snottiequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef FANN het volgende:
en ik zit aan zo'n dikke Groenen Smoothie dat ik het moet kauwen
Wens 'm maar succes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, dan krijg je weer even WW en dan is het zoeken....
maar die WW is ongeveer net zoveel als zijn laatste salaris, dus maakt ook niet zoveel uit....
duurt alleen maar even, dus je moet wel zoeken
Hij heeft geen branchequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wens 'm maar succes.Geen idee of het moeilijk is om een baan te vinden in zijn branche btw.
Ik probeer zoveel mogelijk rook in te ademen zonder te hoesten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je dan?en die Smoothie is gewoon lekker
ow..........quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk rook in te ademen zonder te hoesten.
Kind wat doe je weer wild.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:14 schreef FANN het volgende:
ik krijg véél energie van die Smoothie![]()
straks maar even op de hometrainer
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kind wat doe je weer wild.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef FANN het volgende:
Over 2 uur krijg ik weer een wegtrekker
met stukjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt, vrouwen kunnen zó verschrikkelijk goor doen.
Komt mooi uit dat je je ritme weer hebt gevonden dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:21 schreef FANN het volgende:
Voor behandeling wordt u verwacht:
- vrijdag 19 februari om 09:30
Fuck... Tandarts morgenwas ik bijna vergeten, goddank voor die mails
Waarom rook je buiten? Heeft er iemand last van als je binnen rookt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, de hoogste tijd om weer even buiten te oefeningen.
Ja, dat wel.... maar anders zette ik gewoon 3 wekkersquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt mooi uit dat je je ritme weer hebt gevonden dus.
Nou, het gaat om zware shag en dat blijft zo hangen joh. De volgende dag rot je hele huis er nog naar en dat vind ik niet zo prettig. Wil 's morgens niets te maken hebben met rooklucht in huis of iets wat met snot te maken heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom rook je buiten? Heeft er iemand last van als je binnen rookt?![]()
Ze gaan het geloof ik verbieden om in je eigen huis te roken en je mag ok niet te dicht bij staan ofzo, er was een topic over
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat wel.... maar anders zette ik gewoon 3 wekkers
plasmaclusterquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, het gaat om zware shag en dat blijft zo hangen joh. De volgende dag rot je hele huis er nog naar en dat vind ik niet zo prettig. Wil 's morgens niets te maken hebben met rooklucht in huis of iets wat met snot te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |