nee, bizarre eters begint zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey jongens straks voetbal, wegwezen jullie
Hoe je er bij loopt als docent is van groot belang. Ik kan toch ook niet in een korte broek en een shirt van een Black Metal band voor de klas gaan staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je erg mannelijk bent? Of een bandshirt draagt?
Probleem is denk ik dat je vergeet dat je moet luisteren naar wat mensen zeggen en moet kijken naar wat ze doen ipv naar hoe ze er uit zien.
ik wou dat ik iets te knippen hadquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
Moet ook knippen, maar durf serieus niet meer :;)
Jimmy komt sws heel onzeker over.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef zeer het volgende:
[..]
JimmyDean geeft gewoon liever de afkomst van z'n leerlingen de schuld dan te twijfelen aan z'n eigen kwaliteiten.
Stel je niet aan, en als het je niet aanstaat reageer je toch lekker niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mening zal me aan mijn reet roesten. Jij zoekt hier steeds de confrontatie op terwijl niemand hier op zit te wachten, terwijl daar een mooi subforum is waar je je helemaal kan uitleven.
Lekker stoken flikkertje en dan vervolgens jengelen dat je mening niet wordt gewaardeerd.
Zou wel doen, heb je geen last van gespleten puntenquote:
sinds wanneer quote jij mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wou dat ik iets te knippen had
Oke, ik zou niet weten hoe maar dat zal wel aan mij liggen. Dit is een maatschappelijke discussie en heeft niks te maken met mijn functioneren als docent, noch met dat van Crip.quote:
Ik had ombre, daarom beetje gespleten, niet enorm ernstig ofzo alleen het is al te lang geworden. Heb krullenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou wel doen, heb je geen last van gespleten punten
Heb je krul of stijl?
geen last van.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tv wordt zo geclaimd door voetbalgekken, ik kijk daar dan maar naar in mijn kamer.
Je hebt me overigens nog geen enkele reden gegeven waarom je hier per se deze discussie moet voeren, terwijl ik je al meerdere keren heb duidelijk gemaakt dat daar geschiktere plekken voor zijn met precies dat doel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
Stel je niet aan, en als het je niet aanstaat reageer je toch lekker niet?
Waarom niet? Doet dat af aan de boodschap die je geeft? Sws snap ik niet waarom persoonlijke vrijheid uitdragen negatief kan zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe je er bij loopt als docent is van groot belang. Ik kan toch ook niet in een korte broek en een shirt van een Black Metal band voor de klas gaan staan?
je eet geen vis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk nu naar bizarre eters en moet wel een beetje aan mijzelf denken. Ik heb het met visr
Jij bepaalt niet wat ik hier post.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt me overigens nog geen enkele reden gegeven waarom je hier per se deze discussie moet voeren, terwijl ik je al meerdere keren heb duidelijk gemaakt dat daar geschiktere plekken voor zijn met precies dat doel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |