Zou een nazi dan ook zijn mening mogen uiten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of een homoseksuele leraar verbieden verwijfd te doen... zou de krant wle willen zien dan
ooit een wiskunde leraar gehad die echt te duidelijk homo was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, of een homoseksuele leraar verbieden verwijfd te doen... zou de krant wle willen zien dan
nee want dat is verboden bij wetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou een nazi dan ook zijn mening mogen uiten?
Homo hoort toch niet in dat rijtje thuis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat een christen of een homo of een atheïst dat recht ook heeft
Doe eens aardigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
betekend ja? Echt apart dat jij zo zeurt over andermans taal en zelf ook fouten maakt.
Nee hoor, zolang hij maar niet oproept tot geweld.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dat is verboden bij wet
Mijn muziekleraar was zo gay... man manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ooit een wiskunde leraar gehad die echt te duidelijk homo was.
was wel altijd lachen met die vent
heb lekker gekookt dude.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe eens aardig
In een woonwagenkamp zijn ze niet allemaal geschoold he
shit, even de vlag binnen halen danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dat is verboden bij wet
Weet ik niet, ik denk dat een homo soms of vaak ook zijn levensvisie uitdraagt door een bepaald gedrag te benadrukkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Homo hoort toch niet in dat rijtje thuis?
Waarom niet? Homo zijn is ook een geloof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Homo hoort toch niet in dat rijtje thuis?
Antisemitisme en racisme is bij wet verboden, moeilijk Nazi sympathie uiten zonder die elementen hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang hij maar niet oproept tot geweld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Homo zijn is ook een geloof.
Ze 'geloven' dat ze homo zijn.
Als je had gelezen vroeg je dit nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar geef je nu dus les zonder?
Stalkmode activated.
Nee, maar ze mag wel haar mutsje op als ze dat fijn vindtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Mag een moslim docent uitdragen dat hij/zij vindt dat homos zondig zijn?
Dat kan een verwijfde hetero man ook doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat een homo soms of vaak ook zijn levensvisie uitdraagt door een bepaald gedrag te benadrukken
Mag een gristelijke docent dat wel dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, geloof en opleiding graag gescheiden houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom dat verschil dan? Compleet arbitrair omdat jij dat toevallig vind.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar ze mag wel haar mutsje op als ze dat fijn vindt
al zou ze volgens sommigen niet eens voor de klas mogen staan omdat ze vrouw isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar ze mag wel haar mutsje op als ze dat fijn vindt
klopt... ik noemde het ook in het rijtje om een reactie te forcerenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat kan een verwijfde hetero man ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |