Best welquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding echt zo efficiënt?
Die krengen zijn loeiduur zie ik. En produceren nog best wat aan lawaai ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Best welwaarschijnlijk niet alles wat ze beloven, maar mijn zus die astma heeft heeft geen last
in mijn huis, maar ik rook niet als ik visite heb hoor, of ze moeten zelf gaan zitten paffen, dan wel
Ze slaan alleen ''aan'' als je gaat roken... als de lucht gezuiverd is hoor je hem zo goed als niet...quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die krengen zijn loeiduur zie ik. En produceren nog best wat aan lawaai ook.
Had je een lading honing in je snotsmooth gepropt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef FANN het volgende:
ik ga fietsen voordat ik slap ga lullen....
Joe's back j'sbquote:
Die was te laatquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef FANN het volgende:
ik ga fietsen voordat ik slap ga lullen....
Hij heet toch niet toevallig Manus hè.quote:
Is dat een Griekse naam ? Klinkt mij meer Romeins in de orenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heet toch niet toevallig Manus hè.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een Griekse naam ? Klinkt mij meer Romeins in de oren
Manos is ook SPaans... Verwarrend die Mediterranen met hun takenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Manos op zijn Grieks, iets met handen en zo.....
Die Griek zal ook wel een 'wegtrekker' hebben, dat lijkt me wel zo gezellig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Manos is ook SPaans... Verwarrend die Mediterranen met hun taken
Gezellig op pad met zn tweetjes..quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Griek zal ook wel een 'wegtrekker' hebben, dat lijkt me wel zo gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er ook veelbelovend uitquote:
druppel sinaasappel olie er in, iedereen gelukkigquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er ook veelbelovend uiten die hebben ze tenminste in het zwart
![]()
en geen nieuwe filters kopen... dat scheelt ook![]()
genoteerdvoor volgende keer want deze zijn net nieuw, jaartje oud ofzo
Wel in het zwartquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zoietsmaar niet in het zwart
ik was even op de site aan het lezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
druppel sinaasappel olie er in, iedereen gelukkig![]()
hier wordt overigens niet binnen gerookt, Venta staat nu tijdelijk bij schoonmoeders die wel binnen rookt en hij doet z'n werk goed
o ja.......quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb um staan dus ik heb welles
Zoiets
Even goed je eigen handleiding doorlezen... De mijne zegt van niet doen.. Maar ik heb ook nog iets van Medisana waar ik het wel gebruik.. (geen sinaasappels dan )quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even op de site aan het lezenen die druppel sinaasappelolie kan ik ook wel meteen bij de mijne toepassen toch? Dat is een goed idee eigenlijk!
ah.... ga ik even bij de mijne kijken of dat magquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Even goed je eigen handleiding doorlezen... De mijne zegt van niet doen.. Maar ik heb ook nog iets van Medisana waar ik het wel gebruik.. (geen sinaasappels dan )
Oh ik lees dat in dit nieuwere model het wel mag... Toch eens proberenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ga ik even bij de mijne kijken of dat mag
Bij deze nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik lees dat in dit nieuwere model het wel mag... Toch eens proberen
Maar dan wel in zwart tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij deze niet![]()
Ik kon het niet vinden dus ik heb gewoon gebeldik moest toch nieuwe filters bestellen
2 luchtfilters en 2 waterfilters en 2 van die stickkies, die moeten in die watertank, is zo'n 100
euro, gaat een jaar mee, dus valt nog mee.... daar moet je wel altijd op letten hoor dat je niet aan hele dure filters vastzit![]()
deze staat hiero...
ik zet er wel zo'n dingetje met geurstokkies bij![]()
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi altijd gewoon een raam open, frisse lucht voor nop.
Dat is dus écht geen frisse lucht die dan binnenkomt hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi altijd gewoon een raam open, frisse lucht voor nop.
Geen ideequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze toen niet in het zwart, nu wel dan?
Soms ruik ik hier gewoon de hash verbrandingsoven van het havengebiedquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij jou midden in de stad al helemaal niet
Je gelooft dat echt zelfquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dus écht geen frisse lucht die dan binnenkomt hoordat lijkt maar zo
Tuurlijk Moquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gelooft dat echt zelf![]()
Dus jij denkt ècht dat de lucht buiten niet fris is? Ik woon niet naast een kernreactor, hier is de lucht gewoon fris hoor.![]()
ow......... nu ben ik ineens gek, tja.......quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geniet even lekker van een muziekje, joh, je bent nog gekker dan ik je had ingeschat.
Het wordt voor jou tijd dat je naar Mars gaat verhuizen, de Aarde is a bad place to be.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk MoDe lucht is sterk vervuild behalve bij jou in de straat
Sorry Fann, ik mag je graag, maar je leest teveel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... nu ben ik ineens gek, tja.......
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)landse-luchten.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |