bbbbbbbbbetaquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Bezet meisje mee uit vragen voor vriendschap?
neequote:Op maandag 15 februari 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU OP MET JE PIJLTJE
EN VERANDER JE SIG NOU EENS
R&P doorlezen met popcorn is altijd nicequote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
R&P / Bezet meisje mee uit vragen voor vriendschap?
okquote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hey wch zin om je anus op te rekken wanneer heb je tijd bel me xoxo
Ofwel is het een tranendal, ofwel is het iemand die van overdrijven een Olympische sport heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef madeliefff het volgende:
R&P doorlezen met popcorn is altijd nice
Low-key dacht ik al dat je haar bedoelde, maar wou niks onaardigs ofzo zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht ik vraag het wel even.
DQOD WAAR BEN JE?
pas maar op straks struikel je over zijn sjaalquote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog niet, al wil MMG afspreken voor een fittiemeet.
meesterlijke tune idd.quote:
Die heb ik nog op cd hierquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
toeter op m'n waterscooterquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
oud, kaal, lelijk en sloomquote:Op maandag 15 februari 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas maar op straks struikel je over zijn sjaal
hij wordt ook ouder hequote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds seniel te noemen?
ik doe wat ik wil vriendquote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds seniel te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |