Ofwel is het een tranendal, ofwel is het iemand die van overdrijven een Olympische sport heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef madeliefff het volgende:
R&P doorlezen met popcorn is altijd nice
Low-key dacht ik al dat je haar bedoelde, maar wou niks onaardigs ofzo zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wacht ik vraag het wel even.
DQOD WAAR BEN JE?
pas maar op straks struikel je over zijn sjaalquote:Op maandag 15 februari 2016 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog niet, al wil MMG afspreken voor een fittiemeet.
meesterlijke tune idd.quote:
Die heb ik nog op cd hierquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
toeter op m'n waterscooterquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
oud, kaal, lelijk en sloomquote:Op maandag 15 februari 2016 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas maar op straks struikel je over zijn sjaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |