Jambers.quote:Paul Jambers terug op Nederlandse televisie
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL. Dat onthulde de inmiddels zeventigjarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden. "Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL plots aan de deur klopte. "Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van 13 afleveringen is op 16 januari te zien bij RTL7.
Hehehe.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef Pascalus het volgende:
Helaas Davy, hij houdt van mannelijke homo's.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Toch wel een baas zo op de boot.
Als hij die homo-dingetjes maar voor zich houdt.
Goede ui.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens ik ben er uit. Ik word ook homo.
Mijn waardering voor jou slaat om in een soort adoratiequote:Op maandag 15 februari 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens ik ben er uit. Ik word ook homo.
Ik ga het homotaboe op dit forum doorbreken.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou slaat om in een soort adoratie
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga het homotaboe op dit forum doorbreken.
Yep, goed gescout door Jambers.quote:
Nee, wel een snotpegel.quote:
Correctie, ze is Bassie.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze heeft meer schmink op dan Bassie.
Komt door dat gel-kapseltjequote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jeuh, wat ziet ze er anders uit
Eens. Wel triest allemaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef houdjemond het volgende:
Wat een verhaal.. verder matige aflevering
Eerste item was kut. De andere 2 vond ik mooie verhalen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef houdjemond het volgende:
Wat een verhaal.. verder matige aflevering
Maar ze vraagt er geen geld voor. Denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:08 schreef luckass het volgende:
"Ik ben geen hoer" en dan zo voor het raam staan
Ik ben al leeg dankzij die leren homofiel.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Zo. Eerste fapje van de avond gelegd.
Mag ik deze als sig?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben al leeg dankzij die leren homofiel.
Dat maakt in België toch niet uit joh.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt in België toch niet uit joh.
En cockringen. Doet me nu al zeer.quote:
Lijkt me ook niet prettigquote:Op maandag 15 februari 2016 23:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En cockringen. Doet me nu al zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |