Hoezo noodgedwongen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:33 schreef sibella2 het volgende:
Gister:
O: tosti ham kaas
T: halve peer, halve sinaasappel, halve soepstengel, gekookt ei.
L: 2 kommen heldere kokosbouillon
D: kip en friet uit de oven, sla. 4 rode wijntjes.
beweging: heel veel wandelen.
Gister ook voor het eerst in 2 jaar op de weegschaal gestaan, noodgedwongen. Auw
Ja zeker! Ik weeg me echt al jaren niet meer en dat ging altijd prima, pas de laatste paar maanden ben ik echt aangekomen. Maar gewoon raar om te zien dat mijn eigen gevoel, waar ik normaal blind op vaar, er ook een flink aantal kilo naast zat.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:55 schreef Rauw. het volgende:
Hoe is dat ook een slecht ding?
Reality check juist lijkt mij?
Tegen 4000 kcal aan eten en drank is niet op te neuken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Valentijnskilo.. Krijgen we ook goede vrijdag-kilos of pinksterkilos? Op Valentijnsdag hoor je toch juist extra veel calorieën te verbranden if you know what I mean![]()
![]()
Tja het zegt ook weer niet zo veel als het een weegschaal is waar je nooit op staat. Er kan zo een paar verschil in zitten met je eigen weegschaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:57 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik weeg me echt al jaren niet meer en dat ging altijd prima, pas de laatste paar maanden ben ik echt aangekomen. Maar gewoon raar om te zien dat mijn eigen gevoel, waar ik normaal blind op vaar, er ook een flink aantal kilo naast zat.
Hou het wegen nu ook maar vol dan, als extra stok achter de deur.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Tegen 4000 kcal aan eten en drank is niet op te neuken.
Ah! Bestaat dat srs?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:05 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw heeft trouwens zoeen weegschaal voor me besteld die alles meet wat je eigenlijk niet zou willen weten. En die aan MFP te koppelen zou moeten zijn.
Ik heb geen weegschaal, vandaag maar eens kopen. Het zal geen 5 kilo in mijn voordeel schelen lijkt mequote:Op woensdag 17 februari 2016 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja het zegt ook weer niet zo veel als het een weegschaal is waar je nooit op staat. Er kan zo een paar verschil in zitten met je eigen weegschaal.
Handig toch, dat doet die van mij ook. Krijg ook nog het weerbericht tussendoor en hij meet de luchtkwaliteitquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:05 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw heeft trouwens zoeen weegschaal voor me besteld die alles meet wat je eigenlijk niet zou willen weten. En die aan MFP te koppelen zou moeten zijn.
Ah zo ja... Ja, dan is het niet anders.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:55 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Mijn kind durfde niet op de weegschaal bij het cb, dus eerst samen en toen ik alleen.
Fitbit heeft er ook een. Stuurt je gewicht zo door naar de app.quote:
Wel weer leuk voor de volgende ochtend zonder kleren.... beetje nep feel good moment creërenquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:17 schreef Rauw. het volgende:
Aangekleed op de weegschaal zal ook niet in je voordeel gaan.
hoe groot ben je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef sibella2 het volgende:
Heb net een weegschaal besteld,
Bij het cb was ik 73.3, dus ik hou jullie op de hoogte (laatste keer dat ik me woog, voor zwangerschap, jaar of 3 geleden, woog ik 61)
Ze liep heel netjes weg, maar ik ben altijd een beetje anti-weegschaal geweest, paste mijn eetpatroon aan aan hoe ik me voelde en hoe mijn kleren zaten. Ging prima met wat kleine schommelingen, beetje balen dat dat me niet meer lukt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah zo ja... Ja, dan is het niet anders.
Maar niet leuk als je het zelf probeert te vermijden en dan al helemaal niet als er iemand mee kijkt idd.
Jij hebt hem wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoe groot ben je?
Gelukkig heb ik mijn Fitbit Aria nog BE, komt er tenminste nog iets in mijn app terecht de komende tijd
quote:
1,68, maar erg petite gebouwd, dus alles wat er aan komt is gelijk zo'n blob vet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hoe groot ben je?
Gelukkig heb ik mijn Fitbit Aria nog BE, komt er tenminste nog iets in mijn app terecht de komende tijd
Ik ben fanquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef sibella2 het volgende:
[..]
1,68, maar erg petite gebouwd, dus alles wat er aan komt is gelijk zo'n blob vet.
Is dat wat zo'n fitbit? Het trekt me wel, maar ik ben bang dat dat na een week weer in de kast ligt te verstoffen, zo goedkoop zijn ze ook weer niet.
Ik had het er gisteren met mijn vriend nog over dat het echt stimuleert om meer te wandelen/bewegen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Is dat wat zo'n fitbit? Het trekt me wel, maar ik ben bang dat dat na een week weer in de kast ligt te verstoffen, zo goedkoop zijn ze ook weer niet.
nou ja, de weegschaal staat hier gewoon in de badkamer en wordt dagelijks gebruikt. Mijn Fitbit Charge HR is even terug naar Fitbit, maar ik heb sinds kerst 2014 continu eentje om gehad. Dat maakt inmiddels 18 kilo verschil...quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef sibella2 het volgende:
[..]
1,68, maar erg petite gebouwd, dus alles wat er aan komt is gelijk zo'n blob vet.
Ja, dat!quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren met mijn vriend nog over dat het echt stimuleert om meer te wandelen/bewegen.
Hij heeft hem nu ruim een jaar en ik een half jaar.
Goede reden om lekker actief naar buiten te gaanquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd wakker van de bovenbuurman die timmert, de zijbuurman die met z'n tweeen in de muur aan het boren is, en de trillplaat waarmee ze de stenen buiten op straat aanstampen.
Geen grapje.
Oja ook erg tofquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ja, dat!
En challenges met fitbitvriendjes
Ze begonnen om half 9.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goede reden om lekker actief naar buiten te gaanen verder denk ik dat mijn buren inmiddels ook een hekel aan mij hebben met al m'n geklus... Ach, als ze pas om half tien beginnen, heb je nog best geluk!
Ben overtuigd, maar eens aanschaffen als ik door mijn proeftijd heen ben!quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou ja, de weegschaal staat hier gewoon in de badkamer en wordt dagelijks gebruikt. Mijn Fitbit Charge HR is even terug naar Fitbit, maar ik heb sinds kerst 2014 continu eentje om gehad. Dat maakt inmiddels 18 kilo verschil...
Wow dat is slank! Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, sorry alvast. Maar ik had dit weekend nieuwe kleren gekocht en ik keek net in de spiegel en ik voelde me ineens écht niet meer dik
[ afbeelding ] we zijn er bijijijijna
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, sorry alvast. Maar ik had dit weekend nieuwe kleren gekocht en ik keek net in de spiegel en ik voelde me ineens écht niet meer dik
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |