Truste.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
Ik kruip zo bij die kale![]()
truste allemaal......
Het zal wel geen lieverdje geweest zijn...quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
En eindelijk weer eens iemand aan de andere kant van de stad ...
Panama... Wie kwam er ook al weer uit Panana? Noriega toch..quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zal wel geen lieverdje geweest zijn...
Altijd handig die diplomatieke post... MaryMouse woont om de hoek bij Panama, misschien heeft zij nog iets gehoord... Zal wel niet denk.. ze was aan het draaien toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
En terecht zeg, het is zo warm daar en dan zonder biertje?
Al is het dan ook maar een Heineken.
Maar ze heeft het er niet over gehad in de chat dus zal wel nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Woensdag 17-2: 20:00 - 21:00
DJ Muis: Top of Flop.
Ik weet niet of ze er om 22.45 u. was, ik was er niet, ik had bezoek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze heeft het er niet over gehad in de chat dus zal wel niet
OK ik heb het ook niet gevolgdquote:Op donderdag 18 februari 2016 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er om 22.45 u. was, ik was er niet, ik had bezoek.
Moggùh FANN. Maar dat kan toch nooit lang duren als die Griek ploegendiensten draait?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef FANN het volgende:
[..]mogge! ik heb denk ik mijn ritme teruggevonden
Die zit weer even tussen 2 banen inquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh FANN. Maar dat kan toch nooit lang duren als die Griek ploegendiensten draait?
Ik heb net buiten mijn oefeningen staan doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef FANN het volgende:
Ik heb mijn oefeningen al gedaan
''trots is''
en ik zit aan zo'n dikke Groenen Smoothie dat ik het moet kauwen
Nou ja, dan krijg je weer even WW en dan is het zoeken....quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is ie met een andere baan bezig, of is het noodzaak?
Welke oefeningen doe je dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb net buiten mijn oefeningen staan doen.Gadverdamme FANN, die blubbersmooth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |