Ja, da's waar... Maar als je er eenmaal bent mag je ook wel weer wat meer per dag!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
Het lastige is dat je ondehoudsniveau steeds wat lager komt te liggen als je afvalt ook. Dus op gewicht blijven is echt wel een dingetje.
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
@lady oracle, ben je niet bang dat dat punt er nooit volledig zal komen en je nooit gewoon tevredeb zult zijn?
Ik zit ondertussen aan de whiskeyquote:
Nee, ik ben gewoon niet bang dat ik nooit tevreden zal zijn. Dat was de vraag. Ik geloof dat ik heus wel op een punt kom waar dat wel zo is, ofwel omdat ik mijn doel bereik, ofwel omdat ik leer vrede te sluiten met het feit dat ik het doel niet bereik. En bovendien ben ik gewoon niet bang voor onvrede, omdat ik het niet ervaar als iets wat me hindert, maar als iets wat me drijft - niet alleen op dit punt - en omdat het niet ten koste gaat van mijn zelfvertrouwen of levensgeluk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Op dit moment niet; op dit moment ben je vast heeeel blij.
Goed hoor zo vroeg! Succesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 06:50 schreef Rauw. het volgende:
-0.9.
Nu even een stevig ontbijtje en zo lekker sporten
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:39 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet bang dat ik nooit tevreden zal zijn. Dat was de vraag. Ik geloof dat ik heus wel op een punt kom waar dat wel zo is, ofwel omdat ik mijn doel bereik, ofwel omdat ik leer vrede te sluiten met het feit dat ik het doel niet bereik. En bovendien ben ik gewoon niet bang voor onvrede, omdat ik het niet ervaar als iets wat me hindert, maar als iets wat me drijft - niet alleen op dit punt - en omdat het niet ten koste gaat van mijn zelfvertrouwen of levensgeluk.
*schouders optrekken en je normale patroon weer oppakken... Wat gebeurd is, kun je toch niet meer veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ga je om met schuldgevoelens over een dagje teveel eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |