Best welquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding echt zo efficiënt?
Die krengen zijn loeiduur zie ik. En produceren nog best wat aan lawaai ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Best welwaarschijnlijk niet alles wat ze beloven, maar mijn zus die astma heeft heeft geen last
in mijn huis, maar ik rook niet als ik visite heb hoor, of ze moeten zelf gaan zitten paffen, dan wel
Ze slaan alleen ''aan'' als je gaat roken... als de lucht gezuiverd is hoor je hem zo goed als niet...quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die krengen zijn loeiduur zie ik. En produceren nog best wat aan lawaai ook.
Had je een lading honing in je snotsmooth gepropt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef FANN het volgende:
ik ga fietsen voordat ik slap ga lullen....
Joe's back j'sbquote:
Die was te laatquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef FANN het volgende:
ik ga fietsen voordat ik slap ga lullen....
Hij heet toch niet toevallig Manus hè.quote:
Is dat een Griekse naam ? Klinkt mij meer Romeins in de orenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heet toch niet toevallig Manus hè.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een Griekse naam ? Klinkt mij meer Romeins in de oren
Manos is ook SPaans... Verwarrend die Mediterranen met hun takenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manos op zijn Grieks, iets met handen en zo.....
Die Griek zal ook wel een 'wegtrekker' hebben, dat lijkt me wel zo gezellig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Manos is ook SPaans... Verwarrend die Mediterranen met hun taken
Gezellig op pad met zn tweetjes..quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Griek zal ook wel een 'wegtrekker' hebben, dat lijkt me wel zo gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |