zou cripster wel op blanke riddertjes vallen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef Montelly het volgende:
Jongens jullie moeten Crip whiteknighten en niet pesten he..
Crip is een marokkaans probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom, doe nou niet net alsof dat een marokkaans probleem is .. man man
Ja, treurig is dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Fatsoenlijk Nederlands zie en hoor ik niet eens meer bij bepaalde autochtonen.
En toen je hem afdeed vroegen ze zeker vriendelijk of hij weer op kon?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
Op mijn eerste stage werd mij vriendelijk verzocht om mijn hoofddoek af te doen omdat het niet pastte bij de image van de school en het aanstootgevond kon zijn voor kinderen en ouders.
Ja, natuurlijk, want die doek staat garant voor iets raar. Wat heb je gezegd? Shit ey.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
Op mijn eerste stage werd mij vriendelijk verzocht om mijn hoofddoek af te doen omdat het niet pastte bij de image van de school en het aanstootgevond kon zijn voor kinderen en ouders.
ey.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus Marokkanen hoeven geen fatsoenlijk Nederlands te spreken?
toen ben je weer weg gelopen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
Doe normaal man, crip is toch gewoon normaal...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Crip is een marokkaans probleem.
Dat een stuk stof zoveel drama kan veroorzaken man man man, je verstopt er toch geen coke onderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef Crip het volgende:
Sup dun?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, want die doek staat garant voor iets raar. Wat heb je gezegd? Shit ey.
[..]
ey.
hmm, goed ideequote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat een stuk stof zoveel drama kan veroorzaken man man man, je verstopt er toch geen coke onder
Haha, een leraar met hoofddoekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef Montelly het volgende:
Terrcht, school is geen plek om als leraar hoofddoek te dragen. Vooral in Nederland niet.
Gelul, echt bizar hypocriet, ik ging naar een christelijke school en kreeg les van een non, die had ook een hoofddoek opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef Montelly het volgende:
Terrcht, school is geen plek om als leraar hoofddoek te dragen. Vooral in Nederland niet.
Het gaat niet zo zeer om het doekje he? Het is alles wat zij verbinden aan dat doekje, mede dankzij media aandacht en bepaalde lieden staat zo'n doekje voor agressie, niet inburgeren, etc. blablalbalallablblaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat een stuk stof zoveel drama kan veroorzaken man man man, je verstopt er toch geen coke onder
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef Montelly het volgende:
Ja, dat wordt ook niet gewaardeerd voor de klas...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb liever kopftuch dan halfnaakte hotpants sletjes met striemen op de uitgezakte billen srry not srry.
heb liever jouw dijen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb liever kopftuch dan halfnaakte hotpants sletjes met striemen op de uitgezakte billen srry not srry.
Docentquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, een leraar met hoofddoek.
was dit in de 14e eeuw?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelul, echt bizar hypocriet, ik ging naar een christelijke school en kreeg les van een non, die had ook een hoofddoek op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |