Welke religie mensen hebben boeit me geen hol, ik vind alleen niet dat mensen dit in een openbare functie zouden moeten uitdragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maak zeker genoeg fouten, niet alleen in taal, maar pas er wel voor om mensen hierop aan te spreken op basis van afkomst of religie... Pas als mensen hier zelf aan beginnen word ik er scherp op....
Ben dit niet met je eens. In de context jij gaat wel/niet naar de hel wordt seksualiteit wel individueel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Homo's zijn geen individuele mensen maar een groep. En dit is een arbitrair criterium.
Lees je zin nog eens goed door want er klopt niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, het wordt onderhand tijd dat jij elke keer hier de sfeer komt verzieken met je achterlijke gejengel terwijl daar een heel mooi subforum voor is.
Ja en ik vind dus dat leraren in Nederland ten eerste perfect Nederlands dienen te beheersen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke religie mensen hebben boeit me geen hol, ik vind alleen niet dat mensen dit in een openbare functie zouden moeten uitdragen.
Prima, maar dat kan je op een bijzondere school verwachten. Op een openbare school zou dat niet gezegd mogen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben dit niet met je eens. In de context jij gaat wel/niet naar de hel wordt seksualiteit wel individueel.
haha jaquote:
was bij mij ook een keer.... heel kortstondig... op weg naar het afvoerputje van de douchequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n haar raakt mn kont bijna aan dus nee niet kortpittig
Hoe maak ik het persoonlijk dan? Jij zegt dat ik met hoofddoek niet neutraal les kan geven en niet iedereen gelijk kan behandelen, terwijl er juist uit jouw reacties blijkt dat jij daar nauwelijks instaat tot bent. Jij let te veel op afkomst en religie etc., nogal oppervlakkig imo. Lesgeven gaat om her verrijken van de kids en daarbij maakt het niet uit of je lesbisch, homo, trans, religieus met/zonder keppeltje of hoofddoek bent. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij instaat bent om de kinderen te helpen zodat ze later wat aan jouw lessen hadden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van dit soort discussies persoonlijk te maken.
Ik ook. Ik vind echter niet dat die docenten op een online forum geen enkel taalfoutje zouden mogen maken, en dat dit op de een of andere wijze een kwalificatie zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en ik vind dus dat leraren in Nederland ten eerste perfect Nederlands dienen te beheersen...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was bij mij ook een keer.... heel kortstondig... op weg naar het afvoerputje van de douche
Daarom ook bijzondere scholen verbieden en ruimte geven voor iedere levensovertuiging die je op je zelf betrekt 'ik wil mij bedekken want...' ipv 'vrouwen moeten bedekt' etc. etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima, maar dat kan je op een bijzondere school verwachten. Op een openbare school zou dat niet gezegd mogen worden.
wel als ze menen anderen op basis van hun afkomst daarop aan te moeten sprekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind echter niet dat die docenten op een online forum geen enkel taalfoutje zouden mogen maken, en dat dit op de een of andere wijze een kwalificatie zou zijn.
neem gele sambal da's nog veel heterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH
Ik wil een keer allerheetste tabasco saus eten kijken of het echt zo pittig is
wil je je ass bedekken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n haar raakt mn kont bijna aan dus nee niet kortpittig
Zo klaar ben ik met je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
Lees je zin nog eens goed door want er klopt niks van.
Rawitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja![]()
Altijd van die mensen 'ja ik hou wel van lekker pittig eten' en dan al geen sambal kunnen handelen.
Rode pepers____________! Rawit's
.
Ja, kijk maar op YouTube. Genoeg filmpjes en challengesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH
Ik wil een keer allerheetste tabasco saus eten kijken of het echt zo pittig is
Je kunt hem eventueel ook negeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo klaar ben ik met je.
Je bent elke keer het nare mannetje aan het uithangen. Niemand zit te wachten op je achterhaalde ideeën. Daar heb je POL voor. En elke avond is het hetzelfde liedje.
Dus opgesodemieterd Jimmy. Shoo.
Dat laatste is absoluut waar, maar ik vind dat je met het dragen van religieuze symbolen de neutraliteit van het openbaar onderwijs ondermijnt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe maak ik het persoonlijk dan? Jij zegt dat ik met hoofddoek niet neutraal les kan geven en niet iedereen gelijk kan behandelen, terwijl er juist uit jouw reacties blijkt dat jij daar nauwelijks instaat tot bent. Jij let te veel op afkomst en religie etc., nogal oppervlakkig imo. Lesgeven gaat om her verrijken van de kids en daarbij maakt het niet uit of je lesbisch, homo, trans, religieus met/zonder keppeltje of hoofddoek bent. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij instaat bent om de kinderen te helpen zodat ze later wat aan jouw lessen hadden.
JimmyDean geeft gewoon liever de afkomst van z'n leerlingen de schuld dan te twijfelen aan z'n eigen kwaliteitenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe maak ik het persoonlijk dan? Jij zegt dat ik met hoofddoek niet neutraal les kan geven en niet iedereen gelijk kan behandelen, terwijl er juist uit jouw reacties blijkt dat jij daar nauwelijks instaat tot bent. Jij let te veel op afkomst en religie etc., nogal oppervlakkig imo. Lesgeven gaat om her verrijken van de kids en daarbij maakt het niet uit of je lesbisch, homo, trans, religieus met/zonder keppeltje of hoofddoek bent. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij instaat bent om de kinderen te helpen zodat ze later wat aan jouw lessen hadden.
Dat kunnen mijn white pride organen niet handelen. Ik heb zo'n pot gele sambal maar i can't evenquote:
Dat werkt alleen als de rest het ook doet. Dus ik kan maar beter de agressieve aanpak inzetten.quote:
neutraliteit ondermijn je juist door verbieden en forcerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut waar, maar ik vind dat je met het dragen van religieuze symbolen de neutraliteit van het openbaar onderwijs ondermijnt.
*je in dit geval in het algemeen
Dat kan je vinden, maar ik voer deze discussie vooral binnen het kader van het bestaande schoolsysteem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarom ook bijzondere scholen verbieden en ruimte geven voor iedere levensovertuiging die je op je zelf betrekt 'ik wil mij bedekken want...' ipv 'vrouwen moeten bedekt' etc. etc.
Snap niet dat zulke segregatie praktijken nog toegestaan worden, is verzuiling een doel of zo?
Ja dat was echt enorm serieus een hatelijk tegen Crip ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel als ze menen anderen op basis van hun afkomst daarop aan te moeten spreken
Doe je dat ook als je erg mannelijk bent? Of een bandshirt draagt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut waar, maar ik vind dat je met het dragen van religieuze symbolen de neutraliteit van het openbaar onderwijs ondermijnt.
*je in dit geval in het algemeen
Moeilijk hé? Mensen met een andere mening. Intolerante treurzak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo klaar ben ik met je.
Je bent elke keer het nare mannetje aan het uithangen. Niemand zit te wachten op je achterhaalde ideeën. Daar heb je POL voor. En elke avond is het hetzelfde liedje.
Dus opgesodemieterd Jimmy. Shoo.
waarom niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee wil mn haar niet knippen maar binnenkort moet dat wel ff
Maar die challenges zijn zooo fakequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rawit. Madame Jeanette
.
[..]
Ja, kijk maar op YouTube. Genoeg filmpjes en challenges.
haten op crip is prima, zolang je maar van haar houdtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat was echt enorm serieus een hatelijk tegen Crip ja.
Godver... Doe normaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
JimmyDean geeft gewoon liever de afkomst van z'n leerlingen de schuld dan te twijfelen aan z'n eigen kwaliteiten.
Eten tot het zweet over je voorhoofd loopt, de tranen in je ogen springen en je neus op lopen staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn white pride organen niet handelen. Ik heb zo'n pot gele sambal maar i can't even.
Nee, neutraliteit bescherm je door duidelijke richtlijnen en afspraken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
neutraliteit ondermijn je juist door verbieden en forceren
Binnen het bestaande schoolsysteem vind ik dat niet kunnen dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar ik voer deze discussie vooral binnen het kader van het bestaande schoolsysteem.
Heus niet allemaal. Daarnaast heb je ook gewoon mensen die 'm oprecht testen ipv in challenge-vormquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar die challenges zijn zooo fake
Je mening zal me aan mijn reet roesten. Jij zoekt hier steeds de confrontatie op terwijl niemand hier op zit te wachten, terwijl daar een mooi subforum is waar je je helemaal kan uitleven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
Moeilijk hé? Mensen met een andere mening. Intolerante treurzak.
nee, bizarre eters begint zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey jongens straks voetbal, wegwezen jullie
Hoe je er bij loopt als docent is van groot belang. Ik kan toch ook niet in een korte broek en een shirt van een Black Metal band voor de klas gaan staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je erg mannelijk bent? Of een bandshirt draagt?
Probleem is denk ik dat je vergeet dat je moet luisteren naar wat mensen zeggen en moet kijken naar wat ze doen ipv naar hoe ze er uit zien.
ik wou dat ik iets te knippen hadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
Moet ook knippen, maar durf serieus niet meer :;)
Jimmy komt sws heel onzeker over.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
JimmyDean geeft gewoon liever de afkomst van z'n leerlingen de schuld dan te twijfelen aan z'n eigen kwaliteiten.
Stel je niet aan, en als het je niet aanstaat reageer je toch lekker niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mening zal me aan mijn reet roesten. Jij zoekt hier steeds de confrontatie op terwijl niemand hier op zit te wachten, terwijl daar een mooi subforum is waar je je helemaal kan uitleven.
Lekker stoken flikkertje en dan vervolgens jengelen dat je mening niet wordt gewaardeerd.
Zou wel doen, heb je geen last van gespleten puntenquote:
sinds wanneer quote jij mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wou dat ik iets te knippen had
Oke, ik zou niet weten hoe maar dat zal wel aan mij liggen. Dit is een maatschappelijke discussie en heeft niks te maken met mijn functioneren als docent, noch met dat van Crip.quote:
Ik had ombre, daarom beetje gespleten, niet enorm ernstig ofzo alleen het is al te lang geworden. Heb krullenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou wel doen, heb je geen last van gespleten punten
Heb je krul of stijl?
geen last van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tv wordt zo geclaimd door voetbalgekken, ik kijk daar dan maar naar in mijn kamer.
Je hebt me overigens nog geen enkele reden gegeven waarom je hier per se deze discussie moet voeren, terwijl ik je al meerdere keren heb duidelijk gemaakt dat daar geschiktere plekken voor zijn met precies dat doel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
Stel je niet aan, en als het je niet aanstaat reageer je toch lekker niet?
Waarom niet? Doet dat af aan de boodschap die je geeft? Sws snap ik niet waarom persoonlijke vrijheid uitdragen negatief kan zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe je er bij loopt als docent is van groot belang. Ik kan toch ook niet in een korte broek en een shirt van een Black Metal band voor de klas gaan staan?
je eet geen vis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk nu naar bizarre eters en moet wel een beetje aan mijzelf denken. Ik heb het met visr
Jij bepaalt niet wat ik hier post.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt me overigens nog geen enkele reden gegeven waarom je hier per se deze discussie moet voeren, terwijl ik je al meerdere keren heb duidelijk gemaakt dat daar geschiktere plekken voor zijn met precies dat doel?
deze woorden zocht ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Doet dat af aan de boodschap die je geeft? Sws snap ik niet waarom persoonlijke vrijheid uitdragen negatief kan zijn.
Nee. Ik WALG ervan. Vis wat niet echt naar vis smaakt kan wel, zoals tonijn of witvis. De rest is uit den boze.quote:
als dat het ergste is..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een platte ass heeft dat chickie he Gianni
Wel op een school, daar sta je om leerlingen je vak te leren, en algemene fatsoensnormen etc. Je taak als docent is niet om je eigen visie te promoten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Doet dat af aan de boodschap die je geeft? Sws snap ik niet waarom persoonlijke vrijheid uitdragen negatief kan zijn.
en andere dingen uit de zee? Garnalen of mosselen ofzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik WALG ervan. Vis wat niet echt naar vis smaakt kan wel, zoals tonijn of witvis. De rest is uit den boze.
Bij krullen zie je niet goed dat het gespleten is, dus eigenlijk hoef je het niet te knippenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had ombre, daarom beetje gespleten, niet enorm ernstig ofzo alleen het is al te lang geworden. Heb krullen
eindelijk zeg je wat nuttigs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben overigens wel tegen vegans in het onderwijs, maar dat is logisch
Dat is een kinderlijk weerwoord, had van jou iets beters verwacht.quote:
WTF MAN DAT EET JE TOCH NIETquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en andere dingen uit de zee? Garnalen of mosselen ofzo?
Geen zin in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een kinderlijk weerwoord, had van jou iets beters verwacht.
Waarom post je dit niet in POL?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
Al met al lijkt me een Amerikaans systeem veel beter.
Zalmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik WALG ervan. Vis wat niet echt naar vis smaakt kan wel, zoals tonijn of witvis. De rest is uit den boze.
Zo, zit je hier de sfeer weer te verzieken en te verstieren????quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel op een school, daar sta je om leerlingen je vak te leren, en algemene fatsoensnormen etc. Je taak als docent is niet om je eigen visie te promoten.
Al met al lijkt me een Amerikaans systeem veel beter.
Net zo kinderlijk als die oude vlag in zijn UI.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een kinderlijk weerwoord, had van jou iets beters verwacht.
Waarom post je dit niet in POL?
Etto, mag je er al op van je vrouw?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, zit je hier de sfeer weer te verzieken en te verstieren????
Leuk man. Heb ik niets mee van doen.quote:
Algemene fatsoensnormen is juist het uitdragen en verdedigen van persoonlijke vrijheid zonder een andere te schaden. Zo iets als de waarheid bestaat niet, verbaast me dat jij als docent dat niet snapt als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel op een school, daar sta je om leerlingen je vak te leren, en algemene fatsoensnormen etc. Je taak als docent is niet om je eigen visie te promoten.
Je wilt kinderen een enorm nationalistische grondhouding meegeven?quote:Al met al lijkt me een Amerikaans systeem veel beter.
Oke Hoink.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Leuk man. Heb ik niets mee van doen.
Lekker recalcitrant. Beetje schoppen en dat niet toegeven.
Zo behandel je een vrouw niet, Jimmy... 'erop'....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto, mag je er al op van je vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |