opties optiesquote:Op maandag 15 februari 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slijmbal, je hebt een vrouw en een huis en een kind en een baan en zo
ik hou van slijmballenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slijmbal, je hebt een vrouw en een huis en een kind en een baan en zo
Niet meteen die pi, het was maar een grapjequote:Op maandag 15 februari 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
opties opties
dat leer je ooit wel
He wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:07 schreef Che_ het volgende:
Ff opgezocht, MMG
Het was idd cristinayang haha :'
Straightedge vandaag. Tot nu toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zitte aan de alcohol net als diene jimmydean
Nee, alleen PL/PD/BL met cornersquote:Op maandag 15 februari 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gok je ook op Jupiler League wedstrijden Toto?
hakt erin he, dequote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meteen die pi, het was maar een grapje
als je het nog 20 jaar volhoudt kun je net zo'n goed en aardig persoon als ik wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Straightedge vandaag. Tot nu toe.
Kan niet, ik maak de keuken schoon.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik een vieze opmerking maken, maar dat doet TARDIS. zo, denk ik
Check je dan stats voor corners? Of hou je het bij of oid?quote:
Weg met jou, nietstraight edge zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Straightedge vandaag. Tot nu toe.
het is een verassing welke t zijn. K zal je niet teleurstellenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel een gerbera dat zijn leuke bloemetjes ;s
neequote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
GODVER, DOE DIE VERDAMMTE PI WEG OUWE JAN
*Pakt biertje*quote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het nog 20 jaar volhoudt kun je net zo'n goed en aardig persoon als ik worden
Jimmy moet flink aan de alcohol. Als er niet met hem te lachen valt, kun je hem na genoeg glazen altijd nog uitlachen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
als je het nog 20 jaar volhoudt kun je net zo'n goed en aardig persoon als ik worden
Ik kijk een wedstrijd. 30 minuten passeren. Twee aanvallende teams. Tot nu toe 4 corners. Nog 8 corners levert een odd van 2.75 op. Ik pleur er 50 op. Ik win.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Check je dan stats voor corners? Of hou je het bij of oid?
Ik zoek namelijk naar een methode om zo accuraat te voorspellen![]()
Neuh, gewoon meelurken hier maar niks bijdragen want het gaat me te snel op m'n oude dagquote:Op maandag 15 februari 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit CY zichzelf te mycroften of zo
Die krijgt niet genoeg aandacht, dus die komt dat zoeken bij een stel kneuzen zonder sociaal leven. Life on easy mode.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit CY zichzelf te mycroften of zo
Cactusquote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is een verassing welke t zijn. K zal je niet teleurstellen
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:12 schreef CristinaYang het volgende:
Neuh, gewoon meelurken hier maar niks bijdragen want het gaat me te snel op m'n oude dag
hoe oud?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, gewoon meelurken hier maar niks bijdragen want het gaat me te snel op m'n oude dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |