Beetje vreemd nadat 'ie vrijdag nog gerepareerd moest worden, er toen nog een factuur betaald moest worden en ik gisteren geinfomeerd was dat het nog wel 2 weken zou kunnen duren...quote:
had je een boze MadMaster stem opgezet ?!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje vreemd nadat 'ie vrijdag nog gerepareerd moest worden, er toen nog een factuur betaald moest worden en ik gisteren geinfomeerd was dat het nog wel 2 weken zou kunnen duren...
Nee, wel hardop mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
had je een boze MadMaster stem opgezet ?!
is ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel hardop mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken...
Nou, terecht toch !!quote:
zou het niet gewoon een nieuw exemplaar zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:06 schreef MadMaster het volgende:
En ineens, out of the blue, ligt mijn koptelefoon klaar in de winkel...![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:48 schreef just me het volgende:
Kreeg ik vorige week van mijn directeur te horen dat ik iets minder privé schermen moest open hebben... komt hij gisteren onder werktijd naar me toe, "ik heb de contributie nét naar je overgemaakt" en dat doet hij onder werktijd![]()
![]()
Ja, hij is er vandaag niet
stel je niet aanquote:
sorry, ik ben al een poosje wakker en warm gedraaidquote:
Nee, volgens de persoon aan de telefoon is 'ie gefixed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou het niet gewoon een nieuw exemplaar zijn?
ik gooi hem weer uit; moet Cito adviezen invoerenquote:
Ah, succes!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik gooi hem weer uit; moet Cito adviezen invoeren
het staat er al in, deze dagen oudergesprekken, goh, krijgt mijn kind dit of dit advies, ik had toch echt gedacht dat hij/zij VWO kon doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |