Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.quote:
Islam = Economiequote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft.
Duizend keer gemeld in FB en BUG, maar maakt niemand ene reet uit. Überhaupt alle feedback waar ik mee kom over mobiel fokken wordt genegeerd, ondanks dat dan een boel mensen reageren dezelfde klachten te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
Nou, dat gelul dat je op je telefoon de OP niet meeneemt kan nou ook wel eens afgelopen zijn.
Nou, ik had we dus geen last van.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duizend keer gemeld in FB en BUG, maar maakt niemand ene reet uit. Überhaupt alle feedback waar ik mee kom over mobiel fokken wordt genegeerd, ondanks dat dan een boel mensen reageren dezelfde klachten te hebben.
Vervelender nog is de onmogelijkheid om via mobiel uit een gesloten topic te quoten.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
Nou, dat gelul dat je op je telefoon de OP niet meeneemt kan nou ook wel eens afgelopen zijn.
Dit was mijn meest recente klacht in BUG.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vervelender nog is de onmogelijkheid om via mobiel uit een gesloten topic te quoten.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.
Is het gefixed ja? Zelf nog niet gemerkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, ik had we dus geen last van.
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit was mijn meest recente klacht in BUG.
Dit is echt op geen enkele manier gevat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.
In een markt van perfecte competitie zou ik dus al geweten hebben dat je dit plaatje ging posten.quote:
Hoho, therapeut met experimentele en ongebruikelijke methodes.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Die verkrachter die Reya net postte heeft wel -echt- een grafkop zeg.
Inefficiente marktenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.
Wat niet meer dan terecht zou zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.
Het sluit wel aan bij de stelling die ik eerder poneerde in reactie op Euribob.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt op geen enkele manier gevat.
Het resultaat van 7 dagen per week fastfood.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Die verkrachter die Reya net postte heeft wel -echt- een grafkop zeg.
Plus heroïne, meth en minderjarige meisjes aanranden.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het resultaat van 7 dagen per week fastfood.
Voorkomt een hoop flitskapitaal en andere negatieve SP-associaties bij de beurs.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De grootste vriend van elke vastgoedboy.
Toch voornamelijk vet voedsel.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plus heroïne, meth en minderjarige meisjes aanranden.
'Met wat gedoe'? Klinkt als een goede roddel.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat niet meer dan terecht zou zijn.
Wat ook niet helpt is dat geloof ik niemand nog weet hoe die mobiele layout werkt en dat degene die het gemaakt is met wat gedoe is vertrokken.
En werken voor de PO.quote:
Keith is even oud als Matthijs. Zou je niet zeggen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kowloon, Reya, Ryon.
Dit ruimt mooi op.
Waarschijnlijk weer een stuk of 10 SOA's erbij.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Hoe is het Bet, de carnaval weer overleefd?
Crewbash, ban.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kowloon, Reya, Ryon.
Dit ruimt mooi op.
Jij slaat het carnaval enkel over om je eigen risico niet aan te hoeven spreken?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een stuk of 10 SOA's erbij.
Ja hoor, het gaat prima met me.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Hoe is het Bet, de carnaval weer overleefd?
Oi, ja... dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat prima met me.
Carnaval ging prima. Vriendin is mee geweest en heeft zich voorgesteld aan mijn ex. Was wel een beetje vreemd zeg maar.
Typische Chinese handelswijze.quote:Australische autoriteiten hebben voor omgerekend 793 miljoen euro aan vloeibare methamfetamine onderschept. Een record, aldus minister Michael Keenan (Justitie).
Niet eerder zou in het land zo'n grote hoeveelheid van deze drugs (crystal meth) in beslag zijn genomen.
Agenten ontdekten de drugs op meerdere plekken in Sydney. De vloeibare methamfetamine zat onder meer verstopt in beha-vullingen.
Vier Chinezen zijn opgepakt en worden vervolgd voor hun rol bij het importeren en produceren van 720 liter van de drug.
Vooral die Kowloon gun ik een ban. Beetje moeilijke discussies uit de weg gaan, die slappe zak.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben die figuren ook eens een ban.
Dat zijn wel de mensen die zelden tot nooit bans hebben inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben die figuren ook eens een ban.
Kinderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
Gewoon geen contact hebben met je ex. Probleem opgelost.
Njah, netjes een hand gegeven en ze hebben later nog een beetje met elkaar gepraat. Ex is nog steeds jaloers en zit een beetje in de put.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oi, ja... dat kan ik me voorstellen.
ER is tot daar aan toe, ik wil m'n vriendin liever geen SOA's geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij slaat het carnaval enkel over om je eigen risico niet aan te hoeven spreken?
Werkt als een zonnetje.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
Iets met kinderen en allerlei activiteiten hier in het dorp.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
Meth is een drug voor paupers, dus het verbaast me niet dat men dat in China massaal gebruikt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Typische Chinese handelswijze.
Dat zou kunnen, maar o zo onverstandig, zeker in jullie geval.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Durf er flink op te wedden dat die van mij dat wel wil.
Die heeft ze allang van dat dwergvarken joh.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ER is tot daar aan toe, ik wil m'n vriendin liever geen SOA's geven.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die heeft ze allang van dat dwergvarken joh.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die heeft ze allang van dat dwergvarken joh.
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat prima met me.
Carnaval ging prima. Vriendin is mee geweest en heeft zich voorgesteld aan mijn ex. Was wel een beetje vreemd zeg maar.
Dat gaat nooit gebeuren kan ik je wel vertellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar o zo onverstandig, zeker in jullie geval.
Ik zou het niet eens willen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou ik best willen. Maar ga ik niet doen, is verkeerd.
Ja, ik denk dat die zich inmiddels realiseert dat het groene gras aan de overkant kunstgras is....quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, netjes een hand gegeven en ze hebben later nog een beetje met elkaar gepraat. Ex is nog steeds jaloers en zit een beetje in de put.
Eens, zou ik van de partner ook niet goedkeuren.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen.
Maar bijna altijd onverstandig inderdaad.
Yep. Avontuurtje is voorbij, nu heeft ze geen van beide meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die zich inmiddels realiseert dat het groene gras aan de overkant kunstgras is....
Onderhoudsarm, maar het ligt nooit echt lekker.
Ik vind het vooral sneu.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel zielig ergens, maar het is wel haar eigen verantwoordelijkheid en opdraaien voor de gevolgen hoort daarbij.
Dat is wel sneu maar ja, het was haar eigen keuze. Fijn dat het met je nieuwe relatie goed gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, netjes een hand gegeven en ze hebben later nog een beetje met elkaar gepraat. Ex is nog steeds jaloers en zit een beetje in de put.
Het is het beste om er zo onsentimenteel mogelijk in te staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel zielig ergens, maar het is wel haar eigen verantwoordelijkheid en opdraaien voor de gevolgen hoort daarbij.
Ik ook. Jeetje.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is het uit met de kroegbaas?
Dat had ik gemist.....
Dat vermoed ik ook. Want betje was altijd stapelgek op haar, dus die zou wel wachten. Zeker toen hij haar eerste misstapje had vergeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze vooral niet had verwacht dat er zo snel een ander in beeld zou zijn bij Betyar....
Ze dacht dat ze haar oude schoenen even in de kast geparkeerd had, maar die kast waar ze ze ingezet had was de kliko.
Foutje.
Ervan uitgaande dat ze een bewuste strategie heeft gevolgd. Dat lijkt me geen zekerheidquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze vooral niet had verwacht dat er zo snel een ander in beeld zou zijn bij Betyar....
Ze dacht dat ze haar oude schoenen even in de kast geparkeerd had, maar die kast waar ze ze ingezet had was de kliko.
Foutje.
Het blijft een vrouw, hèquote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ze een bewuste strategie heeft gevolgd. Dat lijkt me geen zekerheid
In haar speltheoretische model hield ze er geen rekening mee dat Betyar de tit-for-tat strategy zou kiezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ze een bewuste strategie heeft gevolgd. Dat lijkt me geen zekerheid
Maar dat lukt vaak niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is het beste om er zo onsentimenteel mogelijk in te staan.
Hij heeft me wel eens goede hardlooptips gegeven inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Reya heeft soms verbazingwekkend goed advies op onderwerpen waarbij je het van hem niet verwacht.
Eerder tit-for-tit, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In haar speltheoretische model hield ze er geen rekening mee dat Betyar de tit-for-tat strategy zou kiezen.
7,5quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij heeft me wel eens goede hardlooptips gegeven inderdaad.
Wie zou er meer calcuren, vrouwen of mannen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef Disana het volgende:
Grappig dat de vrouwen hier meer calculatie vermoeden dan de mannen.
Jullie weten hoe evil jullie zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef Disana het volgende:
Grappig dat de vrouwen hier meer calculatie vermoeden dan de mannen.
Ik denk dat we beiden op onze eigen wijze berekenend kunnen zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wie zou er meer calcuren, vrouwen of mannen?
inb4 calculus grap van GSbrdr
Ook dat. Maar als je denkt zeker te zijn van iemands liefde, dan kan het voorkomen dat je een te groot risico neemt.quote:
Nee dat hoeft niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit vooral.... neemt niet weg dat ik haar stap (van het ene bed in het andere bed) wel een heel erg domme stap vind, maar goed, ik ben niet zo gehecht aan het hebben van een relatie, dus wellicht is dat vooral mijn instelling die daar spreekt.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als je denkt zeker te zijn van iemands liefde, dan kan het voorkomen dat je een te groot risico neemt.
Ik zou nergens op rekenenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wellicht interessant Disana.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als je denkt zeker te zijn van iemands liefde, dan kan het voorkomen dat je een te groot risico neemt.
Het zal voor haar wel flink wennen zijn om alleen door het leven te gaan, want ze was de jeugdliefde van betyar dus eigenlijk nooit alleen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit vooral.... neemt niet weg dat ik haar stap (van het ene bed in het andere bed) wel een heel erg domme stap vind, maar goed, ik ben niet zo gehecht aan het hebben van een relatie, dus wellicht is dat vooral mijn instelling die daar spreekt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wellicht interessant Disana.
http://www.independent.co(...)agenda-a6872566.html
Ik geloof het bovenstaande. Toch blijf ik me afvragen wat die aanranders in Keulen bezielde.quote:Brown men are not inherently more misogynistic or brutal than white men, and Muslims are just as likely to be family-orientated, peaceful citizens as their counterparts from other religious and cultural heritages.
Dat zal idd wennen zijn, maar daarom vind ik het juist "onhandig" om van het ene bed in het andere bed te stappen.... kijk eerst maar eens of het alleen allemaal wel zo leuk is, dan heb ook een betere kans om in te schatten of het met die ander wel leuker is.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal voor haar wel flink wennen zijn om alleen door het leven te gaan, want ze was de jeugdliefde van betyar dus eigenlijk nooit alleen.
Nee dat niet, nu is het gewoontjes he.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is het uit met de kroegbaas?
Dat had ik gemist.....
5/10.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerder tit-for-tit, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu is het vooral alleen op de bank terwijl hij moet werken en ingedeeld worden bij feesten en evenementen. Vrij? Nooit meer. Werken werken werken. Ze ziet mij genieten en dingen doen die we altijd deden, daar kan ze nu niet meer bij zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal idd wennen zijn, maar daarom vind ik het juist "onhandig" om van het ene bed in het andere bed te stappen.... kijk eerst maar eens of het alleen allemaal wel zo leuk is, dan heb ook een betere kans om in te schatten of het met die ander wel leuker is.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu is het vooral alleen op de bank terwijl hij moet werken en ingedeeld worden bij feesten en evenementen. Vrij? Nooit meer. Werken werken werken. Ze ziet mij genieten en dingen doen die we altijd deden, daar kan ze nu niet meer bij zijn.
Ik vind het maar triest.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu is het vooral alleen op de bank terwijl hij moet werken en ingedeeld worden bij feesten en evenementen. Vrij? Nooit meer. Werken werken werken. Ze ziet mij genieten en dingen doen die we altijd deden, daar kan ze nu niet meer bij zijn.
Tsja.... vervelend als je geconfronteerd wordt met de gevolgen van je keuze....quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft altijd gezegd dat ze niet hoeft te werken en kan gaan en staan waar ze wilt, helaas was dat een klein leugentje van hem.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... vervelend als je geconfronteerd wordt met de gevolgen van je keuze....
Het is niet alsof ze niet wist hoe het leven van een kroegbaas eruitziet, dus ik vraag me af wat ze dan verwacht had eigenlijk.
De zionistische lobby is strong in this one.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Boycotten van Israel wordt een criminal offence in UK.
http://www.independent.co(...)sraeli-a6874006.html
Blijft jouw zaak verder niet, uiteindelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft altijd gezegd dat ze niet hoeft te werken en kan gaan en staan waar ze wilt, helaas was dat een klein leugentje van hem.
Ik kan niet wachten op het moment dat ze samen op vakantie willen en de kinderen mee willen nemen.... of hij die kosten dan ook voor z'n rekening gaat nemen, want ze zal vast niet betaald krijgen voor al die extra uren die ze draait.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft altijd gezegd dat ze niet hoeft te werken en kan gaan en staan waar ze wilt, helaas was dat een klein leugentje van hem.
Correct.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat ze samen op vakantie willen en de kinderen mee willen nemen.... of hij die kosten dan ook voor z'n rekening gaat nemen, want ze zal vast niet betaald krijgen voor al die extra uren die ze draait.
Klopt, heb haar wel verteld dat wanneer er iets is ik haar ten alle tijde wil helpen. Zo ben ik nu eenmaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Blijft jouw zaak verder niet, uiteindelijk.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het gaat zelfs nog veel verder dan dat:quote:
quote:Under the plan all publicly funded institutions will lose the freedom to refuse to buy goods and services from companies involved in the arms trade, fossil fuels, tobacco products or Israeli settlements in the occupied West Bank.
Ja, dat gaat heel ver. Ik vind dat instituten die op belastinggeld draaien nog wel degelijk het recht moeten hebben goederen te weigeren van bedrijven die zich inlaten met wapenhandel of bezetting. Mensen moeten hun principes mogen hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat zelfs nog veel verder dan dat:
[..]
Uitstekend.quote:
Calculus, onzinvak.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mensen mogen hun principes hebben, dus weigerambtenaren toestaan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat gaat heel ver. Ik vind dat instituten die op belastinggeld draaien nog wel degelijk het recht moeten hebben goederen te weigeren van bedrijven die zich inlaten met wapenhandel of bezetting. Mensen moeten hun principes mogen hebben.
Nee, want die zijn een overeenkomst aangegaan met de overheid, namelijk in de echt verbinden zonder aanzien des persoons.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen mogen hun principes hebben, dus weigerambtenaren toestaan?
Maar iemand die voor een overheidsinstelling werkt, moet toch ook zonder aanziens des persoons inkopen?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want die zijn een overeenkomst aangegaan met de overheid, namelijk in de echt verbinden zonder aanzien des persoons.
Nee waarom? Als er geen goede zaak mee gediend wordt, moet men kunnen weigeren.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar iemand die voor een overheidsinstelling werkt, moet toch ook zonder aanziens des persoons inkopen?
Dat mag iemand privé doen. Niet als ambtenaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee waarom? Als er geen goede zaak mee gediend wordt, moet men kunnen weigeren.
Lekker voor jullie.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het gaat hier om onderwijsinstellingen en universiteiten. Als er ergens zwaar aan principes wordt getild, is het daar wel. Ik zou het een verkeerd signaal aan de jeugd vinden als er een verbod komt op het boycotten van foute bedrijven.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag iemand privé doen. Niet als ambtenaar.
Foute bedrijven? Het is een individuele beoordeling van een niet-uitgemaakte zaak.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat hier om onderwijsinstellingen en universiteiten. Als er ergens zwaar aan principes wordt getild, is het daar wel. Ik zou het een verkeerd signaal aan de jeugd vinden als er een verbod komt op het boycotten van foute bedrijven.
Tja, die hebben de vrijheid elders hun heil te zoeken. En ja, foute bedrijven. Wapenhandel en bezetting. Fouter kan bijna niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Foute bedrijven? Het is een individuele beoordeling van een niet-uitgemaakte zaak.
Dat hoort niet thuis bij een instelling die onafhankelijk moet zijn. Hoe zouden Israelische studenten zich voelen, denk je?
Matigjes. Misschien dat u uw vorm weer terugvindt na het afronden van een scriptie.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef Heilwasser het volgende:
GB is toch wel de heldennatie van Europa. Weerstand bieden tegen Hitler in de vorig eeuw, en nu wederom tegen linksen op het vasteland.
Ik heb eerder de indruk dat de Israëli's ook maar gegijzeld worden door de orthodoxen en de uiterst conservatieve regering.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef Heilwasser het volgende:
Israeli's zijn niet belangrijk volgens de linksen. Want bezetting hurdur.
Gelukkig krijgen de nazi's dit keer niet hun zin.
Steeds meer posts van waht die matig zijn en die bijna serieus lijken te zijn inderdaad. Man is hevig uit vorm.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Matigjes. Misschien dat u uw vorm weer terugvindt na het afronden van een scriptie.
Een democratisch gekozen regering.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat de Israëli's ook maar gegijzeld worden door de orthodoxen en de uiterst conservatieve regering.
Dus studenten moeten elders onderwijs volgen, want het recht van de medewerkers van de inkoopafdeling van een universiteit om naar persoonlijke politieke overtuiging zaken in te kopen prevaleert?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, die hebben de vrijheid elders hun heil te zoeken. En ja, foute bedrijven. Wapenhandel en bezetting. Fouter kan bijna niet.
Jij dikke boef.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Geen idee wie nu de beste troll is hier. Eigenlijk niemand. Misschien GS.
Zeker niet. Ik kan er niets van.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Dat gaat tussen php en remlof.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik stel me voor dat er in het land heel veel weldenkende, vredelievende mensen zijn die niet voor deze club hebben gekozen. Zo intelligent schat ik de mensen daar wel in.quote:
In Nederland stemmen ook teveel mensen SP en PVV.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat er in het land heel veel weldenkende, vredelievende mensen zijn die niet voor deze club hebben gekozen. Zo intelligent schat ik de mensen daar wel in.
Tegenwoordig trollt u nog enkel MAVO-3.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben de beste troll hier. Dat staat al langer vast.
Maar bij trollen stel ik me altijd voor dat de troll in kwestie het op zijn minst bewust doet.quote:
Eerder andersom, hihi.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig trollt u nog enkel MAVO-3.
Ik mag toch aannemen dat Israëlische studenten de vrijheid hebben om hun stem over dergelijke zaken te laten horen. Zo niet, dan hebben ze niet zo'n beste toekomst in dat land.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus studenten moeten elders onderwijs volgen, want het recht van de medewerkers van de inkoopafdeling van een universiteit om naar persoonlijke politieke overtuiging zaken in te kopen prevaleert?
Bedrijven betrokken bij de wapenhandel, da's een ruim begrip. Daarbij is Hamas een terroristische organisatie.
Te veel, ja dat ben ik met je eens. Maar de meerderheid zit nog steeds in het midden. Ik las vandaag ergens dat die hun stem meer moeten laten horen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Nederland stemmen ook teveel mensen SP en PVV.
Dan hebben we het over Nederland.
Sorry, maar jij bent echt de meest waardeloze troll die ik ooit op het internet bezig heb gezien.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben de beste troll hier. Dat staat al langer vast.
Mja, ik ben er best voor dat particulieren en private ondernemingen naar eigen goeddunken discrimineren. Dat mag best. Maar een publieke instelling is onderdeel van de overheid. Dan een podium bieden om allerlei goedbedoelde boycotjes door de belastingbetaler te laten ophoesten zonder democratische controle lijkt me geen puik plan. Als het volk wil dat de overheid geen Israelische nederzettingen steunt, moeten ze stemmen op partijen die dat onderdeel maken van hun programma.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Israëlische studenten de vrijheid hebben om hun stem over dergelijke zaken te laten horen. Zo niet, dan hebben ze niet zo'n beste toekomst in dat land.
Ja, wapenhandel. Ik kan uit de tekst niet opmaken of het daarbij ook om Israëlische bedrijven gaat. Maar ik kan me voorstellen dat instellingen uit principe liever zaken doen met bedrijven en banken die daar niet in zitten.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent echt de meest waardeloze troll die ik ooit op het internet bezig heb gezien.
Hij zal de rest van de dag wel in een hoekje gaan huilen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent echt de meest waardeloze troll die ik ooit op het internet bezig heb gezien.
Een gemeenteraad is natuurlijk wel democratisch gekozen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, ik ben er best voor dat particulieren en private ondernemingen naar eigen goeddunken discrimineren. Dat mag best. Maar een publieke instelling is onderdeel van de overheid. Dan een podium bieden om allerlei goedbedoelde boycotjes door de belastingbetaler te laten ophoesten zonder democratische controle lijkt me geen puik plan. Als het volk wil dat de overheid geen Israelische nederzettingen steunt, moeten ze stemmen op partijen die dat onderdeel maken van hun programma.
Ik vind dat de overheidscontrole niet zó innig hoeft te zijn, en dat onderwijsinstellingen hierin vrijheid moeten hebben. Ideaal zou natuurlijk zijn als de overheid zelf eens tot de conclusie komt dat de bezetting illegaal is, maar dat durft men vrijwel nergens aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, ik ben er best voor dat particulieren en private ondernemingen naar eigen goeddunken discrimineren. Dat mag best. Maar een publieke instelling is onderdeel van de overheid. Dan een podium bieden om allerlei goedbedoelde boycotjes door de belastingbetaler te laten ophoesten zonder democratische controle lijkt me geen puik plan. Als het volk wil dat de overheid geen Israelische nederzettingen steunt, moeten ze stemmen op partijen die dat onderdeel maken van hun programma.
Zelfs dat lukt me niet, zal hij snikken. Aww.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zal de rest van de dag wel in een hoekje gaan huilen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
Wel mooi natuurlijk dat de Iran boycot aflopend is en het plebs een nieuwe zondebok wil. Ondertussen steunt Iran duizenden terroristen maar lekker boeiend. Die doden vallen toch lekker in een zandbak onder zandmensen en niet hier.
Die mogen best.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een gemeenteraad is natuurlijk wel democratisch gekozen.
Daar komt nog bij dat Gerolsteiner ongeveer dezelfde mentale leeftijd heeft als Slagter.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dat plaatje is een prima vervanger van Van Dam.
Zelfde met Saudi-Arabië waar mensen bij bosjes worden onthoofd, en Turkije waar journalisten worden opgepakt. Ik vind dat een hele moeilijke: wanneer boycot je en wanneer blijf je de bevolking van het land in gedachten houden door in overleg te blijven. Overleg met Israël zal er heus altijd wel zijn al boycotten we producten uit nederzettingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
Wel mooi natuurlijk dat de Iran boycot aflopend is en het plebs een nieuwe zondebok wil. Ondertussen steunt Iran duizenden terroristen maar lekker boeiend. Die doden vallen toch lekker in een zandbak onder zandmensen en niet hier.
En toch was het juist een compliment.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Wanneer Disana ineens snoeihard is komt het ook zo lekker hard aan, omdat ze normaal poeslief is. Oh, die Friek.
Israël zelf is nu eenmaal niet zo'n essentiële speler op het wereldtoneel, afgezien van een kleine erfzonde. Maar je kunt zo moeilijk om het grote broertje heen...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat de overheidscontrole niet zó innig hoeft te zijn, en dat onderwijsinstellingen hierin vrijheid moeten hebben. Ideaal zou natuurlijk zijn als de overheid zelf eens tot de conclusie komt dat de bezetting illegaal is, maar dat durft men vrijwel nergens aan.
Stel nou dat het een onwelgevallige vrijheid is?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat de overheidscontrole niet zó innig hoeft te zijn, en dat onderwijsinstellingen hierin vrijheid moeten hebben. Ideaal zou natuurlijk zijn als de overheid zelf eens tot de conclusie komt dat de bezetting illegaal is, maar dat durft men vrijwel nergens aan.
Zo lang de overheid zorgt voor voldoende toegang tot instellingen die geen groepen uitsluiten, lijkt het me niet zo'n probleem dat doelgroepscholen er een eigen visie op nahouden.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel nou dat het een onwelgevallige vrijheid is?
De Islamitische Universiteit die geen homo's toestaat, of producten uit landen met het homohuwelijk.
Sowieso korten op de uitkering.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:15 schreef Reya het volgende:
Mensen die op Crocs lopen zouden ook geboycot moeten worden. Of beter nog, vervolgd en buitengesloten.
Inderdaad Janneke, gewoon lekker laten discrimineren op geaardheid. Dat is waar wij Nederlanders voor staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo lang de overheid zorgt voor voldoende toegang tot instellingen die geen groepen uitsluiten, lijkt het me niet zo'n probleem dat doelgroepscholen er een eigen visie op nahouden.
Vrije associatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad Janneke, gewoon lekker laten discrimineren op geaardheid. Dat is waar wij Nederlanders voor staan.
Jouw visie op vrijheid is altijd zo heerlijk selectief. Vrijheid is prima, maar dan moet je wel vinden wat ik vind.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad Janneke, gewoon lekker laten discrimineren op geaardheid. Dat is waar wij Nederlanders voor staan.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:15 schreef Reya het volgende:
Mensen die op Crocs lopen zouden ook geboycot moeten worden. Of beter nog, vervolgd en buitengesloten.
Ik heb een paar (gevoerde) bij de achterdeur staan, om naar de kliko te lopen enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 14:15 schreef Reya het volgende:
...quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het stil gehouden.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een paar (gevoerde) bij de achterdeur staan, om naar de kliko te lopen enzo
Matig verweer hoor, dat er niet gediscrimineerd mag worden staat ook gewoon in de Grondwet. In welke gevallen de vrijheid om niet gediscrimineerd te worden (minder) belangrijk(er) dan de vrijheid van godsdienst is verandert in de tijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:18 schreef Janneke141 het volgende:j
[..]
Jouw visie op vrijheid is altijd zo heerlijk selectief. Vrijheid is prima, maar dan moet je wel vinden wat ik vind.
Heel de wereld mag zich Nederlander noemen als ie wil.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)-klauwen-van-de-haat
Eens met Joop, wederom.
Doe er wat aan, extreemrechts kaapt de vlag. We zouden er allemaal een warm gevoel van moeten krijgen als we dat willen, in plaats van een associatie met uitsluiting door extreemrechts.
Gebeurt in het POL-café ook; heb ik nog nooit iemand over horen klagen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ojee, linkse nationalisten.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)-klauwen-van-de-haat
Eens met Joop, wederom.
Doe er wat aan, extreemrechts kaapt de vlag. We zouden er allemaal een warm gevoel van moeten krijgen als we dat willen, in plaats van een associatie met uitsluiting door extreemrechts.
Sommige dingen zeg je beter gewoon niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een paar (gevoerde) bij de achterdeur staan, om naar de kliko te lopen enzo
Ik hoef het toch niet eens te zijn met de grondwet?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Matig verweer hoor, dat er niet gediscrimineerd mag worden staat ook gewoon in de Grondwet. In welke gevallen de vrijheid om niet gediscrimineerd te worden (minder) belangrijk(er) dan de vrijheid van godsdienst is verandert in de tijd.
Zolang er maar handel uit volgt.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Te abstract.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ojee, linkse nationalisten.
Gewoon allemaal met de Europese vlag wapperen.
Papa Friek_quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Een weekje geleden moesten de havo-leerlingen wat werk inleveren (collage enzo, ik heb een hekel aan die opdrachten). Nu zijn er natuurlijk een handjevol leerlingen die het om 23.00u 's avonds willen inleveren, maar dat lukte op een of andere manier niet.
"Misschien is het dan ook een verstandig idee om je werk iets eerder al in te leveren en niet op het allerlaatste moment. Want zeg nou eerlijk: is het een goed idee om rond 23.00u nog achter je pc te zitten terwijl je op tijd naar bed toe moet?"
Ik ben aan het opvoeden mensen.
Ik zou als antwoord een paar flinke beuken tegen die harses van je uitdelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Een weekje geleden moesten de havo-leerlingen wat werk inleveren (collage enzo, ik heb een hekel aan die opdrachten). Nu zijn er natuurlijk een handjevol leerlingen die het om 23.00u 's avonds willen inleveren, maar dat lukte op een of andere manier niet.
"Misschien is het dan ook een verstandig idee om je werk iets eerder al in te leveren en niet op het allerlaatste moment. Want zeg nou eerlijk: is het een goed idee om rond 23.00u nog achter je pc te zitten terwijl je op tijd naar bed toe moet?"
Heerlijk selectief van je om het niet eens te zijn met de Grondwet wanneer die even geen ruimte biedt voor je vurige wens om discriminatie mogelijk te maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoef het toch niet eens te zijn met de grondwet?
Het lijkt me van belang dat de overheid op geen enkele manier discrimineert, en dat dus ook de openbare onderwijsinstellingen dat niet doen. Wat private partijen verder wel of niet doen interesseert me weinig, aangezien je altijd de mogelijkheid hebt om die te ontwijken.
Turks nationalisme is top. Is Turkije een stuk welvarender door geworden.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Te abstract.
Niks mis met inclusief nationalisme (in de huidige wereld van de natiestaten).
Havo is net de goede doelgroep. Vmbo beukt zelf, en gymnasiasten bellen papa die daarna de directeur belt.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou als antwoord een paar flinke beuken tegen die harses van je uitdelen.
"23.00 is toch geen christelijk tijdstip om naar bed toe te gaan? Zo heeft de Heer het niet bedoeld." was waarschijnlijk harder aangekomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Vlaggen boeien me eerlijk gezegd nul.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Te abstract.
Niks mis met inclusief nationalisme (in de huidige wereld van de natiestaten).
Ja, dag. Probeer het nog maar eens als je wel serieus kan reageren. Of hoepel op naar NWS, daar trekken ze dit soort stropoppen prima.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heerlijk selectief van je om het niet eens te zijn met de Grondwet wanneer die even geen ruimte biedt voor je vurige wens om discriminatie mogelijk te maken.
Ik krijg na de voorjaarsvakantie een brugklas gymnasium erbij. Verheug me nu al erop.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Havo is net de goede doelgroep. Vmbo beukt zelf, en gymnasiasten bellen papa die daarna de directeur belt.
Gewoon allemaal voor nerds uitmaken.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik krijg na de voorjaarsvakantie een brugklas gymnasium erbij. Verheug me nu al erop.
Dan ben je een vieze fascist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef GSbrder het volgende:
Nationalisme is prima. Behalve wanneer je trots bent op Nederland.
Je bent het er niet mee eens dus moet je ophoepelen, lekker selectief weer van je.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dag. Probeer het nog maar eens als je wel serieus kan reageren. Of hoepel op naar NWS, daar trekken ze dit soort stropoppen prima.
Trots op je donkere huid: prima.quote:
Ik ben trots op vele landen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef GSbrder het volgende:
Nationalisme is prima. Behalve wanneer je trots bent op Nederland.
Kaas- meteen helemaal in extase.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef Janneke141 het volgende:
Of hoepel op naar NWS, daar trekken ze prima.
Iedereen die duidelijk minder ontwikkeld is mag trots zijn, dat is schattigquote:Op maandag 15 februari 2016 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trots op je donkere huid: prima.
Trots op je witte huid: nazi.
Risicogevallen boycotten.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook discriminatie mogelijk maken. Vooral in juwelierszaken.
Derhalve is trots zijn op je MBO-diploma ook geoorloofd en trots zijn op je hbo-diploma een schande.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen die duidelijk minder ontwikkeld is mag trots zijn, dat is schattig
Nee, dit is dan weer heel consequent. Iedereen waar je het niet mee kunt vinden moet je de toegang kunnen ontzeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens dus moet je ophoepelen, lekker selectief weer van je.
Gewoon geen mensen toelaten met een bontkraag, vanwege brandveiligheid.quote:
De hbo-instelling.quote:
Die hbo'ers hebben het maar lastig, behalve wo'ers kijken ook mbo'ers op ze neer.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Derhalve is trots zijn op je MBO-diploma ook geoorloofd en trots zijn op je hbo-diploma een schande.
Nederland mist een inclusief bindmiddel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Turks nationalisme is top. Is Turkije een stuk welvarender door geworden.
hbo-werktuigbouw is dan ook gelijk aan wo-communicatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
In Brabant kun je al trots zijn als je geen analfabeet bent, dat klopt dan wel weer.
Kaas, de rabiate homorechtenactivist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vlaggen boeien me eerlijk gezegd nul.
Behalve de regenboogvlag natuurlijk.
En stroopwafels.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nederland mist een inclusief bindmiddel.
Het Koningshuis komt nog het meest in de buurt qua steun in brede lagen van de bevolking, maar is niet sterk en modern genoeg.
haaaaaaaahaaaahaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
In Brabant kun je al trots zijn als je geen analfabeet bent, dat klopt dan wel weer.
PhD al helemaal.quote:
Ik zou zeggen Nederlands elftal, maar dat klopt in Rotterdam al niet. Duitserhaat tegenwoordig ook niet meer.quote:
Voetbalquote:Op maandag 15 februari 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Nederlands elftal, maar dat klopt in Rotterdam al niet. Duitserhaat tegenwoordig ook niet meer.
Zonde van je tijd. In de tijd van één PhD kan je 1200 pandjes verkopen.quote:
Kaas, de rabiate homorechtenactivist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vlaggen boeien me eerlijk gezegd nul.
Behalve de regenboogvlag natuurlijk.
Whehe. Mja, was ook maar een grapje natuurlijk, er is echt geen enkele vlag in de wereld die me iets doet. Heb echt helemaal niets van zulke (voor mij) lege symbolen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kaas, de rabiate homorechtenactivist.
Ik geef homorechten geen prioriteit omdat ik wat dit betreft de luxe heb in Nederland te wonen.
Maar soms vind ik dat ik beter met beseffen dat het best bijzonder en fragiel is.
De heilige drie-eenheid: homorechten, marktwerking ehn erfpacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:35 schreef GSbrder het volgende:
Homorechten zijn net zo belangrijk als marktwerking in de zorg.
Boven elke twijfel verheven.
De duivelse drie-eenheid: Hitler, z'n socialistenknaapjes en sociale woningbouw.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef Reya het volgende:
[..]
De heilige drie-eenheid: homorechten, marktwerking ehn erfpacht.
De enige symbolen die ik steun, steun ik omdat mensen erdoor getrolld worden. Europees volkslied en zo, mooi man.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef GSbrder het volgende:
Een D66'er die niet van symboolpolitiek houdt. Wat een zelfhaat.
Is het ook. Vandaar ook grenzen, mannen met geweren en muren.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar soms vind ik dat ik beter met beseffen dat het best bijzonder en fragiel is.
Vrijheid verdedigen doe je met meer dan alleen praatjesquote:Op maandag 15 februari 2016 14:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is het ook. Vandaar ook grenzen, mannen met geweren en muren.
Rood potlood?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrijheid verdedigen doe je met meer dan alleen praatjes
Dat is discriminatie en dat mag niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stel nou dat het een onwelgevallige vrijheid is?
De Islamitische Universiteit die geen homo's toestaat, of producten uit landen met het homohuwelijk.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wappert bij mij thuis natuurlijk ook fier.
Daar zou iemand eens een liedje over moeten componeren. Bij voorkeur in een sterke Europese taal.quote:
Eerst bangmaken en dan allerlei maatregelen goedpratengoedpraten.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is het ook. Vandaar ook grenzen, mannen met geweren en muren.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar zou iemand eens een liedje over moeten componeren. Bij voorkeur in een sterke Europese taal.
quote:
Hier in Amersfoort hadden we een D66'er die net iets te serieus zei dat hij ergens geen referendum over wildequote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef GSbrder het volgende:
Een D66'er die niet van symboolpolitiek houdt. Wat een zelfhaat.
Omdat de autisten al de centen opsnoepen krijgen de andere probleemgevallen geen geld en moet er gejat worden om een Iphone 6 te kunnen krijgen.quote:Een andere buurtbewoner die langs de kapperszaak loopt, op weg naar de Lidl-supermarkt, klaagt over ongelijk verdeelde gemeentesubsidies. „Al het geld gaat naar die Technische Universiteit in het centrum. En hier doen de straatlantaarns het niet eens.”
quote:Het is niet zo dat de gemeente de problematiek in Buitenhof niet ziet. Sterker: wethouder Raimond de Prez (PvdA) van wonen en zorg heeft het over een „hele nieuwe generatie probleemjongeren” in Buitenhof. Volgens De Prez is de helft van de problematische jongeren met de arrestatieronde in 2013 de cel in gegaan, „en de andere helft is naar Syrië vertrokken”. Na 2013 nam het aantal meldingen van overlast en criminaliteit inderdaad even af, maar de gemeente ziet ze nu weer toenemen. Een nieuwe groep jongeren springt in het gat dat de vroegere onruststokers hebben achtergelaten, zegt De Prez. Een incident zoals met Oud en Nieuw is volgens de wethouder een teken aan de wand.
Dat was ook het idee toen dit nummer verkozen werd tot Europees volkslied vermoed ik.quote:
Zulke dingen snap ik ook nooit:quote:Op maandag 15 februari 2016 15:46 schreef Ryon het volgende:
http://www.nrc.nl/next/20(...)om-iets-te-d-1590153
[..]
Omdat de autisten al de centen opsnoepen krijgen de andere probleemgevallen geen geld en moet er gejat worden om een Iphone 6 te kunnen krijgen.
Is het nou echt zo moeilijk om jezelf bezig te houden?quote:Volgens Sealiti is het „logisch” dat jongeren gaan inbreken en vernielen, omdat ze vanuit de gemeente niet genoeg worden begeleid. Het jeugdcentrum is te weinig open, vindt hij, en als het al open is, doen de jeugdwerkers niet genoeg om de jongeren bij de les te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd... wat een nonsens dat jongeren gaan inbreken omdat de gemeente niet voldoende bezigheidstherapie biedtquote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke dingen snap ik ook nooit:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om jezelf bezig te houden?
Zijn van die mensen die in hun jeugd ook een crimineeltje waren. Want dat is 'normaal'.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke dingen snap ik ook nooit:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om jezelf bezig te houden?
Ik maak niemand bang.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Eerst bangmaken en dan allerlei maatregelen goedpratengoedpraten.
Daarom afschaffen die waterschappen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
Yes, rekening van het waterschap nu ook binnen. ¤466 aan lokale heffingen, heel blij mee.
Briljante strategie.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef Ryon het volgende:
Maar Syrië lost ook wat meuk op daar in Delft:
[..]
Lijkt me ook niet echt een argument waar de rechter gevoelig voor is.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... wat een nonsens dat jongeren gaan inbreken omdat de gemeente niet voldoende bezigheidstherapie biedt
Provincie ook direct graag.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom afschaffen die waterschappen.
D66-rechters wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt een argument waar de rechter gevoelig voor is.
Doen ze slim. Het werkt ook. Veel fanboys onderhand.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Medvedev heeft medelijden met de inwoners van Europa vanwege het asielbeleid dat door onze leiders wordt gevoerd.
Toch sympathiek van die man.
Waarom doen eurocraten niet een keer wat slims?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Doen ze slim. Het werkt ook. Veel fanboys onderhand.
Mooi, hij heeft ook nog ruimte zat, dus dan kan hij die fanboys die voor de vluchtelingen vluchten mooi opvangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die zijn meester in onsympathiek overkomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom doen eurocraten niet een keer wat slims?
Hadden wij maar een leider als Poetin.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goeie ruil.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, hij heeft ook nog ruimte zat, dus dan kan hij die fanboys die voor de vluchtelingen vluchten mooi opvangen.
Jij wordt op dit moment natuurlijk van binnen verscheurd. Wiens kant moet je nou kiezen? De eurocraten of de Ruski's?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom doen eurocraten niet een keer wat slims?
Hehe. Zeker. Zelden zo'n moeilijke keuze gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wordt op dit moment natuurlijk van binnen verscheurd. Wiens kant moet je nou kiezen? De eurocraten of de Ruski's?
Ja, echte winnaars, die Russen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:52 schreef Perrin het volgende:
Geboren losers of een viriele winnaar?
En dat bericht over corruptie in de Rotterdamse haven?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Groot zeur-artikel in Trouw vandaag over de emissies van de maritieme scheepvaart, staat het ook nog eens boordevol fouten.
Hmmm, over ladingdiefstal en smokkel?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En dat bericht over corruptie in de Rotterdamse haven?
Nee, matchfixing bij de KNVB.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, over ladingdiefstal en smokkel?
Juist. http://nos.nl/artikel/208(...)tterdamse-haven.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 17:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, over ladingdiefstal en smokkel?
Wat wel grappig is, alle grote containerterminalbedrijven in Rotterdam en Antwerp hebben ook in het achterland containerterminals. Die zijn erg goed beveiligd. Cameratoezicht, dubbele hekken, vooraf legitimatiebewijs opsturen als je langs wil komen voor bezoek, geen foto's maken, etc.. Kom je bij de containerterminals in het achterland die gerund worden door een wegvervoerder, lokaal logistiek bedrijf of gemeente, dan kun je bij wijze van spreken zo in en uit lopen. Aardig verschil in professionaliteit; waarbij natuurlijk ook mee speelt dat zo'n grote jongen beveiligingskosten makkelijk financieel kan dragen en meer ervaring heeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Juist. http://nos.nl/artikel/208(...)tterdamse-haven.html
Pleonasme.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
D66-rechters wel.
[ afbeelding ]
Vertel, wat zijn de fouten?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Groot zeur-artikel in Trouw vandaag over de emissies van de maritieme scheepvaart, staat het ook nog eens boordevol fouten.
Dat heb ik zo even niet meer paraat.quote:
Hangt er van af hoeveel ruimte de Chinese gokmaffia krijgt.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
VBL / China, het land van de toekomst?
Goede vraag. Zal toch wel?
Gokken mag alleen in Macau.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hangt er van af hoeveel ruimte de Chinese gokmaffia krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |