SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
irl?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Well toen mcg mij voor laatst zag was ik 4 kilo zwaarder, niet veel mrja
Zwak van die school, krijg je in een politiek correct klimaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze fijn verder konden zoeken als mijn hoofddoek zo aanstootgevend voor hen was. Ook erachteraan geplakt dat ik zou duidelijk maken voor het publiek dat hun school niet bij het multiculti image van Nederland past en ik werd geweigerd vanwegen mijn religieuze uitingen en niet op basis van mijn kwaliteiten.
Ze mailde mij een dag later en zeiden dat ik mijn hoofddoek mocht ophouden. Was uiteindelijk aan het einde van mijn stageperiode weggegaan met beste cijfer van alle stagiaires daar, voelde wel lekker.
Het betekend vooral dat er geen achterliggende levensvisie wordt opgedrongen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
openbaar houdt toch in dat het voor iedereen toegankelijk is, ongeacht godsdienst?
toch niet als jij er bent, bbyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar is fucking lelijk geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je dringt toch ook niets op als je je eigen visie uitdraagt, het verplicht niet uitdragen van een geloof is wat dat betreft net zo fundamentalistisch hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het betekend vooral dat er geen achterliggende levensvisie wordt opgedrongen.
Waarom mag een moslima haar eigen visie uitdragen op een openbare school?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je dringt toch ook niets op als je je eigen visie uitdraagt, het niet uitdragen van een geloof is wat dat betreft net zo fundamentalistisch he
Madquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zwak van die school, krijg je in een politiek correct klimaat natuurlijk.
Omdat een christen of een homo of een atheïst dat recht ook heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom mag een moslima haar eigen visie uitdragen op een openbare school?
Islamiseringquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom mag een moslima haar eigen visie uitdragen op een openbare school?
betekend ja? Echt apart dat jij zo zeurt over andermans taal en zelf ook fouten maakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het betekend vooral dat er geen achterliggende levensvisie wordt opgedrongen.
zou je leraressen met een pittig kort kapsel ook kunnen verplichten een hoofddoek te dragen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat een christen of een homo of een atheïst dat recht ook heeft
Ja bijvoorbeeld, of een homoseksuele leraar verbieden verwijfd te doen... zou de krant wle willen zien danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou je leraressen met een pittig kort kapsel ook kunnen verplichten een hoofddoek te dragen?
ik zou ook niet willen dat mijn kinderen zoiets zouden moeten aanzien
Op een openbare school? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat een christen of een homo of een atheïst dat recht ook heeft
Oke meid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
betekend ja? Echt apart dat jij zo zeurt over andermans taal en zelf ook fouten maakt.
dacht het wel....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op een openbare school? Dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |