Je mag dat best zeggen als privépersoon maar niet als docent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt niemand ongelijk behandeld. Zou ook niet best zijn als dat niet mag gezegd worden trouwens.
Het ging over wat docenten mogen zeggen tegen hun leerlingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want ze zondig vinden is gelijk aan uitspreken?
Geldt niet alleen voor mij hoor, ben ik nu opeens een uitzondering omdat ik een moslima ben die veel toleranter is dan jij?quote:
Wie is Apollo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je lacht.
Heb gelijk demo naar de apollo gestuurd
Het is een fundamenteel punt of een docent op een openbare school zijn of haar ideologie overduidelijk mag uitdrukken of niet. Waar trek je de grens als je zegt dat dit wel mag?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja indirect wel... ik geef aan dat ik het belangrijker vind dat een leraar, welke les hij ook geeft zich uit in correct Nederlands dan welk mutsje hij graag draagt...
Dat is mijn mening, net zoals jouw mening jouw mening is....
Nee welk mutsje ze op hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Het ging over wat docenten mogen zeggen tegen hun leerlingen.
Ah sorry. Nice.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk eerste pagina quote van Jimmy
Je wilt mn cookies wel proeven
Ligt aan het schooltype. Volgens de Nederlandse wet tenminste.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Je mag dat best zeggen als privépersoon maar niet als docent.
Nee, ik hou er niet van dit soort discussies persoonlijk te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor mij hoor, ben ik nu opeens een uitzondering omdat ik een moslima ben die veel toleranter is dan jij?
Ik jaag je niet op, maar kom, je begint zelf te mekkeren over het Nederlands van Marokkanen, vervolgens maak je zelf fout na fout... dat moeten we wel tolereren... ik vind dat hypocrietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is een fundamenteel punt of een docent op een openbare school zijn of haar ideologie overduidelijk mag uitdrukken of niet. Waar trek je de grens als je zegt dat dit wel mag?
Je opmerking over die spelfout vind ik verder een beetje flauw en ook irrelevant, maar dat zal je wel doen om mij op te jagen.
Dat "mutsje" is een duidelijk religieus statement.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee welk mutsje ze op hebben
Commentaar op individuele mensen op basis van hun ras/geloof/seksualiteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
Waar trek je de grens als je zegt dat dit wel mag?
Jij maakt ook regelmatig taalfouten, daarbij typ ik hier veel sneller en veel meer dan jij en ga ik niet altijd zitten nadenken over of ik een d of een t moet schrijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik jaag je niet op, maar kom, je begint zelf te mekkeren over het Nederlands van Marokkanen, vervolgens maak je zelf fout na fout... dat moeten we wel tolereren... ik vind dat hypocriet
En ook zorgwekkender gezien je rol in het onderwijs...
Flikker nu eens op naar POL, jij humorloze fascist.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat "mutsje" is een duidelijk religieus statement.
Homo's zijn geen individuele mensen maar een groep. En dit is een arbitrair criterium.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef zeer het volgende:
[..]
Commentaar op individuele mensen op basis van hun ras/geloof/seksualiteit.
Jij kan zo niet tegen kritiek terug hahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij maakt ook regelmatig taalfouten, daarbij typ ik hier veel sneller en veel meer dan jij en ga ik niet altijd zitten nadenken over of ik een d of een t moet schrijven.
Doe eens normaal joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flikker nu eens op naar POL, jij humorloze fascist.
Ik maak zeker genoeg fouten, niet alleen in taal, maar pas er wel voor om mensen hierop aan te spreken op basis van afkomst of religie... Pas als mensen hier zelf aan beginnen word ik er scherp op....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij maakt ook regelmatig taalfouten, daarbij typ ik hier veel sneller en veel meer dan jij en ga ik niet altijd zitten nadenken over of ik een d of een t moet schrijven.
Maakt me geen donder uit, iedere mogelijke vorm van het beperken van de ontwikkeling van individuen omdat je als gezaghebbende in dat geval toevallig geloofd in wat dan ook, is wat mij betreft volledig onwenselijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan het schooltype. Volgens de Nederlandse wet tenminste.
Als ze hem negeren geven ze toe dat hij gelijk heeft en dat willen ze nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef hoink581 het volgende:
Kunnen we Jimmy niet gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |