'quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Mag een moslim docent uitdragen dat hij/zij vindt dat homos zondig zijn?
Je zei dat ze op je 1e dag vroegen of je het af wou doen, misschien uitzondering gemaakt oid? Niks gelezen over definitieve keuze, koekiemonsterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je had gelezen vroeg je dit niet
Dat is de vraag. Ik zeg op een openbare school niet, op een christelijke school wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag een gristelijke docent dat wel dan?
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Homo zijn is ook een geloof.
Ze 'geloven' dat ze homo zijn.
Waarom zou je op een christelijke school wel vanuit je machtspositie gedragen die tegen de grondwet in gaat prediken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Ik zeg op een openbare school niet, op een christelijke school wel.
Onzin... echt onzin. en nog wat, ik vind je een prima kerel, maar gezien je commentaar op het Nederlands van Marokkanen wil ik je wijzen op je gebrekkige beheersing van het Nederlands, verder prima... maar iemand in het onderwijs zou zich meer druk drukker (quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom dat verschil dan? Compleet arbitrair omdat jij dat toevallig vind.
Om dit soort dingen te voorkomen moet je een duidelijke grens trekken.
Zet je adblock eens uit vriend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hebben jullie ook soms dat in het reactiescherm er blijft staan van "bezig..." en er gebeurt niks, dat je dan je reactie moet kopiėren, pagina moet refreshen en dan je reactie moet plakken.
Welk verband heeft een hoofddoek, tulband of whatever dragen met hoe jij gedraagt op je werkplek. Laat staan hoe jij tegen andere mensen aankijkt. Want als ik me goed herinner ben ik toleranter jegens homo's dan jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Mag een moslim docent uitdragen dat hij/zij vindt dat homos zondig zijn?
Het gaat niet tegen de grondwet in als je vind dat homo's zondig zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom zou je op een christelijke school wel vanuit je machtspositie gedragen die tegen de grondwet in gaat prediken?
Je vraag slaat echt nergens op.. Iemand die haar geloofsovertuiging uit door middel van een hoofddoek of een man met keppeltje staat toch niet gelijk aan uiten dat je homo's haat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg ik dat zij dat doet dan? Nee.
Dit gaat dus totaal niet over de inhoud, jammer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onzin... echt onzin. en nog wat, ik vind je een prima kerel, maar gezien je commentaar op het Nederlands van Marokkanen wil ik je wijzen op je gebrekkige beheersing van het Nederlands, verder prima... maar iemand in het onderwijs zou zich meer druk moeten maken over het uitdragen van goed Nederlands dan welk hoedje iemand graag opzet
Geluktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt... ik noemde het ook in het rijtje om een reactie te forceren
Ik heb het niet over jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Welk verband heeft een hoofddoek, tulband of whatever dragen met hoe jij gedraagt op je werkplek. Laat staan hoe jij tegen andere mensen aankijkt. Want als ik me goed herinner ben ik toleranter jegens homo's dan jij?
Jawel. Is ongelijke behandeling op basis van seksualiteit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat niet tegen de grondwet in als je vind dat homo's zondig zijn.
Ze onzedig of zondig vinden staat toch niet gelijk aan een ongelijke behandeling?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel. Is ongelijke behandeling op basis van seksualiteit.
Nee hoor, er wordt niemand ongelijk behandeld. Zou ook niet best zijn als dat niet mag gezegd worden trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel. Is ongelijke behandeling op basis van seksualiteit.
Kijk eerste pagina quote van Jimmyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zei dat ze op je 1e dag vroegen of je het af wou doen, misschien uitzondering gemaakt oid? Niks gelezen over definitieve keuze, koekiemonster.
Nou ja indirect wel... ik geef aan dat ik het belangrijker vind dat een leraar, welke les hij ook geeft, zich uit in correct Nederlands dan welk mutsje hij graag draagt...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat dus totaal niet over de inhoud, jammer.
Nee, je uitspreken daarover vanuit je machtspositie wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze onzedig of zondig vinden staat toch niet gelijk aan een ongelijke behandeling?
Mijne wel en dat negeert meneer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit gaat dus totaal niet over de inhoud, jammer.
Want ze zondig vinden is gelijk aan uitspreken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, je uitspreken daarover vanuit je machtspositie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |