Het is gewoon een enorme domme dooddoener in mijn ogen. Ten eerste leer je met dat zinnetje iemand niet wat goede voeding is en ten tweede zijn mensen behoorlijk belabberd in inschatten wat ze precies eten als ze gewoon overal iets 'minder' van eten (de letterlijke uitvoering van dat advies).quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar veel mensen bedoelen met 'minder eten' dan ook: minder kcal binnen krijgen. Denk ik
Ik in elk geval wel.. Want een cheeseburger eten in plaats van een bak sla, omdat t minder is helpt natuurlijk niet met afvallen (maar t is wel lekker).quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar veel mensen bedoelen met 'minder eten' dan ook: minder kcal binnen krijgen. Denk ik
ik heb zelfs van heel dichtbij meegemaakt dat iemand die niet kan lopen ongelovelijk veel afgevallen is voor een operatie aan haar benen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, precies. Het advies kwam ook van iemand die zelf een maagbandje had. In mijn hoofd zijn maagbnandjes voor mensen die bijna niet meer kunnen lopen, en daar zag k mezelf bij lange na niet. Ik schrok er best wel van, dat er dus blijkbaar mensen waren die vonden dat ik daar wel voor in aanmerking kwam.
Ik heb ook wel eens gekeken naar de criteria, en ik voldeed
Uiteraard ben ik het helemaal met je eensquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorme domme dooddoener in mijn ogen. Ten eerste leer je met dat zinnetje iemand niet wat goede voeding is en ten tweede zijn mensen behoorlijk belabberd in inschatten wat ze precies eten als ze gewoon overal iets 'minder' van eten (de letterlijke uitvoering van dat advies).
Ik voldeed ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:03 schreef Lonaa het volgende:
Nou, precies. Het advies kwam ook van iemand die zelf een maagbandje had. In mijn hoofd zijn maagbnandjes voor mensen die bijna niet meer kunnen lopen, en daar zag k mezelf bij lange na niet. Ik schrok er best wel van, dat er dus blijkbaar mensen waren die vonden dat ik daar wel voor in aanmerking kwam.
Ik heb ook wel eens gekeken naar de criteria, en ik voldeed
één cheeseburger is voor de holle kies toch, dus dan neem ik twee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik in elk geval wel.. Want een cheeseburger eten in plaats van een bak sla, omdat t minder is helpt natuurlijk niet met afvallen (maar t is wel lekker).
Als ik zie wat sommige mensen eten dan helpt 'minder' van wat ze eten ook idd geen ene donderquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:09 schreef Rauw. het volgende:
één cheeseburger is voor de holle kies toch, dus dan neem ik twee.
En als ik dan minder ga eten dan neem ik er eentje. Super gezond.
Goede voeding? Ik neem aan dat je dan een volledig voedingspatroon bedoeld. En niet dat er 'goede' en 'foute' voedingsmiddelen zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorme domme dooddoener in mijn ogen. Ten eerste leer je met dat zinnetje iemand niet wat goede voeding is en ten tweede zijn mensen behoorlijk belabberd in inschatten wat ze precies eten als ze gewoon overal iets 'minder' van eten (de letterlijke uitvoering van dat advies).
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
t is in elk geval niet ongezond. En die 300 kcal passen prima in een T.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en zeggen dat ongezond eten niet bestaat is trouwens net zo'n dooddoenerTuurlijk bestaat dat wel. Ook 'met mate' kan iets gewoon ongezond zijn. Betekent niet dat je niet nooit zou moeten eten maar wel dat je je bewust moet zijn dat het zo is.
Dan moet je best wel wat harder fietsen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al 12 minuten geleden naar mijn werk moeten gaanMaar wat harder fietsen
Geen zin! Moe, keelpijn, bleh.
Wel twee mason jars mee met eten. Lunchsalade met geitenkaas en overnight oats
Wat is ongezond dan? Suiker? E-nummers? Vet?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en zeggen dat ongezond eten niet bestaat is trouwens net zo'n dooddoenerTuurlijk bestaat dat wel. Ook 'met mate' kan iets gewoon ongezond zijn. Betekent niet dat je niet nooit zou moeten eten maar wel dat je je bewust moet zijn dat het zo is.
Ik geloof niet dat ik dit nog kan inhalen, neequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:14 schreef Lonaa het volgende:
Dan moet je best wel wat harder fietsen.
Superherkenbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit nog kan inhalen, neeIk wil eigenlijk bellen dat ik ziek ben, maar ben ook net niet te ziek (herkenbaar?).
Bepaalde 'gerechten' waarbij die in overvloed samenkomen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:15 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wat is ongezond dan? Suiker? E-nummers? Vet?
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit nog kan inhalen, neeIk wil eigenlijk bellen dat ik ziek ben, maar ben ook net niet te ziek (herkenbaar?).
Al anderhalve week,quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eet je wel genoeg? Ik kan soms hoofdpijn hebben als ik echt ff te laag zit..quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Al anderhalve week,
maag steeds van streek, hoofdpijn terwijl ik genoeg drink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |