hij wordt ook ouder hequote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds seniel te noemen?
ik doe wat ik wil vriendquote:Op maandag 15 februari 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen steeds seniel te noemen?
Ik zou deze post maar gewoon weg editten als je nog positieve aandacht wil vanavond.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
Geniale ad van Marco Rubio:
Uiteraard parodie op deze klassieker:
Die trekkerquote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
Geniale ad van Marco Rubio:
Uiteraard parodie op deze klassieker:
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou deze post maar gewoon weg editten als je nog positieve aandacht wil vanavond.
Alleen je adem laat me leven, een beetje hoop heb je gegevenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
Een moment zonder jou..alleen de stilte om me heen...ik strek mijn armen naar je uit maar ik voel me zo alleen. Toettoet
Er zijn weinig mensen die zin hebben om weer te worden geconfronteerd met je conservatieve wereldbeeld.quote:
Steek een vinger in je anus en zing de internationale als je daar zo'n probleem mee hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die zin hebben om weer te worden geconfronteerd met je conservatieve wereldbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |