deze woorden zocht ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Doet dat af aan de boodschap die je geeft? Sws snap ik niet waarom persoonlijke vrijheid uitdragen negatief kan zijn.
Nee. Ik WALG ervan. Vis wat niet echt naar vis smaakt kan wel, zoals tonijn of witvis. De rest is uit den boze.quote:
als dat het ergste is..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een platte ass heeft dat chickie he Gianni
Wel op een school, daar sta je om leerlingen je vak te leren, en algemene fatsoensnormen etc. Je taak als docent is niet om je eigen visie te promoten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Doet dat af aan de boodschap die je geeft? Sws snap ik niet waarom persoonlijke vrijheid uitdragen negatief kan zijn.
en andere dingen uit de zee? Garnalen of mosselen ofzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik WALG ervan. Vis wat niet echt naar vis smaakt kan wel, zoals tonijn of witvis. De rest is uit den boze.
Bij krullen zie je niet goed dat het gespleten is, dus eigenlijk hoef je het niet te knippenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had ombre, daarom beetje gespleten, niet enorm ernstig ofzo alleen het is al te lang geworden. Heb krullen
eindelijk zeg je wat nuttigs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben overigens wel tegen vegans in het onderwijs, maar dat is logisch
Dat is een kinderlijk weerwoord, had van jou iets beters verwacht.quote:
WTF MAN DAT EET JE TOCH NIETquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en andere dingen uit de zee? Garnalen of mosselen ofzo?
Geen zin in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een kinderlijk weerwoord, had van jou iets beters verwacht.
Waarom post je dit niet in POL?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
Al met al lijkt me een Amerikaans systeem veel beter.
Zalmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik WALG ervan. Vis wat niet echt naar vis smaakt kan wel, zoals tonijn of witvis. De rest is uit den boze.
Zo, zit je hier de sfeer weer te verzieken en te verstieren????quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel op een school, daar sta je om leerlingen je vak te leren, en algemene fatsoensnormen etc. Je taak als docent is niet om je eigen visie te promoten.
Al met al lijkt me een Amerikaans systeem veel beter.
Net zo kinderlijk als die oude vlag in zijn UI.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een kinderlijk weerwoord, had van jou iets beters verwacht.
Waarom post je dit niet in POL?
Etto, mag je er al op van je vrouw?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, zit je hier de sfeer weer te verzieken en te verstieren????
Leuk man. Heb ik niets mee van doen.quote:
Algemene fatsoensnormen is juist het uitdragen en verdedigen van persoonlijke vrijheid zonder een andere te schaden. Zo iets als de waarheid bestaat niet, verbaast me dat jij als docent dat niet snapt als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel op een school, daar sta je om leerlingen je vak te leren, en algemene fatsoensnormen etc. Je taak als docent is niet om je eigen visie te promoten.
Je wilt kinderen een enorm nationalistische grondhouding meegeven?quote:Al met al lijkt me een Amerikaans systeem veel beter.
Oke Hoink.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Leuk man. Heb ik niets mee van doen.
Lekker recalcitrant. Beetje schoppen en dat niet toegeven.
Zo behandel je een vrouw niet, Jimmy... 'erop'....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto, mag je er al op van je vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |