SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
irl?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Well toen mcg mij voor laatst zag was ik 4 kilo zwaarder, niet veel mrja
Zwak van die school, krijg je in een politiek correct klimaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze fijn verder konden zoeken als mijn hoofddoek zo aanstootgevend voor hen was. Ook erachteraan geplakt dat ik zou duidelijk maken voor het publiek dat hun school niet bij het multiculti image van Nederland past en ik werd geweigerd vanwegen mijn religieuze uitingen en niet op basis van mijn kwaliteiten.
Ze mailde mij een dag later en zeiden dat ik mijn hoofddoek mocht ophouden. Was uiteindelijk aan het einde van mijn stageperiode weggegaan met beste cijfer van alle stagiaires daar, voelde wel lekker.
Het betekend vooral dat er geen achterliggende levensvisie wordt opgedrongen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
openbaar houdt toch in dat het voor iedereen toegankelijk is, ongeacht godsdienst?
toch niet als jij er bent, bbyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar is fucking lelijk geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je dringt toch ook niets op als je je eigen visie uitdraagt, het verplicht niet uitdragen van een geloof is wat dat betreft net zo fundamentalistisch hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het betekend vooral dat er geen achterliggende levensvisie wordt opgedrongen.
Waarom mag een moslima haar eigen visie uitdragen op een openbare school?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je dringt toch ook niets op als je je eigen visie uitdraagt, het niet uitdragen van een geloof is wat dat betreft net zo fundamentalistisch he
Madquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zwak van die school, krijg je in een politiek correct klimaat natuurlijk.
Omdat een christen of een homo of een atheïst dat recht ook heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom mag een moslima haar eigen visie uitdragen op een openbare school?
Islamiseringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom mag een moslima haar eigen visie uitdragen op een openbare school?
betekend ja? Echt apart dat jij zo zeurt over andermans taal en zelf ook fouten maakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het betekend vooral dat er geen achterliggende levensvisie wordt opgedrongen.
zou je leraressen met een pittig kort kapsel ook kunnen verplichten een hoofddoek te dragen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat een christen of een homo of een atheïst dat recht ook heeft
Ja bijvoorbeeld, of een homoseksuele leraar verbieden verwijfd te doen... zou de krant wle willen zien danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou je leraressen met een pittig kort kapsel ook kunnen verplichten een hoofddoek te dragen?
ik zou ook niet willen dat mijn kinderen zoiets zouden moeten aanzien
Op een openbare school? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oke meid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
betekend ja? Echt apart dat jij zo zeurt over andermans taal en zelf ook fouten maakt.
dacht het wel....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op een openbare school? Dacht het niet.
Zou een nazi dan ook zijn mening mogen uiten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of een homoseksuele leraar verbieden verwijfd te doen... zou de krant wle willen zien dan
ooit een wiskunde leraar gehad die echt te duidelijk homo was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of een homoseksuele leraar verbieden verwijfd te doen... zou de krant wle willen zien dan
nee want dat is verboden bij wetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou een nazi dan ook zijn mening mogen uiten?
Homo hoort toch niet in dat rijtje thuis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe eens aardigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
betekend ja? Echt apart dat jij zo zeurt over andermans taal en zelf ook fouten maakt.
Nee hoor, zolang hij maar niet oproept tot geweld.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dat is verboden bij wet
Mijn muziekleraar was zo gay... man manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ooit een wiskunde leraar gehad die echt te duidelijk homo was.
was wel altijd lachen met die vent
heb lekker gekookt dude.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe eens aardig
In een woonwagenkamp zijn ze niet allemaal geschoold he
shit, even de vlag binnen halen danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dat is verboden bij wet
Weet ik niet, ik denk dat een homo soms of vaak ook zijn levensvisie uitdraagt door een bepaald gedrag te benadrukkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Homo hoort toch niet in dat rijtje thuis?
Waarom niet? Homo zijn is ook een geloof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Homo hoort toch niet in dat rijtje thuis?
Antisemitisme en racisme is bij wet verboden, moeilijk Nazi sympathie uiten zonder die elementen hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang hij maar niet oproept tot geweld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Homo zijn is ook een geloof.
Ze 'geloven' dat ze homo zijn.
Als je had gelezen vroeg je dit nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar geef je nu dus les zonder?
Stalkmode activated.
Nee, maar ze mag wel haar mutsje op als ze dat fijn vindtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Mag een moslim docent uitdragen dat hij/zij vindt dat homos zondig zijn?
Dat kan een verwijfde hetero man ook doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat een homo soms of vaak ook zijn levensvisie uitdraagt door een bepaald gedrag te benadrukken
Mag een gristelijke docent dat wel dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, geloof en opleiding graag gescheiden houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom dat verschil dan? Compleet arbitrair omdat jij dat toevallig vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar ze mag wel haar mutsje op als ze dat fijn vindt
al zou ze volgens sommigen niet eens voor de klas mogen staan omdat ze vrouw isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar ze mag wel haar mutsje op als ze dat fijn vindt
klopt... ik noemde het ook in het rijtje om een reactie te forcerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat kan een verwijfde hetero man ook doen.
'quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Je zei dat ze op je 1e dag vroegen of je het af wou doen, misschien uitzondering gemaakt oid? Niks gelezen over definitieve keuze, koekiemonsterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je had gelezen vroeg je dit niet
Dat is de vraag. Ik zeg op een openbare school niet, op een christelijke school wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag een gristelijke docent dat wel dan?
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Homo zijn is ook een geloof.
Ze 'geloven' dat ze homo zijn.
Waarom zou je op een christelijke school wel vanuit je machtspositie gedragen die tegen de grondwet in gaat prediken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik zeg op een openbare school niet, op een christelijke school wel.
Onzin... echt onzin. en nog wat, ik vind je een prima kerel, maar gezien je commentaar op het Nederlands van Marokkanen wil ik je wijzen op je gebrekkige beheersing van het Nederlands, verder prima... maar iemand in het onderwijs zou zich meer druk drukker (quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom dat verschil dan? Compleet arbitrair omdat jij dat toevallig vind.
Om dit soort dingen te voorkomen moet je een duidelijke grens trekken.
Zet je adblock eens uit vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie ook soms dat in het reactiescherm er blijft staan van "bezig..." en er gebeurt niks, dat je dan je reactie moet kopiëren, pagina moet refreshen en dan je reactie moet plakken.
Welk verband heeft een hoofddoek, tulband of whatever dragen met hoe jij gedraagt op je werkplek. Laat staan hoe jij tegen andere mensen aankijkt. Want als ik me goed herinner ben ik toleranter jegens homo's dan jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Het gaat niet tegen de grondwet in als je vind dat homo's zondig zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom zou je op een christelijke school wel vanuit je machtspositie gedragen die tegen de grondwet in gaat prediken?
Je vraag slaat echt nergens op.. Iemand die haar geloofsovertuiging uit door middel van een hoofddoek of een man met keppeltje staat toch niet gelijk aan uiten dat je homo's haat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg ik dat zij dat doet dan? Nee.
Dit gaat dus totaal niet over de inhoud, jammer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onzin... echt onzin. en nog wat, ik vind je een prima kerel, maar gezien je commentaar op het Nederlands van Marokkanen wil ik je wijzen op je gebrekkige beheersing van het Nederlands, verder prima... maar iemand in het onderwijs zou zich meer druk moeten maken over het uitdragen van goed Nederlands dan welk hoedje iemand graag opzet
Geluktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt... ik noemde het ook in het rijtje om een reactie te forceren
Ik heb het niet over jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Welk verband heeft een hoofddoek, tulband of whatever dragen met hoe jij gedraagt op je werkplek. Laat staan hoe jij tegen andere mensen aankijkt. Want als ik me goed herinner ben ik toleranter jegens homo's dan jij?
Jawel. Is ongelijke behandeling op basis van seksualiteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen de grondwet in als je vind dat homo's zondig zijn.
Ze onzedig of zondig vinden staat toch niet gelijk aan een ongelijke behandeling?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel. Is ongelijke behandeling op basis van seksualiteit.
Nee hoor, er wordt niemand ongelijk behandeld. Zou ook niet best zijn als dat niet mag gezegd worden trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel. Is ongelijke behandeling op basis van seksualiteit.
Kijk eerste pagina quote van Jimmyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zei dat ze op je 1e dag vroegen of je het af wou doen, misschien uitzondering gemaakt oid? Niks gelezen over definitieve keuze, koekiemonster.
Nou ja indirect wel... ik geef aan dat ik het belangrijker vind dat een leraar, welke les hij ook geeft, zich uit in correct Nederlands dan welk mutsje hij graag draagt...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat dus totaal niet over de inhoud, jammer.
Nee, je uitspreken daarover vanuit je machtspositie wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze onzedig of zondig vinden staat toch niet gelijk aan een ongelijke behandeling?
Mijne wel en dat negeert meneer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat dus totaal niet over de inhoud, jammer.
Want ze zondig vinden is gelijk aan uitspreken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, je uitspreken daarover vanuit je machtspositie wel.
Je mag dat best zeggen als privépersoon maar niet als docent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt niemand ongelijk behandeld. Zou ook niet best zijn als dat niet mag gezegd worden trouwens.
Het ging over wat docenten mogen zeggen tegen hun leerlingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want ze zondig vinden is gelijk aan uitspreken?
Geldt niet alleen voor mij hoor, ben ik nu opeens een uitzondering omdat ik een moslima ben die veel toleranter is dan jij?quote:
Wie is Apollo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je lacht.
Heb gelijk demo naar de apollo gestuurd
Het is een fundamenteel punt of een docent op een openbare school zijn of haar ideologie overduidelijk mag uitdrukken of niet. Waar trek je de grens als je zegt dat dit wel mag?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja indirect wel... ik geef aan dat ik het belangrijker vind dat een leraar, welke les hij ook geeft zich uit in correct Nederlands dan welk mutsje hij graag draagt...
Dat is mijn mening, net zoals jouw mening jouw mening is....
Nee welk mutsje ze op hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Het ging over wat docenten mogen zeggen tegen hun leerlingen.
Ah sorry. Nice.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk eerste pagina quote van Jimmy
Je wilt mn cookies wel proeven
Ligt aan het schooltype. Volgens de Nederlandse wet tenminste.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Je mag dat best zeggen als privépersoon maar niet als docent.
Nee, ik hou er niet van dit soort discussies persoonlijk te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor mij hoor, ben ik nu opeens een uitzondering omdat ik een moslima ben die veel toleranter is dan jij?
Ik jaag je niet op, maar kom, je begint zelf te mekkeren over het Nederlands van Marokkanen, vervolgens maak je zelf fout na fout... dat moeten we wel tolereren... ik vind dat hypocrietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is een fundamenteel punt of een docent op een openbare school zijn of haar ideologie overduidelijk mag uitdrukken of niet. Waar trek je de grens als je zegt dat dit wel mag?
Je opmerking over die spelfout vind ik verder een beetje flauw en ook irrelevant, maar dat zal je wel doen om mij op te jagen.
Dat "mutsje" is een duidelijk religieus statement.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee welk mutsje ze op hebben
Commentaar op individuele mensen op basis van hun ras/geloof/seksualiteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
Waar trek je de grens als je zegt dat dit wel mag?
Jij maakt ook regelmatig taalfouten, daarbij typ ik hier veel sneller en veel meer dan jij en ga ik niet altijd zitten nadenken over of ik een d of een t moet schrijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik jaag je niet op, maar kom, je begint zelf te mekkeren over het Nederlands van Marokkanen, vervolgens maak je zelf fout na fout... dat moeten we wel tolereren... ik vind dat hypocriet
En ook zorgwekkender gezien je rol in het onderwijs...
Flikker nu eens op naar POL, jij humorloze fascist.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat "mutsje" is een duidelijk religieus statement.
Homo's zijn geen individuele mensen maar een groep. En dit is een arbitrair criterium.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef zeer het volgende:
[..]
Commentaar op individuele mensen op basis van hun ras/geloof/seksualiteit.
Jij kan zo niet tegen kritiek terug hahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij maakt ook regelmatig taalfouten, daarbij typ ik hier veel sneller en veel meer dan jij en ga ik niet altijd zitten nadenken over of ik een d of een t moet schrijven.
Doe eens normaal joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flikker nu eens op naar POL, jij humorloze fascist.
Ik maak zeker genoeg fouten, niet alleen in taal, maar pas er wel voor om mensen hierop aan te spreken op basis van afkomst of religie... Pas als mensen hier zelf aan beginnen word ik er scherp op....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij maakt ook regelmatig taalfouten, daarbij typ ik hier veel sneller en veel meer dan jij en ga ik niet altijd zitten nadenken over of ik een d of een t moet schrijven.
Maakt me geen donder uit, iedere mogelijke vorm van het beperken van de ontwikkeling van individuen omdat je als gezaghebbende in dat geval toevallig geloofd in wat dan ook, is wat mij betreft volledig onwenselijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan het schooltype. Volgens de Nederlandse wet tenminste.
Als ze hem negeren geven ze toe dat hij gelijk heeft en dat willen ze nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef hoink581 het volgende:
Kunnen we Jimmy niet gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |