Ja en dat. Van die hetty's die alles lezen op fb en dat dan toepassen irl.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om het doekje he? Het is alles wat zij verbinden aan dat doekje, mede dankzij media aandacht en bepaalde lieden staat zo'n doekje voor agressie, niet inburgeren, etc. blablalbalallablbla
Niet op een openbare school.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom zou een lerares geen hoofddoek kunnen dragen
wow, dan praten wij niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben afgevallen weg dijen xoxoxo
Jammer dat Turkije weer achteruitgaat..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom zou een lerares geen hoofddoek kunnen dragen
Ja, ze was ook wel een uitzondering, vlak voor haar pensioen zat ze... liefste lerares die ik ooit gehad heb overigensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hadden wij gelukkig niet
wel nog netjes elke dag bidden aan begin van de schooldag
Docenten horen op een openbare school neutraal te zijn, niet duidelijk een bepaalde levensvisie uit te dragen. Geldt niet alleen voor moslims overigens.quote:
Maar dat was dan ook een christelijke school, dan weet je dat je dat kunt verwachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hadden wij gelukkig niet
wel nog netjes elke dag bidden aan begin van de schooldag
Op welk gebied?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jammer dat Turkije weer achteruitgaat..
dacht dat je alleen was flauwgevallen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben afgevallen weg dijen xoxoxo
Ik heb gelukkig een andere mening.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Docenten horen op een openbare school neutraal te zijn, niet duidelijk een bepaalde levensvisie uit te dragen. Geldt niet alleen voor moslims overigens.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat je alleen was flauwgevallen?
zou wel voelen, voor het gevoel. Ga ik je wel lekkere broodjes voeren, dat die dijen weer terug komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eindelijk
Oh maar mcgggg val je niet op skinnybitch dijtjes kom voelennn kom dan
klopt, maar ja. elke basisschool in een dorp was bij ons rooms katholiek hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook een christelijke school, dan weet je dat je dat kunt verwachten.
Omwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eindelijk
Oh maar mcgggg val je niet op skinnybitch dijtjes kom voelennn kom dan
Het heet niet voor niets openbare school hé?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een andere mening.
Ik heb gezegd dat ze fijn verder konden zoeken als mijn hoofddoek zo aanstootgevend voor hen was. Ook erachteraan geplakt dat ik zou duidelijk maken voor het publiek dat hun school niet bij het multiculti image van Nederland past en ik werd geweigerd vanwegen mijn religieuze uitingen en niet op basis van mijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, want die doek staat garant voor iets raar. Wat heb je gezegd? Shit ey.
[..]
ey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |