vroeg ik jou wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is hulpje van de koster, heeft ie wel eens verteld
Je lijkt iemand wel me je lapoquote:
Het voordeel is dat jij hier niet gezocht wordt...quote:Op maandag 15 februari 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets dus ik ga ook niet op het amber alert reageren..
je was het zeker vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Verdomme, een maand te laat...![]()
[ afbeelding ]
Whut?quote:
Die vindt haar weg wel, die heeft brainsquote:Op maandag 15 februari 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig maar waar is mickeys?
is ze overspannen van haar brein?
Hij kan mijn rug opquote:
Talking 'bout Mickeys?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar, jamaar...
hij is een zij, met een cavia op haar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weer wat geleerd, sterilisatie doet een beetje pijn aan de balzak.Ow, ik dacht dat je een Hutje deed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mickey heet niet Amber dus dat telt niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mickeys is al een paar dagen speurleus...
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Mickey heet niet Amber dus dat telt niet.
Mickey mag een eigen topic
Zeikwijf...quote:Op maandag 15 februari 2016 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En verder doe ik gewoon alsof ik niet terug gelezen heb
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weer wat geleerd, sterilisatie doet een beetje pijn aan de balzak.Maar dat was niet de Dokter herselfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht zelf ook dat het wel meeviel, helemaal als ik naar mijn weinige posts van de laatste tijd kijk.quote:
Dat was wat ik zag toen ik de zender opzette, ik zat dus blijkbaar direct midden in het verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was niet de Dokter herself
Ik heb gekeken. Was wel wat in de war hier en daar maar dan wist mijn muts hoe het in elkaar zat.quote:
Zeker .. Er gebeurt daar heel watquote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was wat ik zag toen ik de zender opzette, ik zat dus blijkbaar direct midden in het verhaal.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was wel wat in de war hier en daar maar dan wist mijn muts hoe het in elkaar zat.
dan zal het volgende week wel zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
Postbode heb ik ook gemist btw.... Of het was die ene die een rol wc-papier kwam halen op de camping
Thuis ook al niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vragen en opmerkingen vielen niet helemaal in goede aarde denk ik.
Die heb ik gemist of alweer vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
maar hoe vonden jullie de cavia van Monique
ben jij zo'n wijf die door televisie programma's praat?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ik snap het nietquote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
maar hoe vonden jullie de cavia van Monique
Ik ookquote:Op maandag 15 februari 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heb op slaapkamer eigen TV met Blue Ray
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ben jij zo'n wijf die door televisie programma's praat?
ja, de Zika uitbraakquote:Op maandag 15 februari 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die aflevering over die epidemie-uitbraak op de school?
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heb op slaapkamer eigen TV met Blue Ray
ja jezus, moet ik nou nķg een kutprogramma kijken vanaaf?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over dokters gesproken, Dr.Pol zit bij RTL Latenight.
Hij is nog niet aan het woord, maar dat komt vast nog.![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ja jezus, moet ik nou nķg een kutprogramma kijken vanaaf?
Veiligheidsriemen om, het gaat nu echt alle kanten op.quote:
gekken huisquote:Op maandag 15 februari 2016 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veiligheidsriemen om, het gaat nu echt alle kanten op.
Dan zit ie morgen weer bij DWDD en woensdag bij Humbertoquote:Op maandag 15 februari 2016 23:29 schreef sacha het volgende:
Peterrrrrr rrrrrr de Vriespol bij pot Jinek
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb daar wel wat muziek voor.
Ik kijk nu iets Spaans....quote:Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik vind het allemaal volstrekt duidelijk, hč Hut?
Historisch helden epos vermengd met het heden en van alles en nog wat.. erg verwarrend... Lopen ze rond in 1050 te bellen met mobieltjes en zo ....quote:
Het is groen en 't is lui? Een krop slaap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat lul je mafferd? Een krop sla?
God oh gog oh godquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is groen en 't is lui? Een krop slaap.
FANN, kom op héé.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is groen en 't is lui? Een krop slaap.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
Je draait helemaal door met dat vocarioooo
Ik vind het top en juich het toe.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
Je draait helemaal door met dat vocarioooo
Ik heb nog geen microfoon. Je mag het wat mij betreft vaker doen, want ik moet nog wat jingles maken en jouw stem leent zich daar wel voor. Jij lolbroek, of grapjurk, whatever.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe jij er eentje dan, maar dan wel mét stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig tijdens mijn eten naar Fann's onzin luisteren."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh de Dokter overgeslagen... Ik weet het niet meer... Ik heb vanmiddag 3 afleveringen Lucifer gekeken..quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Onzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig tijdens mijn eten naar Fann's onzin luisteren.
L2B's Mixcloud
Dank je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou oké, eet smakelijk dan maar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
wat is dat linksboven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig tijdens mijn eten naar Fann's onzin luisteren.
...
Ik haalde een bakje uit de vriezer en wist niet wat erin zat, na ontdooien bleek het een rundervink in jus te zijn.quote:
Boeit niet, smaakt me wel, en ik leef nog.quote:
het ziet er uit als je leverquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haalde een bakje uit de vriezer en wist niet wat erin zat, na ontdooien bleek het een rundervink in jus te zijn.
Had ik het dan beter niet kunnen etenquote:
Het is de wijn, slecht voor je longen.quote:
Colaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is de wijn, slecht voor je longen.
als je van lever houdt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik het dan beter niet kunnen eten
Ik lust het eventueel wel maar ben geen liefhebbert van orgaanvlees.quote:
Hoezo vroeger?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een leuke hoeie film van vroeger?
hoeie hoeie boeiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een leuke hoeie film van vroeger?
In ieder geval een blinde.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Een of andere dode vink volgens mij
hoeveel vroeger?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een leuke goeie film van vroeger?
Dat is lekker melig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
Cheech en Chongs Up in Smoke zie ik nu staan
Dan zou ik Dog Day Afternoon nemen, geniale film met Al Pacino.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik vind hem leuk, maar hij is wel erg flauw en meer iets voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
Ja die zag ik ook staan. Ik ken hem welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik Dog Day Afternoon nemen, geniale film met Al Pacino.
Geen idee of je hem kent, maar als je hem niet kent is het helemaal een aanrader.![]()
Ik zap zo weer naar iets anders ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, maar hij is wel erg flauw en meer iets voor de liefhebbers.
Spijtig dat John Belushi zo vroeg is gestorven. Dat geldt ook voor John Candy.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel meliger ga je niet vinden alhoewel The Blues Brothers natuurlijk een klasse apart zijn.
Die hoeveelheden coke en drank deden Belushi de das om.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spijtig dat John Belushi zo vroeg is gestorven. Dat geldt ook voor John Candy.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hoeveelheden coke en drank deden Belushi de das om.
als je jingles wil stuur me maar dm wat ik moet roepenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar daar is natuurlijk geen jingle van te bakken, skatje.
Ik vind Aykroyd veel minder, dan zie ik in dat genre liever Bill Murray.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het was een leuk duo zo samen met Dan Aykroyd. Dat doet me denken aan de film Nothing But Trouble. Ook puur vermaak.
Ja die heb ik wel eens gezien ... Wel aardig iddquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Shoef, ken je de film 'Hard Candy'?
Geinige film.
Ben ik met je eens. Gisteren nog een stukje meegekregen van Murray. Volgens mij is er geen enkele film met hem waar je niet om hoeft te lachen. Dat is gewoon zijn hele natuur.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Aykroyd veel minder, dan zie ik in dat genre liever Bill Murray.
Die film 'What About Bob?' samen met Richard Dreyfuss is ook hilarisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Gisteren nog een stukje meegekregen van Murray. Volgens mij is er geen enkele film met hem waar je niet om hoeft te lachen. Dat is gewoon zijn hele natuur.
Dat is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die film 'What About Bob?' samen met Richard Dreyfuss is ook hilarisch.
Die scene met dat interview voor de open haard is geniaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet.Met name het stuk dat Richard uit frustratie op Bob begint te springen.
Och jezus ja! Je moet het ook maar kunnen verzinnen én schrijven. Die hele film is van het begin tot het eind kostelijk. Met het babystapjes gemekker.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die scene met dat interview voor de open haard is geniaal.
ik heb me bedacht , ik blijf exclusief voor MMquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
als je jingles wil stuur me maar dm wat ik moet roepen
En toen mijn kinderen klein waren, elke kerstmis weer 'National Lampoon's Christmas Vacation'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och jezus ja! Je moet het ook maar kunnen verzinnen én schrijven. Die hele film is van het begin tot het eind kostelijk. Met het babystapjes gemekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daar ga ik een nachtje over slapen hoor. Dankjewel alvast.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
als je jingles wil stuur me maar dm wat ik moet roepen
ow, je had de rest niet gelezenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen hoor. Dankjewel alvast.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen hoor. Dankjewel alvast.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me bedacht , ik blijf exclusief voor MM![]()
ik ben éénkennig
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En toen mijn kinderen klein waren, elke kerstmis weer 'National Lampoon's Christmas Vacation'.
Dat kijk ik ieder jaar nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chevy Chase is ook al zo'n natuurtalent.
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
dubiozitijdmooi woord wel
zelf verzonnen![]()
ter plekke![]()
hiero
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijf maar lekker exclusief voor MM hoor.
Ik blijf er niet voor thuis, maar als ie er is kijk ik wel elke keer weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kijk ik ieder jaar nog.Chevy Chase is ook al zo'n natuurtalent.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die cola begint knap te gisten in je maag.
Slijmbal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een schatje ... Slaap zacht..![]()
Ahw, daar klink je lief.quote:
Watje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ahw, daar klink je lief.![]()
Mijn winterdekbed roept me. Slaap lekker straks allen!
40+ / [40+ SC #496] amber alertquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ahw, daar klink je lief.![]()
Mijn winterdekbed roept me. Slaap lekker straks allen!
Topquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk dat ik nog wel keer ga draaien in de buurt en dan ken je gratis zuipen.
Wel voorslapen dan ....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begint rond uur of 4 in de ochtend . Kan wat uitlopen soms.
OK ik zie welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, ik slaap sowieso in de ochtend meestal.
Das een compliment,,,quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruigoord waarschijnlijk weer, ik mag terugkomen.
Ben benieuwd, zal wel weer te laat komen.quote:Bezorgmoment
Vandaag 16 februari
11:00 - 13:00 uur
Net gemist Television Personalities - If I Could Write Poetryquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is dit het verkeerde moment.
Elek week een pakje is wel verdachtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal wel weer te laat komen.![]()
Juist, een heerlijke band.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Net gemist Television Personalities - If I Could Write Poetry
Gedwongen door mijn LDS shop ik nogal eens online.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Elek week een pakje is wel verdacht
Ok...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gedwongen door mijn LDS shop ik nogal eens online.
honten al uitgelaten, kippen en konijn eten gegeven, Aap ontbijt gemaakt en naar school gestuurd, Fok! bijgelezenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef sacha het volgende:
[..]
honten al uitgelaten, kippen en konijn eten gegeven, Aap ontbijt gemaakt en naar school gestuurd, Fok! bijgelezen
Dat is geen zooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik met die zooi die jij altijd post?
Ik ben ook een lul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dat komt misschien omdat ik jou niet leuk vind
Ik ook niet met jou muts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts wil niet ruilen. met je.
Ik ben best wel goed in de dingen die ik doe.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook gek op jezelf
Hij zit tegenover mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we hebben koffie...![]()
Jij vroeg waarom ik hier zat toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom probeer je alles in te vullen voor een ander?
quote:
Ik heb medelijden met die Griek.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom ik hier zat toch?
[..]
en ik met jou muts, staan we kietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die Griek.
watjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We begraven de strijdbijl want Sjoef is er weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |