Jambers.quote:Paul Jambers terug op Nederlandse televisie
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL. Dat onthulde de inmiddels zeventigjarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden. "Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL plots aan de deur klopte. "Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van 13 afleveringen is op 16 januari te zien bij RTL7.
Hehehe.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Pascalus het volgende:
Helaas Davy, hij houdt van mannelijke homo's.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Toch wel een baas zo op de boot.
Als hij die homo-dingetjes maar voor zich houdt.
Goede ui.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens ik ben er uit. Ik word ook homo.
Mijn waardering voor jou slaat om in een soort adoratiequote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens ik ben er uit. Ik word ook homo.
Ik ga het homotaboe op dit forum doorbreken.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou slaat om in een soort adoratie
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga het homotaboe op dit forum doorbreken.
Yep, goed gescout door Jambers.quote:
Nee, wel een snotpegel.quote:
Correctie, ze is Bassie.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze heeft meer schmink op dan Bassie.
Komt door dat gel-kapseltjequote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jeuh, wat ziet ze er anders uit
Eens. Wel triest allemaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef houdjemond het volgende:
Wat een verhaal.. verder matige aflevering
Eerste item was kut. De andere 2 vond ik mooie verhalen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef houdjemond het volgende:
Wat een verhaal.. verder matige aflevering
Maar ze vraagt er geen geld voor. Denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:08 schreef luckass het volgende:
"Ik ben geen hoer" en dan zo voor het raam staan
Ik ben al leeg dankzij die leren homofiel.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Zo. Eerste fapje van de avond gelegd.
Mag ik deze als sig?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben al leeg dankzij die leren homofiel.
Dat maakt in België toch niet uit joh.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt in België toch niet uit joh.
En cockringen. Doet me nu al zeer.quote:
Lijkt me ook niet prettigquote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En cockringen. Doet me nu al zeer.
En dan uwen ballen er nog doorheenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En cockringen. Doet me nu al zeer.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef luckass het volgende:
Die man met dat zwarte haar is een act
Jambers mag wel beschermende kleding aantrekken.quote:
Denk het ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Laatste Jambers?![]()
![]()
Genee pakt het slot.
Teloorgang. Van iets.quote:
Ja verbaasd over haar eigen ex-man ja. Ik neem aan dat zij niet zoveel in leeftijd scheelden.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
Ze zegt net zelf, ga toch met een jongere vrouw en nu is ze verbaasd
De tragiek van het leven.quote:
GILF hunter.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:15 schreef Coco98 het volgende:
Waarom is ze fascinerend? "Ja ze is fascinerend he".
Ja, we worden vanavond wel op de proef gesteld.quote:
Ja hoor, dan leg ik mijn gebit op het nachtkastjequote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Hopelijk denk je er onder de lakens anders over
Geilquote:Op maandag 22 februari 2016 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dan leg ik mijn gebit op het nachtkastje
Dit is het jambers-topic, daar mag hetquote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje beleefd doen tegen lavenderr he.
Ze kan wel tegen een stootje.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje beleefd doen tegen lavenderr he.
Altijd tof. Onbegrijpelijk vind ik het. Al die troep waar ze 'wat mee kunnen' maar nooit iets mee doen.quote:
Die wil nog wel een keer doorgesmeerd worden door ouwe Jambers.quote:
Ik ben er nog niet uit of hier sprake is van leven.quote:
Gemiddeld studentenhuis is viezer ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
Het is wel een troep maar het is niet vies. Het is alleen een beetje veel
Insect familiequote:Op maandag 22 februari 2016 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of hier sprake is van leven.
Tot zijn tanden aan toe.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn verklaring gaf-ie in het begin al: de deurwaarder die alles, alles, alles meenam.
Ik laat het er even van afhangen wat de oude is. Anders ga ik maffen denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, nog één nutcase en dan nog een klein uurtje ouwe meuk. Ik ga het gewoon uitzitten.
De ouwe meuk is meestal het beste.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, nog één nutcase en dan nog een klein uurtje ouwe meuk. Ik ga het gewoon uitzitten.
Ik hoop op vunzige underground sexclubs.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat het er even van afhangen wat de oude is. Anders ga ik maffen denk ik.
ja dan blijf ik ook wel kijkenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop op vunzige underground sexclubs.
Depay kijkt ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ah een mokkababy en de vader is nergens te bekennen.
Ze zijn vaak zelf de tel ook kwijt, hoor.quote:
Ik vind het wel een knappe gozer.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Coco98 het volgende:
Hij lijkt een beetje op een kruising tussen Van Persie en Stromae.
Het begon met een ouwe seksbom.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Hier heb ik niks aan, waar blijven de oude seksbommen, fetishpersonen etc
Ik ga zo naar Jinek.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Denk dat ik maar naar Humberto ga.
Ja ik zag het, maar dat viel nog mee..quote:Op maandag 22 februari 2016 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het begon met een ouwe seksbom.
Beetje wel ja.quote:
Alweer een mokkakindje uit een gebroken gezin.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef Doublepain het volgende:
kleinzoon, waar is de moeder? Die is ook weggelopen?
Geld dusquote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zien die jonge gasten in die oude vrouw? Het is ook niet echt moeders mooiste. Dan zou ik het nog begrijpen.
Ja, daar kon je weleens gelijk in hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:59 schreef Coco98 het volgende:
Dit zijn dezelfde types die in afrika arme zwarte kindjes gaan helpen.
Geld, anders was ie wel na 3 jaar gekomenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zien die jonge gasten in die oude vrouw? Het is ook niet echt moeders mooiste. Dan zou ik het nog begrijpen.
Die denken blanke = rijk, en vinden dik geil.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
In Afrika is dik zijn een teken van rijkdom, alleen is dat in Europa dat niet zoquote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die denken blanke = rijk, en vinden dik geil.
Hij is nu 1x gekomen en heeft een souvenirtje achtergelaten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geld, anders was ie wel na 3 jaar gekomen
Ja, laat mij hier maar alleen.quote:
Doei, doei.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw lijkt sprekend op Eddy Merckx.
Elke maand 28.000 frank binnen slepen en dan in de schulden zitten. Hoe is het mogelijk.quote:
Ik ook. De smerige lapswansquote:Op maandag 22 februari 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Tering, je gepensioneerde oudertjes berooid achterlaten. Ik hoop dat er een hel is.
Dat komen we helaas niet te weten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Die mensen zullen nu wel dood zijn. Ik hoop die zoon ook.
Misschien hebben ze wel facebook.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat komen we helaas niet te weten.
Zou hij voor de grafsteen van z'n ouders betaald hebben?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Die mensen zullen nu wel dood zijn. Ik hoop die zoon ook.
DodeZeeRollen.bequote:
Nee maar ik denk wel dat hij er elke week langs gaat om het onder te pissen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou hij voor de grafsteen van z'n ouders betaald hebben?
Je weet dat 20 frank een gulden was hé?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke maand 28.000 frank binnen slepen en dan in de schulden zitten. Hoe is het mogelijk.
Zou zijn smilie een betekenis hebben?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je weet dat 20 frank een gulden was hé?
Kort maar krachtigquote:Op maandag 22 februari 2016 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Die PSVCL kun je om een boodschap sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |