SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
In de wat de wat meer noord gelegen landen hebben ze standkachel in de auto.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:13 schreef just me het volgende:
Zeer zeker
ik heb lekker geslapen en ben weer klaar voor de dag, moet alleen wat eerder naar buiten want de auto is stijf bevroren
Ik heb nog wel zo'n spuitflesje om de ruiten te ontdooien maar dat ligt natuurlijk in de autoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de wat de wat meer noord gelegen landen hebben ze standkachel in de auto.
Dat wordt creatief wezen dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n spuitflesje om de ruiten te ontdooien maar dat ligt natuurlijk in de auto
Hoe creatief in je badjas naar buiten en de ruiten inspuitenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt creatief wezen dan.
Mijn muts wordt helemaal gek van mijn creatieve uitspattingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:30 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe creatief in je badjas naar buiten en de ruiten inspuiten
Jouw muts gaat toch niet bij je weg, na 30 jaar wil ze niets anders meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts wordt helemaal gek van mijn creatieve uitspattingen.
Maak het altijd weer goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:34 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw muts gaat toch niet bij je weg, na 30 jaar wil ze niets anders meer
Met een nummertje van de Doorsquote:
nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is me te simpel en doe ik dan niet.
doet ze goedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is eik best simpel, ik verzin van alles en muts maakt er handig gebruik van.
Ja dat doet ze goed en veilig aankomen is altijd weer een uitdaging in deze tijden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
doet ze goed
ik ga aan de slag, ik ben veilig op school aangekomen
en zoveel geiten hebben we niet eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al die vluchtelingen, je raakt in de war ervan met al 2e en 3e generatie geitenhoeders.
Het maakt me niets uit, mijn Armeense automonteur is tof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
en zoveel geiten hebben we niet eens
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:06 schreef MadMaster het volgende:
En ineens, out of the blue, ligt mijn koptelefoon klaar in de winkel...![]()
Beetje vreemd nadat 'ie vrijdag nog gerepareerd moest worden, er toen nog een factuur betaald moest worden en ik gisteren geinfomeerd was dat het nog wel 2 weken zou kunnen duren...quote:
had je een boze MadMaster stem opgezet ?!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje vreemd nadat 'ie vrijdag nog gerepareerd moest worden, er toen nog een factuur betaald moest worden en ik gisteren geinfomeerd was dat het nog wel 2 weken zou kunnen duren...
Nee, wel hardop mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
had je een boze MadMaster stem opgezet ?!
is ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel hardop mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken...
Nou, terecht toch !!quote:
zou het niet gewoon een nieuw exemplaar zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:06 schreef MadMaster het volgende:
En ineens, out of the blue, ligt mijn koptelefoon klaar in de winkel...![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:48 schreef just me het volgende:
Kreeg ik vorige week van mijn directeur te horen dat ik iets minder privé schermen moest open hebben... komt hij gisteren onder werktijd naar me toe, "ik heb de contributie nét naar je overgemaakt" en dat doet hij onder werktijd![]()
![]()
Ja, hij is er vandaag niet
stel je niet aanquote:
sorry, ik ben al een poosje wakker en warm gedraaidquote:
Nee, volgens de persoon aan de telefoon is 'ie gefixed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou het niet gewoon een nieuw exemplaar zijn?
ik gooi hem weer uit; moet Cito adviezen invoerenquote:
Ah, succes!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik gooi hem weer uit; moet Cito adviezen invoeren
het staat er al in, deze dagen oudergesprekken, goh, krijgt mijn kind dit of dit advies, ik had toch echt gedacht dat hij/zij VWO kon doenquote:
ik heb er even een verzoekje ingegooid, testquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:01 schreef ToT het volgende:
Vreemd, nu de verzoekjes voorbij zijn, werkt het ineens weer goed!!!!
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er even een verzoekje ingegooid, test
dit is niet mijn verzoekjequote:
ja, gek hèquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:13 schreef ToT het volgende:
Het knalde tijdens dat gehik ook meteen van 5 naar 1 luisteraar!
en het is echt die van jouquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Koptelefoon is back in tha house...
One, thro, twee, test, test...!
Tsjaaa, tsjaaa!!
Yep, de capsule was defect.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, de capsule was defect.
En dat was dan ook hoorbaar door uitvallen en/of gekraak.
Er zit nu een nieuwe in. En ik heb een kortingsbon!
beter!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, de capsule was defect.
En dat was dan ook hoorbaar door uitvallen en/of gekraak.
Er zit nu een nieuwe in. En ik heb een kortingsbon!
Niet geschoten, altijd mis 😊quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest wel zelf het voorstel doen, maar OK...
moeten soppen zonder muziekjes omdat mijn mobiel zo goed als leeg wasquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
moeten soppen zonder muziekjes omdat mijn mobiel zo goed als leeg was
Ah!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik cheerlead omdat ik thuis ben nuvan een suffe dag werk.
quote:Programma van vandaag
18:15 - 20:00 DJ MadMaster - Wachten op Henk...
20:00 - 22:00 DJ Symph My name is....
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:10 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik kan wel een vrolijk muziekje gebruiken
Nee, al zeker 10 uur, maar het voelt als ochtendquote:
Die ook alquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Omdat ook zij deze aardse omgeving verlaten heeft...
Je zat niet in zijn haremquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Die hele Prince-kliek heeft me nooit kunnen boeien
die ken ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Piet Pistool.. ook een klassieker.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:39 schreef Karzai het volgende:
Weten jullie waarom james bond altijd een klein pistooltje heeft?
Da's dan 3 strippen alstublieft...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:40 schreef Fogel het volgende:
vanuit de bus. Ik luister even mee.
Madmaster, uw dj voor onderweg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:50 schreef Karzai het volgende:
ik kan dit nummer helaas niet meer horen zonder dit te zien
geen ideequote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heette de Nederlandse versie hiervan?
Als niemand het raadt, draai ik 'm zo wel even voor straf...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heette de Nederlandse versie hiervan?
sorry was even niet op aan het lettenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als niemand het raadt, draai ik 'm zo wel even voor straf...
Lekker nummer, goed gekozen door die 2 simplisten.quote:
De vroegere kermis, tegenwoordig hoor je daar nog louter herrie.quote:
Paar dagen geleden was al bekend dat Marianne eruit stapt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
En helaas kwam vandaag het bericht dat Katzenjammer definitief uit elkaar lijkt te gaan...
Ja, best welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister eens naar hun album Le Pop.
Alleen maar dit soort draaimolen muziek...![]()
Maar stukken minder spontaan...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, best wel
Rockland is al wat volwassener.
Kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar stukken minder spontaan...
Gisteren stond op Facebook dat hun live opname, incl. Marianne nog, hun closure was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was al bekend dat Marianne eruit stapt.
Maar het is nog niet duidelijk wat de overige drie gaan doen.
Een kwartiertje geleden op FB:
[ afbeelding ]
quote:THANK YOU SO MUCH for making this happen! We just finished our (your) live record all financed by your donations!! This was a good closure to 10 years of playing together ?#solheilo #sol #katzenjammer #pledge #vinyl #gearboxstudios #directtovinylrecording #closure #annemaritbergheim #turidjørgensen #mariannesveen
Daar blijkt niet uit dat de overige drie niet doorgaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren stond op Facebook dat hun live opname, incl. Marianne nog, hun closure was.
Kut meiden kennen geen eens Engels goed schrijfen...
[..]
De verwarring was compleet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar blijkt niet uit dat de overige drie niet doorgaan
Maar goed, we gaan het zien. Sol zit sowieso nog in een ander trio, waarmee ze door Noorwegen gaat touren, en misschien door Europa.
quote:David Schembri Hang on, does this mean Katzenjammer is no more, or that Katzenjammer with Marianne Sveen is no more?
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 1 · 7 uur
Madmaster
Madmaster Good question that came up to me as well...
Vind ik leuk · Beantwoorden · 4 uur
Katzenjammer
Katzenjammer this is the closure of our time together with Marianne as a member! Nothing said about the future smile-emoticon
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Maar reageren wel op mijn post...![]()
[..]
Wo ist der Bahnhof?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit vraag ik ook wel eens aan inwoners van een stad:
Heppie station?
En zo ja, woar?
Do is der bahnhof!quote:
Vorig jaar werd ons die vraag in Limburg an der Lahn echt gesteld.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar werd ons die vraag in Limburg an der Lahn echt gesteld.
Ik heb echt in mijn broek gepist van het lachen, gasten begrepen er niks van...
Het was na een whisky festival, dus er was niet veel voor nodig om te lachen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou ook krom gelegen hebben
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was na een whisky festival, dus er was niet veel voor nodig om te lachen.
Eén van ons lag languit op straat met kramp in z'n buik.
Juist omdat we die scenes vaak naspelen...
Hekking!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je ook wel eens in Juinen?
Qua typetjes waren Koot & Bie verreweg het beste van allemaal.quote:
zondermeer!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Qua typetjes waren Koot & Bie verreweg het beste van allemaal.
Ikke welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je ook wel eens in Juinen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dave Hill with his ridiculous fringe.
Ik denk dat z'n vader in de bloempothandel zat...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat bezielde deze man destijds.
Brian Connoly van The Sweet had ook zoiets, alleen iets minder extreem.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n vader in de bloempothandel zat...
Mochten Katzenjammer, Flogging Molly, The Pogues, Dropkick Murphys én Gogol Bordello ooit nog eens samen op een festival staan dan ga ik eerst even inkopen doen bij Eggs.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mochten Katzenjammer, Flogging Molly, The Pogues, Dropkick Murphys én Gogol Bordello ooit nog eens samen op een festival staan dan ga ik eerst even inkopen doen bij Eggs.
Anders houd je dit niet vol...
Mad vangt je wel opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Na 1 nummer stuiteren ga ik tegen de vlakte
Is Murphy's OK?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja maar..............hier hoort drank bij.
Beetje ver weg helaas wel he!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://floggingmollycruise.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor t wel, maar je smokkelt t zelf maar mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Staat nog op de bucket list, ooit...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoor t wel, maar je smokkelt t zelf maar mee.
Yep, is Iersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
Ik wilde net vagen of dit Schots is, maar het dus Iers?
Hé schon wiefke Yvan Heylenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
God, wat moet ik hierna nou nog draaien...
what shall we do with the drunken sailor?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk komen ze uit Londen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
Ik wilde net vagen of dit Schots is, maar het dus Iers?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
what shall we do with the drunken sailor?
ahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk komen ze uit Londen...
Bloody Mary - Tom &Dickquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
En totte mij, totte mij, totte mij, totte mij ghul de nacht
Totte mij, totte mij, totte mij, totte mij mej al a kracht
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij hoort toch bij doedezemaar?![]()
of ben ik weer in de war?
Dat laatste.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij hoort toch bij doedezemaar?![]()
of ben ik weer in de war?
dan ben ik in de warquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Nee, bij een HEEEEEEEEEEL schone Filipijnse / Ghanese deerne!
ahquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom deze song nu, in het kader van de dialect pop...
Henk draait hierna, dus wacht maar even af...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee dat is jouw profiel![]()
ik weet toch niet bij wie ik kijken moet, maar ik merk het wel
je zat goedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee dat is jouw profiel![]()
ik weet toch niet bij wie ik kijken moet, maar ik merk het wel
oké!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk draait hierna, dus wacht maar even af...
Peter, Henk, Symph, DDM neemt ze allemaal...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh wel? ik zal het proberen te onthouden
ow.......quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter, Henk, Symph, DDM neemt ze allemaal...
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx MadMaster, dat was leuk wachten
ah... je stopt alweer, dan log ik uit, want ik hoor hier 2 soorten muziek doorelkaarquote:
Ja, ik mag maar 2 uurtjes per keer en Henk wil ook even vanavond wat muziekjes loslaten...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je stopt alweer, dan log ik uit, want ik hoor hier 2 soorten muziek doorelkaar![]()
die Griek is ook bezig, komt uit de boxen, maar hoor ik door mijn oordoppies heen
ik snap hetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik mag maar 2 uurtjes per keer en Henk wil ook even vanavond wat muziekjes loslaten...
http://vocaroo.com/i/s09sIXfpusssquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik mag maar 2 uurtjes per keer en Henk wil ook even vanavond wat muziekjes loslaten...
Welke?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Bij deze moet ik altijd aan die Stephen King film denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |