Henk draait hierna, dus wacht maar even af...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee dat is jouw profiel![]()
ik weet toch niet bij wie ik kijken moet, maar ik merk het wel
je zat goedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee dat is jouw profiel![]()
ik weet toch niet bij wie ik kijken moet, maar ik merk het wel
oké!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk draait hierna, dus wacht maar even af...
Peter, Henk, Symph, DDM neemt ze allemaal...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh wel? ik zal het proberen te onthouden
ow.......quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peter, Henk, Symph, DDM neemt ze allemaal...
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx MadMaster, dat was leuk wachten
ah... je stopt alweer, dan log ik uit, want ik hoor hier 2 soorten muziek doorelkaarquote:
Ja, ik mag maar 2 uurtjes per keer en Henk wil ook even vanavond wat muziekjes loslaten...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je stopt alweer, dan log ik uit, want ik hoor hier 2 soorten muziek doorelkaar![]()
die Griek is ook bezig, komt uit de boxen, maar hoor ik door mijn oordoppies heen
ik snap hetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik mag maar 2 uurtjes per keer en Henk wil ook even vanavond wat muziekjes loslaten...
http://vocaroo.com/i/s09sIXfpusssquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik mag maar 2 uurtjes per keer en Henk wil ook even vanavond wat muziekjes loslaten...
Welke?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Bij deze moet ik altijd aan die Stephen King film denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |