Ja die heb ik wel eens gezien ... Wel aardig iddquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Shoef, ken je de film 'Hard Candy'?
Geinige film.
Ben ik met je eens. Gisteren nog een stukje meegekregen van Murray. Volgens mij is er geen enkele film met hem waar je niet om hoeft te lachen. Dat is gewoon zijn hele natuur.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Aykroyd veel minder, dan zie ik in dat genre liever Bill Murray.
Die film 'What About Bob?' samen met Richard Dreyfuss is ook hilarisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Gisteren nog een stukje meegekregen van Murray. Volgens mij is er geen enkele film met hem waar je niet om hoeft te lachen. Dat is gewoon zijn hele natuur.
Dat is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die film 'What About Bob?' samen met Richard Dreyfuss is ook hilarisch.
Die scene met dat interview voor de open haard is geniaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet.Met name het stuk dat Richard uit frustratie op Bob begint te springen.
Och jezus ja! Je moet het ook maar kunnen verzinnen én schrijven. Die hele film is van het begin tot het eind kostelijk. Met het babystapjes gemekker.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die scene met dat interview voor de open haard is geniaal.
ik heb me bedacht , ik blijf exclusief voor MMquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
als je jingles wil stuur me maar dm wat ik moet roepen
En toen mijn kinderen klein waren, elke kerstmis weer 'National Lampoon's Christmas Vacation'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och jezus ja! Je moet het ook maar kunnen verzinnen én schrijven. Die hele film is van het begin tot het eind kostelijk. Met het babystapjes gemekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daar ga ik een nachtje over slapen hoor. Dankjewel alvast.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
als je jingles wil stuur me maar dm wat ik moet roepen
ow, je had de rest niet gelezenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen hoor. Dankjewel alvast.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen hoor. Dankjewel alvast.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me bedacht , ik blijf exclusief voor MM![]()
ik ben éénkennig
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En toen mijn kinderen klein waren, elke kerstmis weer 'National Lampoon's Christmas Vacation'.
Dat kijk ik ieder jaar nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chevy Chase is ook al zo'n natuurtalent.
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
dubiozitijdmooi woord wel
zelf verzonnen![]()
ter plekke![]()
hiero
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijf maar lekker exclusief voor MM hoor.
Ik blijf er niet voor thuis, maar als ie er is kijk ik wel elke keer weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kijk ik ieder jaar nog.Chevy Chase is ook al zo'n natuurtalent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |