in de magnetron: oeps, 1 blok beton.. Groetjes uit Lissabon!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160063122
Hoe ga je om met schuldgevoelens over een dagje teveel eten?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 februari 2016 @ 09:49:24 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160063143
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ga je om met schuldgevoelens over een dagje teveel eten?
*schouders optrekken en je normale patroon weer oppakken... Wat gebeurd is, kun je toch niet meer veranderen.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 09:52:12 #295
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160063167
Even jezelf voor je kop slaan en daarna de knop weer om en 'normaal' doen.

Dingen gebeuren. Kun je nu toch niks meer aan doen. Je kunt hooguit kijken of er een reden voor was en je best doen om te voorkomen dat je er volgende keer anders mee om gaat Of je er bewust van worden dat er soms dagen zijn waarop je meer gaat eten dan normaal. Zolang dat niet te vaak gebeurd scheelt je dat hooguit een paar dagen. Van een keer een dag teveel eten wordt niet meteen je hele afvalpoging zinloos.
pi_160063223
Heb het eigenlijk alleen op de vrijdag. Samen met m'n vriend. Maar gisterenavond ging het ietsje overboard. Heb er nu nog buikpijn van. :r

Vandaag maar minder eten en wat meer blogilates doen dan en er verder niet bij stil staan. :P
pi_160063236
O: smoothie
L: kikkererwtensalade
D: zelfgemaakte pizza
T: speciaalbiertje

Wanneer het droog is een rondje wandelen
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:06:49 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160063293
Zo weer 1:04 gelopen. Deze week in totaal 26 km gelopen. Morgen rustdagen en maandag weer fysiofit *O*
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:07:07 #299
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160063296
Ik loop zo maar eens naar de winkel, bakker en slager. Ontbijt/lunch halen.

Net ook al een uur met de honden gewandeld, aangezien HF al om kwart na acht op de stoep stond.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:42:35 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160063756
Goed bezig Bubs!
En jij ook Sjeen!

Ik gooi hier zo een lading granola de oven in, daar heb ik al twee weken trek in, maar het kwam er niet van het te maken. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')