Sacha Baronquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ik haat deze man.
Ik ken z'n naam niet, dus ik noem hem Ali G.
Racistquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef vincenzo78 het volgende:
Matthijs zal als hij 's avonds in zijn bedje ligt verschrikkelijk op zichzelf klaarkomen
"die Typhoon heb ik toch lekker op de kaart gezet in Nederland"
"ik heb ook zwarte vrienden"
Dat was ik al heel snel. Zandloper was even tof, maar al snel ergerde ik me dood aan die muziekquote:
''Zo niet mij'' is verreweg zijn beste nummer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
"We kennen jou nu zo onzettend goed!" (dankzij mij, de fantastische Matthijs)
Ben benieuwd of Matthijs ooit naar Typhoons eerste cd heeft geluisterd...daar staan pas een paar pareltjes op..
Harde track...mijn favoriet is "Drieluik"quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:44 schreef Vatta het volgende:
[..]
''Zo niet mij'' is verreweg zijn beste nummer.
Beide albums zijn tenenkrommend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
"We kennen jou nu zo onzettend goed!" (dankzij mij, de fantastische Matthijs)
Ben benieuwd of Matthijs ooit naar Typhoons eerste cd heeft geluisterd...daar staan pas een paar pareltjes op..
Komt net uit bed zeker..quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:07 schreef Martinello het volgende:
Alexander heeft weer een schattige pyjama aan.
Meestal als het een beetje de bèta-kant opgaat. Heb daar zelf ook last van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Matthijs is soms niet zo intelligent.
Dan ja, maar nu vooral op het aspect van "Ik heb toch niets te verbergen".quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Meestal als het een beetje de bèta-kant opgaat. Heb daar zelf ook last van.
Je had er bij moeten zijn, denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Monolith het volgende:
Weer een bevestiging dat poëzie aan mij niet besteed is.
eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Monolith het volgende:
Weer een bevestiging dat poëzie aan mij niet besteed is.
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer oud zelfsquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef RipCity het volgende:
Dit is toch een oud fragment? of eerder gezien bij LAte night of Jinek ofzo?
Hij doet niet eens de moeite om zijn jas ff op te hangen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef RipCity het volgende:
Communicatief sterk deze vent... Heeft er zin an
Nee dank je, dan was ik nu bijna dood geweest en hoogstwaarschijnlijk nog impotent ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, denk ik.
en in mevrouw ten katequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef Martinello het volgende:
René was erg goed in "Verzet", korte film van paar jaar geleden.
2 jaar geleden ver noemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Vatta het volgende:
Die bandjes daar zijn ook om te janken. Tijden als deze liggen ver achter ons.
Wat is jouw favoriete Nederlandsche film, na Turks Fruit?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef superniger het volgende:
Barry Aidsma speelt in elke Nederlandse kutfilm.
Flodderquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Nederlandsche film, na Turks Fruit?
Flodder 1.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Nederlandsche film, na Turks Fruit?
Vond het ook maar bijzonder matig geacteerd.quote:
Juist niet tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duur programma wel met zoveel mensen.
Sikkeneur!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:44 schreef superniger het volgende:
Weer een programma waar Sander Dekker op kan bezuinigen.
Misschien heeft Jinek alle toppers ingepikt vandaagquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Matige show hoor. Geen topshow dit van Matthijs.
Waren allemaal nltalige zangers volgens mij, die nogal een eenduidig thema hebben in hun clipsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Wie zijn deze heren? Was die ene Frans Duits?
Het niveau van Ari Deelder gaan die toch niet halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien heeft Jinek alle toppers ingepikt vandaag
Ja en andere smartlap zangers .. Ik begreep de humor niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Wie zijn deze heren? Was die ene Frans Duits?
Mag niet van Dieuwke.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Gnittoo het volgende:
Rottenberg en van Liendenkom eens met wat nieuws.
Dieuwke vindt kritiek op haar show ook niet leuk. Dat moeten we niet hebben, snap je.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag niet van Dieuwke.
Dan gaat de hele show buiten de comfort zone.
Schone lei. Daarbij is het ook gewoon toegestaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account gemaakt eigenlijk
Dat benadruk je wel erg vaak. Ben je bang dat mensen er wat van zeggen ofzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daarbij is het ook gewoon toegestaan.
Aha. En dat stond ook niet ter discussie.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Schone lei. Daarbij is het ook gewoon toegestaan.
Rickert kijkt iedere nacht onder zijn bed.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat benadruk je wel erg vaak. Ben je bang dat mensen er wat van zeggen ofzo?
Ik kijk altijd om buiten.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat benadruk je wel erg vaak. Ben je bang dat mensen er wat van zeggen ofzo?
Deed m'n broer altijd met het stapelbed, als ik aan het rukken was.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rickert kijkt iedere nacht onder zijn bed.
De neger omdat het moet!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef KingRoland het volgende:
Ze zijn toch verplicht om multiculti te zijn toch? een soort norm
Cheers.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef KingRoland het volgende:
Ze zijn toch verplicht om multiculti te zijn toch? een soort norm
Eén van de mooiste en leukste clips ooitquote:
Money B.quote:
Leg eens uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zapte te net te laat, maar daar is dan niks mis mee natuurlijk.
Amélia. Whoehhaaa.quote:
We missen Bobby nog steeds.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zapte te net te laat, maar daar is dan niks mis mee natuurlijk.
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:36 schreef satecl het volgende:
Die Felix doet keihard z'n best om zn lachin te houden.
Bij de Powned/Jan Roos fragmenten jaquote:Op maandag 22 februari 2016 19:36 schreef satecl het volgende:
Die Felix doet keihard z'n best om zn lachin te houden.
Ik ben van de Anti-Felix club.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bij de Powned/Jan Roos fragmenten ja
Gewoon series kijken Roland. Ik heb eventueel nog wel wat tipsquote:Op maandag 22 februari 2016 19:37 schreef KingRoland het volgende:
Zie je Corrie dankzij dit soort troep op tv denk ik altijd om te gaan emigreren. Waarom kijk ik tv? ik weet het zelf ook niet.
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:39 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor rommelig zooitje. Doe mij inderdaad Boney M dan maar.
Met z'n gebit.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik vrouw was dan wist ik het wel.
Niet eens op die manier. Hij vertelt leuk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gayyyyyquote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk koppelquote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Bolasie het volgende:
Jammer dat het niks is geworden met Eva.
Freek gaat een paar beesten loslaten bij Jort Kelder.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Bolasie het volgende:
Eva d'r kut stinkt nou eenmaal en Freek houdt van een frisse natuurbriesquote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Bolasie het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Eva d'r kut stinkt nou eenmaal en Freek houdt van een frisse natuurbries
Stel je niet zo aan man.quote:
mes, steek, pijn.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Eva d'r kut stinkt nou eenmaal en Freek houdt van een frisse natuurbries
Geef me toegang in Het Keldertje.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Freek gaat een paar beesten loslaten bij Jort Kelder.
Knap gedaan juist. Jij hebt een vrij Duits gevoel voor humor.quote:
Kan niet alleen van het rukken.quote:
Kun je van Eva Jinek niet zeggen. Die is ruim uitgewoond.quote:
Spasst und spritzt.quote:
Dat is helemaal niet nodig man, hij zit nu al te shakenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
Hopelijk neemt Freek een keer een ijsbeer ofzo mee
Jij hebt twee usernames.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |