vroeg ik jou wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is hulpje van de koster, heeft ie wel eens verteld
Je lijkt iemand wel me je lapoquote:
Het voordeel is dat jij hier niet gezocht wordt...quote:Op maandag 15 februari 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets dus ik ga ook niet op het amber alert reageren..
je was het zeker vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Verdomme, een maand te laat...![]()
[ afbeelding ]
Whut?quote:
Die vindt haar weg wel, die heeft brainsquote:Op maandag 15 februari 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig maar waar is mickeys?
is ze overspannen van haar brein?
Hij kan mijn rug opquote:
Talking 'bout Mickeys?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar, jamaar...
hij is een zij, met een cavia op haar hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weer wat geleerd, sterilisatie doet een beetje pijn aan de balzak.Ow, ik dacht dat je een Hutje deed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mickey heet niet Amber dus dat telt niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mickeys is al een paar dagen speurleus...
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Mickey heet niet Amber dus dat telt niet.
Mickey mag een eigen topic
Zeikwijf...quote:Op maandag 15 februari 2016 22:47 schreef Deisyy het volgende:
En verder doe ik gewoon alsof ik niet terug gelezen heb
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weer wat geleerd, sterilisatie doet een beetje pijn aan de balzak.Maar dat was niet de Dokter herselfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht zelf ook dat het wel meeviel, helemaal als ik naar mijn weinige posts van de laatste tijd kijk.quote:
Dat was wat ik zag toen ik de zender opzette, ik zat dus blijkbaar direct midden in het verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was niet de Dokter herself
Ik heb gekeken. Was wel wat in de war hier en daar maar dan wist mijn muts hoe het in elkaar zat.quote:
Zeker .. Er gebeurt daar heel watquote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was wat ik zag toen ik de zender opzette, ik zat dus blijkbaar direct midden in het verhaal.
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb gekeken. Was wel wat in de war hier en daar maar dan wist mijn muts hoe het in elkaar zat.
dan zal het volgende week wel zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
Postbode heb ik ook gemist btw.... Of het was die ene die een rol wc-papier kwam halen op de camping
Thuis ook al niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vragen en opmerkingen vielen niet helemaal in goede aarde denk ik.
Die heb ik gemist of alweer vergetenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
maar hoe vonden jullie de cavia van Monique
ben jij zo'n wijf die door televisie programma's praat?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vragen en opmerkingen vielen niet helemaal in goede aarde denk ik.
ik snap het nietquote:Op maandag 15 februari 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
maar hoe vonden jullie de cavia van Monique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |