Ik ben fanquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef sibella2 het volgende:
[..]
1,68, maar erg petite gebouwd, dus alles wat er aan komt is gelijk zo'n blob vet.
Is dat wat zo'n fitbit? Het trekt me wel, maar ik ben bang dat dat na een week weer in de kast ligt te verstoffen, zo goedkoop zijn ze ook weer niet.
Ik had het er gisteren met mijn vriend nog over dat het echt stimuleert om meer te wandelen/bewegen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Is dat wat zo'n fitbit? Het trekt me wel, maar ik ben bang dat dat na een week weer in de kast ligt te verstoffen, zo goedkoop zijn ze ook weer niet.
nou ja, de weegschaal staat hier gewoon in de badkamer en wordt dagelijks gebruikt. Mijn Fitbit Charge HR is even terug naar Fitbit, maar ik heb sinds kerst 2014 continu eentje om gehad. Dat maakt inmiddels 18 kilo verschil...quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:25 schreef sibella2 het volgende:
[..]
1,68, maar erg petite gebouwd, dus alles wat er aan komt is gelijk zo'n blob vet.
Ja, dat!quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren met mijn vriend nog over dat het echt stimuleert om meer te wandelen/bewegen.
Hij heeft hem nu ruim een jaar en ik een half jaar.
Goede reden om lekker actief naar buiten te gaanquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd wakker van de bovenbuurman die timmert, de zijbuurman die met z'n tweeen in de muur aan het boren is, en de trillplaat waarmee ze de stenen buiten op straat aanstampen.
Geen grapje.
Oja ook erg tofquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ja, dat!
En challenges met fitbitvriendjes
Ze begonnen om half 9.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goede reden om lekker actief naar buiten te gaanen verder denk ik dat mijn buren inmiddels ook een hekel aan mij hebben met al m'n geklus... Ach, als ze pas om half tien beginnen, heb je nog best geluk!
Ben overtuigd, maar eens aanschaffen als ik door mijn proeftijd heen ben!quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou ja, de weegschaal staat hier gewoon in de badkamer en wordt dagelijks gebruikt. Mijn Fitbit Charge HR is even terug naar Fitbit, maar ik heb sinds kerst 2014 continu eentje om gehad. Dat maakt inmiddels 18 kilo verschil...
Wow dat is slank! Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, sorry alvast. Maar ik had dit weekend nieuwe kleren gekocht en ik keek net in de spiegel en ik voelde me ineens écht niet meer dik
[ afbeelding ] we zijn er bijijijijna
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, sorry alvast. Maar ik had dit weekend nieuwe kleren gekocht en ik keek net in de spiegel en ik voelde me ineens écht niet meer dik
quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |