Sacha Baronquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ik haat deze man.
Ik ken z'n naam niet, dus ik noem hem Ali G.
Racistquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:38 schreef vincenzo78 het volgende:
Matthijs zal als hij 's avonds in zijn bedje ligt verschrikkelijk op zichzelf klaarkomen
"die Typhoon heb ik toch lekker op de kaart gezet in Nederland"
"ik heb ook zwarte vrienden"
Dat was ik al heel snel. Zandloper was even tof, maar al snel ergerde ik me dood aan die muziekquote:
''Zo niet mij'' is verreweg zijn beste nummer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
"We kennen jou nu zo onzettend goed!" (dankzij mij, de fantastische Matthijs)
Ben benieuwd of Matthijs ooit naar Typhoons eerste cd heeft geluisterd...daar staan pas een paar pareltjes op..
Harde track...mijn favoriet is "Drieluik"quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:44 schreef Vatta het volgende:
[..]
''Zo niet mij'' is verreweg zijn beste nummer.
Beide albums zijn tenenkrommend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
"We kennen jou nu zo onzettend goed!" (dankzij mij, de fantastische Matthijs)
Ben benieuwd of Matthijs ooit naar Typhoons eerste cd heeft geluisterd...daar staan pas een paar pareltjes op..
Komt net uit bed zeker..quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:07 schreef Martinello het volgende:
Alexander heeft weer een schattige pyjama aan.
Meestal als het een beetje de bèta-kant opgaat. Heb daar zelf ook last van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Matthijs is soms niet zo intelligent.
Dan ja, maar nu vooral op het aspect van "Ik heb toch niets te verbergen".quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Meestal als het een beetje de bèta-kant opgaat. Heb daar zelf ook last van.
Je had er bij moeten zijn, denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Monolith het volgende:
Weer een bevestiging dat poëzie aan mij niet besteed is.
eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Monolith het volgende:
Weer een bevestiging dat poëzie aan mij niet besteed is.
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer oud zelfsquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:32 schreef RipCity het volgende:
Dit is toch een oud fragment? of eerder gezien bij LAte night of Jinek ofzo?
Hij doet niet eens de moeite om zijn jas ff op te hangen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:36 schreef RipCity het volgende:
Communicatief sterk deze vent... Heeft er zin an
Nee dank je, dan was ik nu bijna dood geweest en hoogstwaarschijnlijk nog impotent ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, denk ik.
en in mevrouw ten katequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:41 schreef Martinello het volgende:
René was erg goed in "Verzet", korte film van paar jaar geleden.
2 jaar geleden ver noemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:35 schreef Vatta het volgende:
Die bandjes daar zijn ook om te janken. Tijden als deze liggen ver achter ons.
Wat is jouw favoriete Nederlandsche film, na Turks Fruit?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef superniger het volgende:
Barry Aidsma speelt in elke Nederlandse kutfilm.
Flodderquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Nederlandsche film, na Turks Fruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |