Welke religie mensen hebben boeit me geen hol, ik vind alleen niet dat mensen dit in een openbare functie zouden moeten uitdragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maak zeker genoeg fouten, niet alleen in taal, maar pas er wel voor om mensen hierop aan te spreken op basis van afkomst of religie... Pas als mensen hier zelf aan beginnen word ik er scherp op....
Ben dit niet met je eens. In de context jij gaat wel/niet naar de hel wordt seksualiteit wel individueel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Homo's zijn geen individuele mensen maar een groep. En dit is een arbitrair criterium.
Lees je zin nog eens goed door want er klopt niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, het wordt onderhand tijd dat jij elke keer hier de sfeer komt verzieken met je achterlijke gejengel terwijl daar een heel mooi subforum voor is.
Ja en ik vind dus dat leraren in Nederland ten eerste perfect Nederlands dienen te beheersen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke religie mensen hebben boeit me geen hol, ik vind alleen niet dat mensen dit in een openbare functie zouden moeten uitdragen.
Prima, maar dat kan je op een bijzondere school verwachten. Op een openbare school zou dat niet gezegd mogen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben dit niet met je eens. In de context jij gaat wel/niet naar de hel wordt seksualiteit wel individueel.
haha jaquote:
was bij mij ook een keer.... heel kortstondig... op weg naar het afvoerputje van de douchequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n haar raakt mn kont bijna aan dus nee niet kortpittig
Hoe maak ik het persoonlijk dan? Jij zegt dat ik met hoofddoek niet neutraal les kan geven en niet iedereen gelijk kan behandelen, terwijl er juist uit jouw reacties blijkt dat jij daar nauwelijks instaat tot bent. Jij let te veel op afkomst en religie etc., nogal oppervlakkig imo. Lesgeven gaat om her verrijken van de kids en daarbij maakt het niet uit of je lesbisch, homo, trans, religieus met/zonder keppeltje of hoofddoek bent. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij instaat bent om de kinderen te helpen zodat ze later wat aan jouw lessen hadden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van dit soort discussies persoonlijk te maken.
Ik ook. Ik vind echter niet dat die docenten op een online forum geen enkel taalfoutje zouden mogen maken, en dat dit op de een of andere wijze een kwalificatie zou zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en ik vind dus dat leraren in Nederland ten eerste perfect Nederlands dienen te beheersen...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was bij mij ook een keer.... heel kortstondig... op weg naar het afvoerputje van de douche
Daarom ook bijzondere scholen verbieden en ruimte geven voor iedere levensovertuiging die je op je zelf betrekt 'ik wil mij bedekken want...' ipv 'vrouwen moeten bedekt' etc. etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima, maar dat kan je op een bijzondere school verwachten. Op een openbare school zou dat niet gezegd mogen worden.
wel als ze menen anderen op basis van hun afkomst daarop aan te moeten sprekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind echter niet dat die docenten op een online forum geen enkel taalfoutje zouden mogen maken, en dat dit op de een of andere wijze een kwalificatie zou zijn.
neem gele sambal da's nog veel heterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH
Ik wil een keer allerheetste tabasco saus eten kijken of het echt zo pittig is
wil je je ass bedekken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n haar raakt mn kont bijna aan dus nee niet kortpittig
Zo klaar ben ik met je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
Lees je zin nog eens goed door want er klopt niks van.
Rawitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja![]()
Altijd van die mensen 'ja ik hou wel van lekker pittig eten' en dan al geen sambal kunnen handelen.
Rode pepers____________! Rawit's
.
Ja, kijk maar op YouTube. Genoeg filmpjes en challengesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH
Ik wil een keer allerheetste tabasco saus eten kijken of het echt zo pittig is
Je kunt hem eventueel ook negeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo klaar ben ik met je.
Je bent elke keer het nare mannetje aan het uithangen. Niemand zit te wachten op je achterhaalde ideeën. Daar heb je POL voor. En elke avond is het hetzelfde liedje.
Dus opgesodemieterd Jimmy. Shoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |