Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.quote:
Islam = Economiequote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft.
Duizend keer gemeld in FB en BUG, maar maakt niemand ene reet uit. Überhaupt alle feedback waar ik mee kom over mobiel fokken wordt genegeerd, ondanks dat dan een boel mensen reageren dezelfde klachten te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
Nou, dat gelul dat je op je telefoon de OP niet meeneemt kan nou ook wel eens afgelopen zijn.
Nou, ik had we dus geen last van.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duizend keer gemeld in FB en BUG, maar maakt niemand ene reet uit. Überhaupt alle feedback waar ik mee kom over mobiel fokken wordt genegeerd, ondanks dat dan een boel mensen reageren dezelfde klachten te hebben.
Vervelender nog is de onmogelijkheid om via mobiel uit een gesloten topic te quoten.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
Nou, dat gelul dat je op je telefoon de OP niet meeneemt kan nou ook wel eens afgelopen zijn.
Dit was mijn meest recente klacht in BUG.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vervelender nog is de onmogelijkheid om via mobiel uit een gesloten topic te quoten.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.
Is het gefixed ja? Zelf nog niet gemerkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, ik had we dus geen last van.
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit was mijn meest recente klacht in BUG.
Dit is echt op geen enkele manier gevat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.
In een markt van perfecte competitie zou ik dus al geweten hebben dat je dit plaatje ging posten.quote:
Hoho, therapeut met experimentele en ongebruikelijke methodes.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Die verkrachter die Reya net postte heeft wel -echt- een grafkop zeg.
Inefficiente marktenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.
Wat niet meer dan terecht zou zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.
Het sluit wel aan bij de stelling die ik eerder poneerde in reactie op Euribob.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt op geen enkele manier gevat.
Het resultaat van 7 dagen per week fastfood.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Die verkrachter die Reya net postte heeft wel -echt- een grafkop zeg.
Plus heroïne, meth en minderjarige meisjes aanranden.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het resultaat van 7 dagen per week fastfood.
Voorkomt een hoop flitskapitaal en andere negatieve SP-associaties bij de beurs.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De grootste vriend van elke vastgoedboy.
Toch voornamelijk vet voedsel.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plus heroïne, meth en minderjarige meisjes aanranden.
'Met wat gedoe'? Klinkt als een goede roddel.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat niet meer dan terecht zou zijn.
Wat ook niet helpt is dat geloof ik niemand nog weet hoe die mobiele layout werkt en dat degene die het gemaakt is met wat gedoe is vertrokken.
En werken voor de PO.quote:
Keith is even oud als Matthijs. Zou je niet zeggen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kowloon, Reya, Ryon.
Dit ruimt mooi op.
Waarschijnlijk weer een stuk of 10 SOA's erbij.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Hoe is het Bet, de carnaval weer overleefd?
Crewbash, ban.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kowloon, Reya, Ryon.
Dit ruimt mooi op.
Jij slaat het carnaval enkel over om je eigen risico niet aan te hoeven spreken?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een stuk of 10 SOA's erbij.
Ja hoor, het gaat prima met me.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Hoe is het Bet, de carnaval weer overleefd?
Oi, ja... dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat prima met me.
Carnaval ging prima. Vriendin is mee geweest en heeft zich voorgesteld aan mijn ex. Was wel een beetje vreemd zeg maar.
Typische Chinese handelswijze.quote:Australische autoriteiten hebben voor omgerekend 793 miljoen euro aan vloeibare methamfetamine onderschept. Een record, aldus minister Michael Keenan (Justitie).
Niet eerder zou in het land zo'n grote hoeveelheid van deze drugs (crystal meth) in beslag zijn genomen.
Agenten ontdekten de drugs op meerdere plekken in Sydney. De vloeibare methamfetamine zat onder meer verstopt in beha-vullingen.
Vier Chinezen zijn opgepakt en worden vervolgd voor hun rol bij het importeren en produceren van 720 liter van de drug.
Vooral die Kowloon gun ik een ban. Beetje moeilijke discussies uit de weg gaan, die slappe zak.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben die figuren ook eens een ban.
Dat zijn wel de mensen die zelden tot nooit bans hebben inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben die figuren ook eens een ban.
Kinderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
Gewoon geen contact hebben met je ex. Probleem opgelost.
Njah, netjes een hand gegeven en ze hebben later nog een beetje met elkaar gepraat. Ex is nog steeds jaloers en zit een beetje in de put.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oi, ja... dat kan ik me voorstellen.
ER is tot daar aan toe, ik wil m'n vriendin liever geen SOA's geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij slaat het carnaval enkel over om je eigen risico niet aan te hoeven spreken?
Werkt als een zonnetje.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
Iets met kinderen en allerlei activiteiten hier in het dorp.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Reya het volgende:
Meth is een drug voor paupers, dus het verbaast me niet dat men dat in China massaal gebruikt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Typische Chinese handelswijze.
Dat zou kunnen, maar o zo onverstandig, zeker in jullie geval.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Durf er flink op te wedden dat die van mij dat wel wil.
Die heeft ze allang van dat dwergvarken joh.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ER is tot daar aan toe, ik wil m'n vriendin liever geen SOA's geven.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die heeft ze allang van dat dwergvarken joh.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die heeft ze allang van dat dwergvarken joh.
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat prima met me.
Carnaval ging prima. Vriendin is mee geweest en heeft zich voorgesteld aan mijn ex. Was wel een beetje vreemd zeg maar.
Dat gaat nooit gebeuren kan ik je wel vertellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar o zo onverstandig, zeker in jullie geval.
Ik zou het niet eens willen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou ik best willen. Maar ga ik niet doen, is verkeerd.
Ja, ik denk dat die zich inmiddels realiseert dat het groene gras aan de overkant kunstgras is....quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, netjes een hand gegeven en ze hebben later nog een beetje met elkaar gepraat. Ex is nog steeds jaloers en zit een beetje in de put.
Eens, zou ik van de partner ook niet goedkeuren.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen.
Maar bijna altijd onverstandig inderdaad.
Yep. Avontuurtje is voorbij, nu heeft ze geen van beide meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die zich inmiddels realiseert dat het groene gras aan de overkant kunstgras is....
Onderhoudsarm, maar het ligt nooit echt lekker.
Ik vind het vooral sneu.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel zielig ergens, maar het is wel haar eigen verantwoordelijkheid en opdraaien voor de gevolgen hoort daarbij.
Dat is wel sneu maar ja, het was haar eigen keuze. Fijn dat het met je nieuwe relatie goed gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, netjes een hand gegeven en ze hebben later nog een beetje met elkaar gepraat. Ex is nog steeds jaloers en zit een beetje in de put.
Het is het beste om er zo onsentimenteel mogelijk in te staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel zielig ergens, maar het is wel haar eigen verantwoordelijkheid en opdraaien voor de gevolgen hoort daarbij.
Ik ook. Jeetje.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, is het uit met de kroegbaas?
Dat had ik gemist.....
Dat vermoed ik ook. Want betje was altijd stapelgek op haar, dus die zou wel wachten. Zeker toen hij haar eerste misstapje had vergeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze vooral niet had verwacht dat er zo snel een ander in beeld zou zijn bij Betyar....
Ze dacht dat ze haar oude schoenen even in de kast geparkeerd had, maar die kast waar ze ze ingezet had was de kliko.
Foutje.
Ervan uitgaande dat ze een bewuste strategie heeft gevolgd. Dat lijkt me geen zekerheidquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze vooral niet had verwacht dat er zo snel een ander in beeld zou zijn bij Betyar....
Ze dacht dat ze haar oude schoenen even in de kast geparkeerd had, maar die kast waar ze ze ingezet had was de kliko.
Foutje.
Het blijft een vrouw, hèquote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ze een bewuste strategie heeft gevolgd. Dat lijkt me geen zekerheid
In haar speltheoretische model hield ze er geen rekening mee dat Betyar de tit-for-tat strategy zou kiezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ze een bewuste strategie heeft gevolgd. Dat lijkt me geen zekerheid
Maar dat lukt vaak niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is het beste om er zo onsentimenteel mogelijk in te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |