Dat niet doenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit CY zichzelf te mycroften of zo
Logisch dat jij mycroft en lul associeert....quote:Op maandag 15 februari 2016 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat niet doen
Ik mycroft mezelf elke ochtend en elke avond. Soms zit ik te werken en dan begint het weer te kriebelen en dan mycroft ik mezelf even flink.
Laatst zat ik op de wc en kon ik mezelf niet bedwingen, dus ik haalde hem uit m'n broek en mycrofte mezelf stevig.
ik zie jou altijd bij de kerk in de hegolsom ik pak je een keerquote:Op maandag 15 februari 2016 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat niet doen
Ik mycroft mezelf elke ochtend en elke avond. Soms zit ik te werken en dan begint het weer te kriebelen en dan mycroft ik mezelf even flink.
Laatst zat ik op de wc en kon ik mezelf niet bedwingen, dus ik haalde hem uit m'n broek en mycrofte mezelf stevig.
Volledig nuchter ookquote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zitte aan de alcohol net als diene jimmydean
Aha okee, daar heb ik geduld niet voorquote:Op maandag 15 februari 2016 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk een wedstrijd. 30 minuten passeren. Twee aanvallende teams. Tot nu toe 4 corners. Nog 8 corners levert een odd van 2.75 op. Ik pleur er 50 op. Ik win.
Zo gaat dat ongeveer.
Gelukkig heb ik jouw toestemming niet nodigquote:Op maandag 15 februari 2016 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik gewoon niet reageren.
Great minds think alikequote:Op maandag 15 februari 2016 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat niet doen
Je kan soms ook wel vooraf inzetten, bijv. over 11.5 corners bij een Arsenal - Leicester, Man.U Chelsea etcquote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aha okee, daar heb ik geduld niet voor
Ik moet altijd huilen als ik mycroft.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zat net serie te kijken met m'n pa, toen heb ik toen hij niet keek mezelf ook even gemycroft
Denken dat je hoinks toestemming niet nodig hebt op FOK!quote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
Gelukkig heb ik jouw toestemming niet nodig
app mequote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even een ifimpje doen en vroeg slapen. Truston.
*Jammer genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
niet eerst even mycroften? dat zou ifim doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Gisteravond liet ik Oberkullie mij mycroften, dat had ook wel wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen als ik mycroft.
moet je 4 uur al op ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Jeps, zit te kijken op zulke stats site hoeveel ze gemiddeld hebben oidquote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan soms ook wel vooraf inzetten, bijv. over 11.5 corners bij een Arsenal - Leicester, Man.U Chelsea etc
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
HET IS ELKE DAG HETZELFDE EN UITEINDELIJK ZIJN WE ALLEMAAL KNEUZEN
je weet dat statistisch gezien dombo's vaker eender denken hehquote:Op maandag 15 februari 2016 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Great minds think alike
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind het niet leuk om mezelf te mycroften
sommigen noemen me hermann, sommigen herman, sommigen Der_Mann
en altijd iets negatiefs
vuile flikkers hier
Dat zegt het volledige spreekwoord dan ookquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat statistisch gezien dombo's vaker eender denken heh
hey herman vuile kutuser stik in een banaanquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
en altijd iets negatiefs
vuile flikkers hier
Ik wel sowieso.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De werken van Sir Arthur Conan Doyle niet uit je hoofd kennen
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
bijvoorbeeld herman? ik zou het niet weten, ik mag je graag.
heb wel genoeg ervaring met dingen in mijn keel stoppen dat dat niet gaat lukkenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey herman vuile kutuser stik in een banaan
Nee, gewoon nee. Wat een dwaas dat ie er uberhaupt aan denktquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Bezet meisje mee uit vragen voor vriendschap?
Net nog iets liefs over je gezegd gvdquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
en altijd iets negatiefs
vuile flikkers hier
Zijn reacties maken het beter.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, gewoon nee. Wat een dwaas dat ie er uberhaupt aan denkt
bbbbbbbbbetaquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU OP MET JE PIJLTJE
EN VERANDER JE SIG NOU EENS
R&P doorlezen met popcorn is altijd nicequote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
okquote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey wch zin om je anus op te rekken wanneer heb je tijd bel me xoxo
Ofwel is het een tranendal, ofwel is het iemand die van overdrijven een Olympische sport heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef madeliefff het volgende:
R&P doorlezen met popcorn is altijd nice
Low-key dacht ik al dat je haar bedoelde, maar wou niks onaardigs ofzo zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht ik vraag het wel even.
DQOD WAAR BEN JE?
pas maar op straks struikel je over zijn sjaalquote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog niet, al wil MMG afspreken voor een fittiemeet.
meesterlijke tune idd.quote:
Die heb ik nog op cd hierquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
toeter op m'n waterscooterquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
oud, kaal, lelijk en sloomquote:Op maandag 15 februari 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas maar op straks struikel je over zijn sjaal
hij wordt ook ouder hequote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds seniel te noemen?
ik doe wat ik wil vriendquote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds seniel te noemen?
Ik zou deze post maar gewoon weg editten als je nog positieve aandacht wil vanavond.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
Geniale ad van Marco Rubio:
Uiteraard parodie op deze klassieker:
Die trekkerquote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
Geniale ad van Marco Rubio:
Uiteraard parodie op deze klassieker:
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou deze post maar gewoon weg editten als je nog positieve aandacht wil vanavond.
Alleen je adem laat me leven, een beetje hoop heb je gegevenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Er zijn weinig mensen die zin hebben om weer te worden geconfronteerd met je conservatieve wereldbeeld.quote:
Steek een vinger in je anus en zing de internationale als je daar zo'n probleem mee hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die zin hebben om weer te worden geconfronteerd met je conservatieve wereldbeeld.
Politiekquote:Op maandag 15 februari 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
Steek een vinger in je anus en zing de internationale als je daar zo'n probleem mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |