abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:29:35 #151
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160005266
Ik probeerde trouwens laatst zoeen fitnessprogramma via mn Xbox. Ik werd binnen anderhalve oefening door drie honden omver gesprongen omdat ze ooooook mee wilden doen. Soort bootcamp met levende hindernissen ofzo.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160005361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:20 schreef MutedFaith het volgende:
Paar puntjes van kritiek op je verder uitstekende verhaal (wel grotendeels wat de meeste van ons hier al maanden of langer roepen):

- Koolhydraten maken niet dik, maar hebben wel een lagere glycemische waarde dan bijvoorbeeld eiwitten. Dus ze vullen minder / worden sneller afgebroken wat makkelijker kan leiden tot meer (of te veel (ZO WEL GOED MET DE SPATIE HE)) eten. Ook zijn koolhydraatrijke producten vaak hoger in calorieën dan eiwitrijke producten. Dat is ook de voornaamste reden waarom koolhydraatarm eten helpt met afvallen. Je moet facking hard je best doen om überhaupt aan 1000 kcal op een dag te komen (En ik kan t weten, want ik heb t een week of zes gedaan. En n=1 is prima bewijs).
een hogere glycaemische waarde bedoel je ;)

Overigens telt eigenlijk alleen de glycaemiasche waarde van je maaltijd. Vet en eiwitten dempen de hoge GI van bijvoorbeeld brood of wortels. Combineren van macro's is sowieso goed voor de GI van je maaltijd en voor het opnemen van vetoplosbare vitamines in bv groente.

Edit:GI is een geisoleerde labwaarde, en wordt onterecht veel geprojecteerd op wat mensen gewoon eten.
quote:
- 500 kcal lager dan je onderboud is nog steeds erg veel. 300 doet de truc ook prima.
- Wat is "honger shock"?
- Er is niks mis met suiker.
- Waarom moet je 7 kcal per gram alcohol hebben? (en als je weet dat 25 ml gin 56 kcal heeft.. Hoeveel glazen moet ik op een dag dan drinken en hoe ben ik dan geen alcoholist?

Jelmer is trouwens Jelmer de Boer. geentroep op Instagram. Van www.jelmerdeboer.nl. Een blogger die op redelijk geniale wijze food- en fit fabels weerlegt. En de bedenker van de vezelrijke kwarktaart, en de milkasouflé
En iets met tobleronetaart, toch? :+
Kwak
pi_160005438
Ik heb ook nog ergens Zumba dvds liggen.... Vond het in de sportschool toch leuker
pi_160005548
Ik schaam me teveel om t in een sportschool te doen. Thuis kan ik langzaam beter erin worden.

Plus ik ga nooit, zelfs niet onder hele gunstige omstandigheden.

Edit: als je van je dvds af wilt wil ik ze misschien wel overnemen? Ter afwisseling van deze...
Kwak
pi_160005634
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik schaam me teveel om t in een sportschool te doen. Thuis kan ik langzaam beter erin worden.

Plus ik ga nooit, zelfs niet onder hele gunstige omstandigheden.

Edit: als je van je dvds af wilt wil ik ze misschien wel overnemen? Ter afwisseling van deze...
Moet ik ze wel eerst zoeken, sinds de verhuizing niet meer gezien.
Zal dit weekend eens kijken voor je.
  Redactie Sport woensdag 17 februari 2016 @ 22:51:30 #156
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160006111
Lijstje vandaag:

O: 2 bth met pindakaas
L: 1 bth en 1 kapje met kipfilet en een ander kapje met slankie, 200 gram magere kwark met 50 gram zomerfruit
T: banaan
D: broccoli, wortel en bloemkoolmix met aardappelen en een hamburger, 150ml dubbelvla
T: twee blokjes Milka waffel

Zo blij als het gewoon lukt om twee blokjes chocola te nemen ipv de halve reep te verorberen :') 1529kcal in totaal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 februari 2016 @ 23:00:40 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160006407
Sonja Silva heeft een maagverkleining gehad...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:03:52 #158
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160006486
Das zoeen TMF-presentatrice right?
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 februari 2016 @ 23:07:09 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160006594
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:03 schreef MutedFaith het volgende:
Das zoeen TMF-presentatrice right?
jup... Ze zit nu bij RTL Late Night. Ze woog 108 kilo en is met een maagverkleining 40 kilo afgevallen. Het zou mijn keuze niet zijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_160009362
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

jup... Ze zit nu bij RTL Late Night. Ze woog 108 kilo en is met een maagverkleining 40 kilo afgevallen. Het zou mijn keuze niet zijn...
Nee, mijne ook niet. Ik vind het wel een erg heftige ingreep voor zo'n gewicht.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160009721
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 02:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nee, mijne ook niet. Ik vind het wel een erg heftige ingreep voor zo'n gewicht.
Zeker aangezien ze nog niet zo lang dat woog.
Dat gewicht heb ik ook gewoon gehad....
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:07:30 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_160009739
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Via tommy teleshopping :')

Dinsdag was zo'n dag...

Maarrr ik kan dertig dagen retourneren, dus als ik het niet genoeg doe gaat t terug (incl soort van stepding). :')
:D tof toch?
Ik ben benieuwd!

Ik droomde vanmorgen dat ik aan het werk was, tijdens een congres, en dat ik zo'n honger had dat ik twee gevulde koeken at. En ik baalde er enorm van dat ik had gefaald op een vast-dag. Echt zo'n 'godverdegodver, wanneer kap ik daar nou eens mee gevoel'.
En toen werd ik dus wakker en toen ik me realiseerde dat ik het gedroomd had voelde ik me helemaal opgelucht. :D
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:49:29 #163
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160009875
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat gewicht heb ik nu, maar als ik 40kg af val dan ben ik (er vanuit gaande dat mijn hoofd niet zoveel afvalt.) José Jalapeno on a stick.
Maar dat staat natuurlijk niet echt in proportie, gezien ik 1.90 ben en zij waarschijnlijk een stuk korter.

Overigens vind ik de uitspraak "Je kan alles eten als je maar minder eet" altijd zo'n dooddoender, feit is gewoon dat als je minder koolhydraten eet uit brood/aardappelen/rijst/pasta en meer uit groenten en fruit(voornamelijk groenten) dat je niet eens "minder" gaat eten. Om dezelfde kcal te halen kun je dan veel grotere volumes eten, maar vult snel en krijgt automatisch minder kcal en meer gezonde voedingsstoffen binnen.
Daarnaast helpen eiwitten met een verzadigd gevoel en doen koolhydraten dit niet.

Als je het aan mij vraagt is het voor echt iedereen goed om ten minste 1 broodmaaltijd te schrappen per dag voor iets wat rijk is in eiwit en meer "gezonde/gevulde" koolhydraten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:53:13 #164
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160009893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik vind koolhydraat arm eten ook niet echt nodig. ( krijg klappen denk ik ook van mijn dietist als ik dat ga doen :P) Ken je die reclame van tv over die jasper alblas? Heb ff gekeken, enorm crashdieet waar je amper nog wat mag. Gewoon alles met mate!
Ik heb eens gezocht, maar wat ik begrijp is dat veel smoothies en verder helemaal niets?
pi_160009933
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef MutedFaith het volgende:
Ik probeerde trouwens laatst zoeen fitnessprogramma via mn Xbox. Ik werd binnen anderhalve oefening door drie honden omver gesprongen omdat ze ooooook mee wilden doen. Soort bootcamp met levende hindernissen ofzo.
Heel erg herkenbaar dit :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160009934
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 06:58 schreef Sarabi het volgende:

Ik ben ook zo zwaar geweest :o Geen haar op mijn hoofd die aan een operatie dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160009944
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:49 schreef Rauw. het volgende:

Overigens vind ik de uitspraak "Je kan alles eten als je maar minder eet" altijd zo'n dooddoender, feit is gewoon dat als je minder koolhydraten eet uit brood/aardappelen/rijst/pasta en meer uit groenten en fruit(voornamelijk groenten) dat je niet eens "minder" gaat eten. Om dezelfde kcal te halen kun je dan veel grotere volumes eten, maar vult snel en krijgt automatisch minder kcal en meer gezonde voedingsstoffen binnen.
Daarnaast helpen eiwitten met een verzadigd gevoel en doen koolhydraten dit niet.
100% mee eens! Ik vind 'minder eten' ook altijd een stomme opmerking. Ik kan met véél meer eten heel goed afvallen en met minder eten heel dik worden (als dat minder eten bestaat uit kcalrijk eten).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:00:07 #168
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160009954
Ik zat er een kilo of 10 onder, maar het zou ook nooit mijn keuze geweest zijn.
pi_160009956
Ik heb me trwouens gisterewn weer dik gegeten, dus vandaag doe ik weer normaal :')
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:00:28 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160009958
Vandaag zit ik waarschijnlijk iets té laag in kcal omdat kasten leeg, vanavond maar even boodschappen doen.

O: Yoghurt + banaan
T: Shake + puntpaprika
L: Omelet met 200gr groentes, kipfilet en stukje bacon
D: ? Denk iets pastasaus-dergelijks
T: Cashews, om nog iets aan kcal binnen te krijgen.
pi_160009960
Sterker nog, ik denk dat het een groot deel van mijn wake-up-call geweest is, dat iemand zei 'is dat niet wat voor jou?'

Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht, maar het was een goede schop onder mn hol.
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:02:19 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160009968
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Sterker nog, ik denk dat het een groot deel van mijn wake-up-call geweest is, dat iemand zei 'is dat niet wat voor jou?'

Geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht, maar het was een goede schop onder mn hol.
Ik had een jaar of 4 geleden een collega die het gedaan heeft en mij hetzelfde aanraadde, ik heb het serieus overwogen. Eigenlijk tot op het moment dat ik mijzelf besefte dat het niet een operatie was wat mij moest veranderen maar ik zelf.
pi_160009974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik had een jaar of 4 geleden een collega die het gedaan heeft en mij hetzelfde aanraadde, ik heb het serieus overwogen. Eigenlijk tot op het moment dat ik mijzelf besefte dat het niet een operatie was wat mij moest veranderen maar ik zelf.
Nou, precies. Het advies kwam ook van iemand die zelf een maagbandje had. In mijn hoofd zijn maagbnandjes voor mensen die bijna niet meer kunnen lopen, en daar zag k mezelf bij lange na niet. Ik schrok er best wel van, dat er dus blijkbaar mensen waren die vonden dat ik daar wel voor in aanmerking kwam.

Ik heb ook wel eens gekeken naar de criteria, en ik voldeed :')
pi_160009982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

100% mee eens! Ik vind 'minder eten' ook altijd een stomme opmerking. Ik kan met véél meer eten heel goed afvallen en met minder eten heel dik worden (als dat minder eten bestaat uit kcalrijk eten).
Maar veel mensen bedoelen met 'minder eten' dan ook: minder kcal binnen krijgen. Denk ik :+
pi_160009983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:02 schreef Rauw. het volgende:

O+
pi_160009988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:04 schreef Sunnythesun het volgende:

Maar veel mensen bedoelen met 'minder eten' dan ook: minder kcal binnen krijgen. Denk ik :+
Het is gewoon een enorme domme dooddoener in mijn ogen. Ten eerste leer je met dat zinnetje iemand niet wat goede voeding is en ten tweede zijn mensen behoorlijk belabberd in inschatten wat ze precies eten als ze gewoon overal iets 'minder' van eten (de letterlijke uitvoering van dat advies).
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:06:25 #177
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160009989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik in elk geval wel.. Want een cheeseburger eten in plaats van een bak sla, omdat t minder is helpt natuurlijk niet met afvallen (maar t is wel lekker).
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:07:12 #178
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160009995
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou, precies. Het advies kwam ook van iemand die zelf een maagbandje had. In mijn hoofd zijn maagbnandjes voor mensen die bijna niet meer kunnen lopen, en daar zag k mezelf bij lange na niet. Ik schrok er best wel van, dat er dus blijkbaar mensen waren die vonden dat ik daar wel voor in aanmerking kwam.

ik heb zelfs van heel dichtbij meegemaakt dat iemand die niet kan lopen ongelovelijk veel afgevallen is voor een operatie aan haar benen.
Dat is onder andere mijn schop onder m'n hol geweest (solidariteit, m'n eigen toekomstperspectief met overgewicht en "waarom zou zij het wel kunnen en ik niet")
pi_160009996
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is gewoon een enorme domme dooddoener in mijn ogen. Ten eerste leer je met dat zinnetje iemand niet wat goede voeding is en ten tweede zijn mensen behoorlijk belabberd in inschatten wat ze precies eten als ze gewoon overal iets 'minder' van eten (de letterlijke uitvoering van dat advies).
Uiteraard ben ik het helemaal met je eens ;)
pi_160010001
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Lonaa het volgende:

Ik voldeed ook :Y Maar er zijn best veel mensen die met zo'n laag gewicht een operatie doen. Ik vraag me wel eens af of we wel helemaal goed snik zijn dat we zo snel die operaties doen :X We weten eigenlijk niets over de lange termijneffecten. Niets!
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:09:00 #181
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160010009
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik in elk geval wel.. Want een cheeseburger eten in plaats van een bak sla, omdat t minder is helpt natuurlijk niet met afvallen (maar t is wel lekker).
één cheeseburger is voor de holle kies toch, dus dan neem ik twee.
En als ik dan minder ga eten dan neem ik er eentje. Super gezond. :7
pi_160010020
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:09 schreef Rauw. het volgende:

Als ik zie wat sommige mensen eten dan helpt 'minder' van wat ze eten ook idd geen ene donder :D Nou ja, ze komen dan misschien minder snel aan. Toch nog iets positiefs.
pi_160010021
Ik heb vannacht een paar uur wakkergelegen met een knorrende maag :{ Was vanochtend ook weer erg licht dus blijkbaar te weinig gegeten, maar ik kwam rond de 2000 kcal en nauwelijks gesport. Ik verbrand de laatste tijd echt wel veel blijkbaar, zal wel door die krachttraining komen.
Ron 6 uur gelukkig weer even in slaap gevallen, maar raad eens waar ik over droomde.. pannenkoeken met slagroom :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:10:48 #184
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160010024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goede voeding? Ik neem aan dat je dan een volledig voedingspatroon bedoeld. En niet dat er 'goede' en 'foute' voedingsmiddelen zijn?

Daarnaast sta ik er wel achter dat je alles moet kunnen eten wat je wl, als je de hoeveelheden (en rest van je dieet/patroon) daar maar op aanpast. Als in: als iemand een keer mcdonalds wil eten kan dat, maar niet de halve kaart ineens. En geen drie keer per maand.
pi_160010025
quote:

[..]

:D :D
Dat is bij mij wel een beetje de clou.. van iets als een hamburger krijg ik alleen maar meer trek. Een salade met gelijk of minder kcal niet ^O^
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:11:58 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160010032
quote:

[..]

t is in elk geval niet ongezond. En die 300 kcal passen prima in een T. :D
pi_160010037
Ik heb wel zin in een hamburger jongens.
pi_160010041
Oh en zeggen dat ongezond eten niet bestaat is trouwens net zo'n dooddoener }:| Tuurlijk bestaat dat wel. Ook 'met mate' kan iets gewoon ongezond zijn. Betekent niet dat je niet nooit zou moeten eten maar wel dat je je bewust moet zijn dat het zo is. :6
pi_160010047
Ik had al 12 minuten geleden naar mijn werk moeten gaan :') Maar wat harder fietsen :+
Geen zin! Moe, keelpijn, bleh.

Wel twee mason jars mee met eten. Lunchsalade met geitenkaas en overnight oats :9
pi_160010053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en zeggen dat ongezond eten niet bestaat is trouwens net zo'n dooddoener }:| Tuurlijk bestaat dat wel. Ook 'met mate' kan iets gewoon ongezond zijn. Betekent niet dat je niet nooit zou moeten eten maar wel dat je je bewust moet zijn dat het zo is. :6
^O^

en nu :W
pi_160010056
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al 12 minuten geleden naar mijn werk moeten gaan :') Maar wat harder fietsen :+
Geen zin! Moe, keelpijn, bleh.

Wel twee mason jars mee met eten. Lunchsalade met geitenkaas en overnight oats :9
Dan moet je best wel wat harder fietsen.

:W
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:15:43 #192
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160010074
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is ongezond dan? Suiker? E-nummers? Vet?
pi_160010075
Werkze Isa :W
pi_160010081
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:14 schreef Lonaa het volgende:

Dan moet je best wel wat harder fietsen.

:W
Ik geloof niet dat ik dit nog kan inhalen, nee :') Ik wil eigenlijk bellen dat ik ziek ben, maar ben ook net niet te ziek (herkenbaar?).
pi_160010089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik dit nog kan inhalen, nee :') Ik wil eigenlijk bellen dat ik ziek ben, maar ben ook net niet te ziek (herkenbaar?).
Superherkenbaar. :')

Maar zou misschien wel goed zijn, gewoon even 2 dagen rust.
pi_160010098
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:15 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Wat is ongezond dan? Suiker? E-nummers? Vet?
Bepaalde 'gerechten' waarbij die in overvloed samenkomen bijvoorbeeld. :Y

E-nummers niet. Je kunt E-nummers niet allemaal op één hoop gooien en de E geeft nu juist aan dat het 'veilig' is, dus daar gaan we dan maar van uit. Citroenzuur (sap dus) heeft bijvoorbeeld ook een E-nummer. Puur natuur. Zegt me niets dus..
pi_160010109
Ik keek van de week een docu die me vertelde dat dierlijke eiwitten slecht zijn.
pi_160010110
quote:

[..]

Zo herkenbaar :') maar werkse! Hopelijk knap je op van het fietsritje :)
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:21:19 #199
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160010130
quote:

[..]

Al anderhalve week,
maag steeds van streek, hoofdpijn terwijl ik genoeg drink.
pi_160010133
quote:
8s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Al anderhalve week,
maag steeds van streek, hoofdpijn terwijl ik genoeg drink.
Eet je wel genoeg? Ik kan soms hoofdpijn hebben als ik echt ff te laag zit.. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')