Het is groen en 't is lui? Een krop slaap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat lul je mafferd? Een krop sla?
God oh gog oh godquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is groen en 't is lui? Een krop slaap.
FANN, kom op héé.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is groen en 't is lui? Een krop slaap.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
Je draait helemaal door met dat vocarioooo
Ik vind het top en juich het toe.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
Je draait helemaal door met dat vocarioooo
Ik heb nog geen microfoon. Je mag het wat mij betreft vaker doen, want ik moet nog wat jingles maken en jouw stem leent zich daar wel voor. Jij lolbroek, of grapjurk, whatever.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe jij er eentje dan, maar dan wel mét stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig tijdens mijn eten naar Fann's onzin luisteren."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh de Dokter overgeslagen... Ik weet het niet meer... Ik heb vanmiddag 3 afleveringen Lucifer gekeken..quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Onzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig tijdens mijn eten naar Fann's onzin luisteren.
L2B's Mixcloud
Dank je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou oké, eet smakelijk dan maar.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
wat is dat linksboven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig tijdens mijn eten naar Fann's onzin luisteren.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |