abonnement Unibet Coolblue
pi_159921933
quote:
Met de omroepbezuinigingen heeft NPO3 de nodige klappen gekregen. Met name de latenightprogrammering is uitgekleed, toch weet de VPRO vanavond een nieuwe talkshow te introduceren. Zondag met Lubach is een satirische nieuwsshow van Arjen Lubach, een beetje naar Amerikaans voorbeeld. Gaat zoiets dan eindelijk lukken in Nederland?

“De vergelijking is al oneerlijk, omdat we de budgetten en mensen niet hebben van die shows”, vertelt Lubach in gesprek met het AD. “We zouden nooit zo’n show kunnen maken.” De programmamaker put dan ook uit zijn eigen verleden en ervaring. “Ik ga een show maken met alle dingen die ik al heb gedaan en leuk vind. Ik maakte de rapservice voor Koefnoen, ik schreef de Recensiekoning voor De Volkskrant en ik heb de taalrubriek bij DWDD. Het wordt een soort mix van dingen die ik kan.” De redactie van Zondag met Lubach bestaat uit zo’n 20 man.

Hij verklaart: “De sleutel van een satirische nieuwsshow is het nieuws brengen op zo’n manier en toon en met zo’n soort humor, dat het toegankelijk is voor mensen die zich op een andere manier niet voor het onderwerp zouden interesseren.

Zondag met Lubach, 21.20 uur, VPRO (NPO3)
Somebody that I used to know
  zondag 14 februari 2016 @ 22:01:56 #2
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159922081
Goeie hashtag, dat is #andersomliner.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 22:35:26 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159923308
Goede aflevering :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159923691
quote:
2s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Best wel goed opgemerkt inderdaad :D Het journaal zal nooit meer hetzelfde zijn.
Hetzelfde. Dat zal het Journaal nooit meer zijn.

Hetzelfde zijn. Dat zal het Journaal nooit meer.

Hetzelfde meer zijn. Dat zal het Journaal nooit.

Nooit meer hetzelfde zijn. Dat zal het journaal.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_159923863
quote:
2s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Goede aflevering :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_159923984
Goede aflevering weer. Eigenlijk het hele seizoen al erg goed imo
pi_159924708
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hetzelfde. Dat zal het Journaal nooit meer zijn.

Hetzelfde zijn. Dat zal het Journaal nooit meer.

Hetzelfde meer zijn. Dat zal het Journaal nooit.

Nooit meer hetzelfde zijn. Dat zal het journaal.
Goed opgemerkt, dat heb je :D
Somebody that I used to know
pi_159924852
https://nl.wikipedia.org/wiki/Prolepsis_%28stijlfiguur%29

Dit wist ik niet, dus weer wat geleerd.
Somebody that I used to know
pi_159925688
Een goede aflevering. Dat was het vanavond.
pi_159929045
Het is natuurlijk een bewust gekozen stijlfiguur, niet zozeer een Rob Trip. Bij perssamenvattingen van boeken of wat dan ook of kopjes van krantenartikelen wordt natuurlijk hetzelfde gedaan. Wel leuk gevonden, maar eigenlijk best logisch en normaal dat ze dat zo doen? Denk dat dit gewoon bewust zo gedaan wordt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 11:19:39 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159930925
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:51 schreef Norrage het volgende:
Het is natuurlijk een bewust gekozen stijlfiguur, niet zozeer een Rob Trip. Bij perssamenvattingen van boeken of wat dan ook of kopjes van krantenartikelen wordt natuurlijk hetzelfde gedaan. Wel leuk gevonden, maar eigenlijk best logisch en normaal dat ze dat zo doen? Denk dat dit gewoon bewust zo gedaan wordt.
Dat denk ik ook :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_159931038
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :)
Lubach bracht het een beetje alsof dit zo'n persoonseigen dingetje was, waar hij de spot mee drijft. Maar dat vond ik wel een beetje zwak :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_159931207
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

Lubach bracht het een beetje alsof dit zo'n persoonseigen dingetje was, waar hij de spot mee drijft. Maar dat vond ik wel een beetje zwak :)
Ja, vond ik ook. Ik vind het bij het journaal ook niet zo gek.

Ik was gisteren bij de uitzending, wel grappig om eens mee te maken. Ik had zelf niet het idee dat het zo'n sterke uitzending was als men hier zegt.
pi_159931251
Die interviews zijn ook flauw. Lubach maakt normaalgesproken grapjes, maar die zeg maar wel 'waar' zijn. Die interviews met Tex en Steye zijn gewoon dom vermaak. Bevalt me niet.

Verder vond ik het wel een goede aflevering hoor. Dat van het journaal was natuurlijk wél grappig. Maar hij had het wat anders moeten brengen. En Amerikaanse verkiezingen stukje was erg sterk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_159931300
Eens, die interviews op het eind hoeven van mij ook niet. Hoewel ik Tex dan nog wel kan waarderen vanwege zijn knullige overkomen, Steye vind ik nog minder boeiend.
pi_159931316
Maar goed, die interviews zijn natuurlijk de nieuwe "Salamander". Dat was ook altijd vrij nikszeggend. Al was dat in het eerste seizoen nog leuk toen ie echt tech-nieuwtjes bracht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_159931382
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:39 schreef Zocalo het volgende:
Eens, die interviews op het eind hoeven van mij ook niet. Hoewel ik Tex dan nog wel kan waarderen vanwege zijn knullige overkomen, Steye vind ik nog minder boeiend.
Ik vind Steye juist wel aardig en Tex dan weer niet veel aan.

Het hardst heb ik moeten lachen om die open deur over netwerken en fysieke aanwezigheid uit dat rapport. Heeft iemand de exacte bewoording nog?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159932613
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:37 schreef Norrage het volgende:
Die interviews zijn ook flauw. Lubach maakt normaalgesproken grapjes, maar die zeg maar wel 'waar' zijn. Die interviews met Tex en Steye zijn gewoon dom vermaak. Bevalt me niet.

Oh ik vind die interviews juist haarfijn aankaarten hoe stom journalistiek soms is. Vooral met die ene dat ze in Syrië als journalisten elkaar aan het interviewen zijn en zo. Hoe vaak zie je niet op het journaal zo'n gast in Tel Aviv staan te vertellen over de situatie in Syrië? Die had dan serieus net zo goed in z'n achtertuin in Zwolle kunnen gaan staan.
  maandag 15 februari 2016 @ 12:43:20 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_159932778
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:44 schreef Monolith het volgende:

Het hardst heb ik moeten lachen om die open deur over netwerken en fysieke aanwezigheid uit dat rapport. Heeft iemand de exacte bewoording nog?
"Fysieke aanwezigheid in dezelfde geografische omgeving vergroot de kans dat mensen elkaar ontmoeten".
_O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_159933386
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef golfer het volgende:

[..]

"Fysieke aanwezigheid in dezelfde geografische omgeving vergroot de kans dat mensen elkaar ontmoeten".
_O_
Je moet als adviesbureau toch dubbel liggen van het lachen dat je riant verdient aan dit soort open deuren?
En dan van die fancy infographics met vier kwadrantjes zodat het feit dat je zegt dat tennis, squash en golf activiteiten zijn die relatief vaak door mensen uit het top van het bedrijfsleven worden beoefend dan darts is natuurlijk mooi werkverschaffing.

Wat mij betreft wordt het aan de kaak stellen van de rapportproductiecultuur gewoon een vast onderdeel van het programma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159934649
En als je dan denkt dat ze heel veel moeite hebben moeten doen om dat soort zinnetjes uit het rapport te vissen, hier wat fragmentjes:

quote:
Om een relatie met iemand te ontwikkelen moeten je elkaar uiteraard eerst ontmoeten. Een zeer sterk sturende factor daarbij is proximity (Verbrugge, 1977), een beginsel wat het best in het Nederlands vertaald kan worden met het woord ‘nabijheid’. Fysieke aanwezigheid in dezelfde geografische omgeving vergroot de kans dat mensen elkaar ontmoeten en is daardoor de sterkste verklarende factor voor relatievorming (Kalmijn & Flap, 2001).

In kantoorgebouwen zie je dit verschijnsel in het klein en merk je niet alleen hoe vaak je dezelfde mensen tegenkomt, maar ook hoe weinig je weet van mensen die je niet vaak tegenkomt. Hoe dichter je bij elkaar in de buurt woont of werkt, hoe meer je met elkaar communiceert (Caplow & Forman, 1950; Conrath, 1973; Gullahorn, 1952; Monge & Kirste, 1980) en hoe meer je – door gewenning - de onderlinge omgang met elkaar waardeert (Festinger, Schachter, & Back, 1950; Friedman, 1966; Kahn & McGaughey, 1977). Mensen vinden daardoor niet alleen hun levenspartner vooral in de eigen omgeving, maar ook wordt een aanzienlijk gedeelte van het privé-netwerk gevormd door familie, vrienden en kennissen binnen een straal van slechts enkele kilometers van de eigen woning (van der Gaag, 2005; Wellman, 1996).

Nabijheid kent nog twee andere componenten die ook bijdragen aan makkelijke relatievorming. Naast de fysieke nabijheid ook cognitieve en sociale nabijheid (Frenken, 2009). Cognitieve nabijheid gaat over het gebruik van hetzelfde jargon, of allebei weten hoe de Vastenavond liedjes in Bergen op Zoom klinken. Sociale nabijheid gaat over een gemeenschappelijk netwerk: het aantal mensen dat zowel persoon A als persoon B goed kennen. Veel gemeenschappelijke kennissen zorgen voor een goede vertrouwensbasis tussen mensen die elkaar net kennen. Daardoor wordt het makkelijker om zonder voorbehoud in elkaar te investeren.
quote:
De aller duidelijkste reden om voor een bepaald netwerklidmaatschap te kiezen is omdat je al weet dat daar de mensen komen met wie je in contact zou willen komen.
quote:
Uiteraard is het wel belangrijk goed op te letten of je affiniteit hebt met de centrale thema’s van een netwerkgezelschap. Alleen lid zijn is bovendien niet voldoende, het vaak bezoeken van bijeenkomsten en deelnemen aan activiteiten is een must.
quote:
Netwerkgezelschappen waarin zich veel leidinggevenden begeven hebben ook een streepje voor. Leidinggevenden kennen meer verschillende mensen dan hun ondergeschikten en hebben op hun beurt weer bredere organisationele lidmaatschapnetwerken.
Gelukkig hebben ze ook niet alleen een raadzaam diagrammetje over sportieve activiteiten, maar ook een classificatie van inhoudelijke interessegebied naar leeftijd en geslacht:



Fijn dat we nu weten dat technologie, computers en auto's meer interessegebieden van mannen zijn en lichaamsverzorging, lijnen en mode meer interessegebieden voor vrouwen. Opzienbarend recherchewerk kunnen we wel stellen.

quote:
Het is verstandig een overzicht te hebben van die organisaties waar in de komende jaren een vacature gaat ontstaan.
quote:
Om geselecteerd te kunnen worden voor een vacante RvB of RvC positie moet je wel bekend zijn bij de selectiecommissies.
quote:
Elke relatie begint met een eerste ontmoeting. Mensen tegenkomen is makkelijker in dezelfde buurt als waar je zelf rondwandelt (bv binnen een gebouw), maar ook doordat je dezelfde mensen kent.
Toegegeven, er staan best nuttige netwerkanalyses en dergelijke in het rapport, maar ook echt enorm veel open deuren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 15 februari 2016 @ 14:00:08 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_159935019
Het rapport was van de week al onderwerp van gesprek. Hoewel ik het een sterke uitzending vond van Lubach was dit een beetje mosterd na de maaltijd. Zie o.a:

http://daskapital.nl/2016/02/het_document_over_meer_vrouwen.html

Waar ze ook exact dezelfde "zwakheden" aanstippen en grappen maken.

Probleem is natuurlijk dat als je een rapport voor de overheid schrijft volledigheid en compleetheid belangrijker is dan je eigen interpretatie van de feiten en de belangwekkendheid ervan. Ook als is het "common knowledge" dat vrouwen vaker deeltijd werken dan mannen dan moet dat toch weer even herhaald worden als je een rapportje print over flexwerken en vrouwen en de arbeidsmarkt.

De insteek van dit onderzoek (en het uitgesproken betuttelende karakter) maakt het alleen wel dat dit soort kwetsbaarheden extra opvallen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_159935226
quote:
15s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Ryon het volgende:
Het rapport was van de week al onderwerp van gesprek. Hoewel ik het een sterke uitzending vond van Lubach was dit een beetje mosterd na de maaltijd. Zie o.a:

http://daskapital.nl/2016/02/het_document_over_meer_vrouwen.html

Waar ze ook exact dezelfde "zwakheden" aanstippen en grappen maken.

Probleem is natuurlijk dat als je een rapport voor de overheid schrijft volledigheid en compleetheid belangrijker is dan je eigen interpretatie van de feiten en de belangwekkendheid ervan. Ook als is het "common knowledge" dat vrouwen vaker deeltijd werken dan mannen dan moet dat toch weer even herhaald worden als je een rapportje print over flexwerken en vrouwen en de arbeidsmarkt.

De insteek van dit onderzoek (en het uitgesproken betuttelende karakter) maakt het alleen wel dat dit soort kwetsbaarheden extra opvallen.
Die extreem belerende en infantiele tips die door het rapport heen verspreid zijn vielen me ook wel gelijk op ja.
Verder staat het rapport naast de open deuren ook nog eens voor driekwart vol met 'feitjes / weetjes / informatie' die je op de eerste de beste communicatie- of salestraining ook te horen krijgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159944258
Kom je vanmorgen op je werk, open je een document wat je zelf hebt opgesteld, en ineens valt je oog op de eerste regel: een andersomliner. Aaaaarghh!!! :|W |:( |:(
Somebody that I used to know
pi_160012217
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef Monolith het volgende:

Hoe dichter je bij elkaar in de buurt woont of werkt, hoe meer je met elkaar communiceert (Caplow & Forman, 1950; Conrath, 1973; Gullahorn, 1952; Monge & Kirste, 1980) en hoe meer je – door gewenning - de onderlinge omgang met elkaar waardeert (Festinger, Schachter, & Back, 1950; Friedman, 1966; Kahn & McGaughey, 1977).
Grappig ook, da's data uit 1950 :') Internet en social media, zouden ze daar rekening mee hebben gehouden in het onderzoek?
pi_160012639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:53 schreef Toeps het volgende:

[..]

Grappig ook, da's data uit 1950 :') Internet en social media, zouden ze daar rekening mee hebben gehouden in het onderzoek?
Je zou het kunnen opzoeken in het rapport, maar eerlijk gezegd zijn die ook niet heel relevant waar het netwerken op topniveau betreft. Het is nou niet bepaald zo dat Twitter of Facebook de plek is om in contact te komen met mensen uit de C-laag van grote multinationals. Daarbij gaat netwerken ook heel erg om het bouwen aan relaties, onderling vertrouwen, enzovoort. Dat werkt toch doorgaans het best via face-to-face contact.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 18 februari 2016 @ 13:01:51 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_160015169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je zou het kunnen opzoeken in het rapport, maar eerlijk gezegd zijn die ook niet heel relevant waar het netwerken op topniveau betreft. Het is nou niet bepaald zo dat Twitter of Facebook de plek is om in contact te komen met mensen uit de C-laag van grote multinationals. Daarbij gaat netwerken ook heel erg om het bouwen aan relaties, onderling vertrouwen, enzovoort. Dat werkt toch doorgaans het best via face-to-face contact.
Dat is ook wel een interessante insteek. Een digitaal platform (of een database) creëren waar "toppers" elkaar kunnen ontmoeten werkt dus niet perse. Lid worden van de golfclub en sterke banden met elkaar opbouwen wel.

Lijkt een open deur, maar is toch een fundamenteel verschil van aanpak :P En ook een aanwijzing dat Bussemaker op dit moment niet op het juiste spoor zit.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_160016321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:01 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is ook wel een interessante insteek. Een digitaal platform (of een database) creëren waar "toppers" elkaar kunnen ontmoeten werkt dus niet perse. Lid worden van de golfclub en sterke banden met elkaar opbouwen wel.

Lijkt een open deur, maar is toch een fundamenteel verschil van aanpak :P En ook een aanwijzing dat Bussemaker op dit moment niet op het juiste spoor zit.
Dat ligt er een beetje aan wat de intentie van dat platform is. Ik stel vooral dat 'online netwerken' geen vervanging is voor offline netwerken. Als extra 'ingangskanaal' kan het geen kwaad, maar als alternatief voor face-to-face contact is het niet geschikt.
Bij het bemachtigen van RvC posities en dergelijke gaat het in mijn ogen ook in hoge mate om zaken als vertrouwen en gunfactor. Social media of online platformen hebben daar in mijn ogen niet of nauwelijks invloed op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_160020633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je zou het kunnen opzoeken in het rapport, maar eerlijk gezegd zijn die ook niet heel relevant waar het netwerken op topniveau betreft. Het is nou niet bepaald zo dat Twitter of Facebook de plek is om in contact te komen met mensen uit de C-laag van grote multinationals. Daarbij gaat netwerken ook heel erg om het bouwen aan relaties, onderling vertrouwen, enzovoort. Dat werkt toch doorgaans het best via face-to-face contact.
LinkedIn? Natuurlijk niet dé oplossing, maar wel een ingang.
pi_160020992
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:13 schreef Toeps het volgende:

[..]

LinkedIn? Natuurlijk niet dé oplossing, maar wel een ingang.
LinkedIn is zeker nuttig, maar dat is vooral een visitikaartje en een manier om je te profileren. Als er specifiek geheadhunt wordt voor functies op een wat lager niveau, dan heb je absoluut wat aan een goed LinkedIn profiel met de juiste connecties.
Het gaat hier echter om functies in RvC's, besturen, enzovoort en het feit dat daar een zogenaamd old-boys netwerk is waarin de baantjes worden rondgeschoven. Een dergelijk netwerk ontwikkeld zich vooral door offline contact.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_160102968
Leuk allen, dit wordt weer gieren
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:19:53 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160103068
Ik zit weer klaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160103108
NOS tokiejournaal
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:21:06 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160103116
_O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 februari 2016 @ 21:22:28 #35
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160103174
Hij doet het zelf ook :D
pi_160103178
lol zal vast wel een onderzochte communicatie techniek zijn.
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:22:41 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160103185
3fm nieuwslezers :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 februari 2016 @ 21:23:01 #38
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160103204
3FM :')
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:23:21 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160103223
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:23 schreef Pino112 het volgende:
3FM :')
Luister jij nog ooit? _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 februari 2016 @ 21:24:43 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160103288
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Luister jij nog ooit? _O-
Gistermiddag, Hoogie ipv Spijkers met koppen. Voor de rest nooit meer nee.
pi_160103289
Soort weekend miljonairs
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:25:31 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160103327
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gistermiddag, Hoogie ipv Spijkers met koppen. Voor de rest nooit meer nee.
Mja ik zet die Staverklaas niet graag aan dus dan staat Timur nog wel eens op. Maar dan ben ik vooral niet thuis. _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 21 februari 2016 @ 21:25:43 #43
414827 Wave103
It's not pop music
pi_160103336
_O-
pi_160103337
lol :D
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:31:29 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160103588
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160103944
lolrofl
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:42:27 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160104019
:D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2016 @ 21:43:03 #48
137949 Disana
pi_160104148
aardig den vork in de steel
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 februari 2016 @ 21:47:06 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160104165
Sofie
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:47:29 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160104181
wat is dit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160104192
_O-
  Moderator zondag 21 februari 2016 @ 21:47:42 #53
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160104194
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dit
Moltalkbash denk ik
  Redactie Sport zondag 21 februari 2016 @ 21:49:02 #54
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160104237
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:47 schreef noodgang het volgende:

[..]

Moltalkbash denk ik
Dat ze dat op primetime uitzenden is wel sjanant ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160104238
Wie is matthias :?
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2016 @ 21:49:37 #57
137949 Disana
pi_160104275
Zondag na Lubach :D _O-
pi_160104290
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zondag na Lubach :D _O-
Lubach Talk.
  zondag 21 februari 2016 @ 21:51:46 #61
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160104343
Was dit geen parodie op het nabespreken van dat Correspondenten Diner?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 21 februari 2016 @ 21:52:21 #62
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_160104360
"Assad: een echte doorzetter" :).
''Aquila non capit muscas.''
pi_160104542
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:51 schreef TC03 het volgende:
Was dit geen parodie op het nabespreken van dat Correspondenten Diner?
Oh, dat zou ook goed kunnen. Ik dacht meer aan het incidentje rond Mol Talk. :)
  Moderator zondag 21 februari 2016 @ 22:00:19 #64
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160104653
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh, dat zou ook goed kunnen. Ik dacht meer aan het incidentje rond Mol Talk. :)
Denk ik wel, aangezien een oud presentator en kandidate van WIDM erbij zaten
pi_160104725
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:00 schreef noodgang het volgende:

[..]

Denk ik wel, aangezien een oud presentator en kandidate van WIDM erbij zaten
Ja, maar dat later aanschuiven was meer iets van Jinek na het diner.
  zondag 21 februari 2016 @ 22:11:20 #66
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_160105024
BES-eilanden. :')
Hoe de situatie nu in elkaar zit, zou ik het nog eerder BSE-landen noemen.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  Eindredactie Games zondag 21 februari 2016 @ 22:42:25 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_160106110
die bal-grappen steeds :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 21 februari 2016 @ 23:01:10 #68
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_160106862
Zondag na Lubach _O-

Goed seizoen man. Zit echt een behoorlijk stijgende lijn in. Vond het alleen een klein beetje jammer dat ze alleen flauw deden over het Oekraïne-referendum, probeer mensen nu eens een beetje te informeren dan.
pi_160107128
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef FritzWepper het volgende:
Zondag na Lubach _O-

Goed seizoen man. Zit echt een behoorlijk stijgende lijn in. Vond het alleen een klein beetje jammer dat ze alleen flauw deden over het Oekraïne-referendum, probeer mensen nu eens een beetje te informeren dan.
Er is een Volkskrant-journalist die het volledig heeft gelezen. De conclusie was eigenlijk hetzelfde; hele saaie kost en er staat niks bijzonders in. Niks waar je echt iets tegenin zou kunnen brengen.
pi_160109305
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef FritzWepper het volgende:
probeer mensen nu eens een beetje te informeren dan.
Wat valt erover te informeren? Er is een gortdroog verdrag met de Oekraïne zoals er eerder tientallen vergelijkbare gortdroge verdragen waren met andere landen.
Al die verdragen hebben 1 ding gemeen, niemand die het iets boeit. GeenStijl wilde naar aanleiding van de mogelijkheid die de wet ons sinds kort biedt graag een referendum afdwingen en hun ongeduld heeft ervoor gezorgd dat het nu hierover gaat. Hun goed recht natuurlijk, maar dat betekent niet dat anderen het dan serieuzer zouden moeten nemen dan het is.

On topic: goede aflevering weer.
pi_160109528
quote:
6s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Lubach Talk.
Ironisch genoeg is Moltalk een programma-idee van..... - je raadt het al.
  maandag 22 februari 2016 @ 01:04:37 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160109755
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:51 schreef Elfletterig het volgende:


Ironisch genoeg is Moltalk een programma-idee van..... - je raadt het al.
Wel leuk dat Hagens en dat meisje ook wilden meewerken. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 februari 2016 @ 01:35:49 #73
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_160110138
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:37 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat valt erover te informeren? Er is een gortdroog verdrag met de Oekraïne zoals er eerder tientallen vergelijkbare gortdroge verdragen waren met andere landen.
Al die verdragen hebben 1 ding gemeen, niemand die het iets boeit. GeenStijl wilde naar aanleiding van de mogelijkheid die de wet ons sinds kort biedt graag een referendum afdwingen en hun ongeduld heeft ervoor gezorgd dat het nu hierover gaat. Hun goed recht natuurlijk, maar dat betekent niet dat anderen het dan serieuzer zouden moeten nemen dan het is.

On topic: goede aflevering weer.
Ik heb de memorie van toelichting bij de wet tot goedkeuring gelezen en de verdragtekst zelf doorgebladerd en ik vind het aardig interessant hoor :P

[ Bericht 13% gewijzigd door FritzWepper op 22-02-2016 01:56:38 ]
pi_160110194
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is Moltalk een programma-idee van..... - je raadt het al.
Ja, duh - ik verwees niet voor niets naar dat incident.
pi_160110546
Ik heb genoten :)

Alleen het laatste item had voor mij niet gehoeven.

[ Bericht 21% gewijzigd door FireFox1 op 22-02-2016 02:49:00 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_160110591
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is Moltalk een programma-idee van..... - je raadt het al.
Ja, en hij basht er nu op omdat ze net alsof deden dat hij nooit bij Moltalk betrokken was.
(she/her)
pi_160111623
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef FritzWepper het volgende:
Zondag na Lubach _O-

Goed seizoen man. Zit echt een behoorlijk stijgende lijn in. Vond het alleen een klein beetje jammer dat ze alleen flauw deden over het Oekraïne-referendum, probeer mensen nu eens een beetje te informeren dan.
Dit laatste begin ik wel steeds meer te missen :X
nee, jij dan!
pi_160125499
Vond m tegen vallen
pi_160125659
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Wel leuk dat Hagens en dat meisje ook wilden meewerken. ^O^
"Dat meisje" is Sofie van den Enk, en da's een persoonlijke vriendin van 'm. Haar kind heet zelfs Magnus. :P
pi_160127111
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Toeps het volgende:

[..]

"Dat meisje" is Sofie van den Enk, en da's een persoonlijke vriendin van 'm. Haar kind heet zelfs Magnus. :P
Echt zo'n groepje is dat, he? Martine de Jonge, Jeanine Abbring, Sophie v/d Enk, Arjen Lubach...
Somebody that I used to know
pi_160129090
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Echt zo'n groepje is dat, he? Martine de Jonge, Jeanine Abbring, Sophie v/d Enk, Arjen Lubach...
Ja haha, het is dat 10e nog niet heeft meegedaan in WIDM :P
pi_160129157
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja haha, het is dat 10e nog niet heeft meegedaan in WIDM :P
Sst!! }:|
Somebody that I used to know
  vrijdag 26 februari 2016 @ 18:59:40 #84
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160238449
Goh wat raar dat ze zo'n succesvol programma continueren.

:')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160248997
Ik vind die reportages met Tex de Wit vaak maar kut, maar na dit stukje DWDD verering zal het wel niet meer verdwijnen :')
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/353889
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 28 februari 2016 @ 19:38:12 #87
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160292858
Ben benieuwd wat ie vanavond aan de kaak gaat stellen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160296740
Bijna vergeten, snel zappen
pi_160296837
conductsleur
pi_160296887
_O-
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:26:30 #91
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160296891
_O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 februari 2016 @ 21:27:00 #92
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160296921
haha
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:27:47 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160296954
Godwin.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 februari 2016 @ 21:28:51 #94
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160296996
:D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:29:20 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297015
Was dit een Bassie en Adriaan referentie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297021
Topitem
pi_160297039
quote:
9s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit een Bassie en Adriaan referentie?
Volgens mij wel :P
pi_160297050
quote:
9s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit een Bassie en Adriaan referentie?
He? :P
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:30:32 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297081
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

He? :P
Iets met een pakketje in Vaals en de Texaco
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297093
Die educatieve lesvideo _O- _O-
pi_160297155
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iets met een pakketje in Vaals en de Texaco
Oh geen idee _O- Zou wel briljant zijn.
pi_160297268
Goed item _O_
  zondag 28 februari 2016 @ 21:36:22 #103
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160297301
Komen we nu uit bij de hangende pop van Vermeer?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 28 februari 2016 @ 21:36:43 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160297313
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:35 schreef bamibij het volgende:
Goed item _O_
Goed item maar weinig grapjes.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:37:03 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297323
Jammer dat ie Sneltram A12 niet kent.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297344
_O-.
pi_160297354
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ie Sneltram A12 niet kent.
Die man staat bij zoveel wielren/veldrijdwedstrijden dat ze die sneltram gewoon aan kunnen leggen zonder dat ie het doorheeft :P
pi_160297356
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Goed item maar weinig grapjes.
Tja, zal zo nog wel komen dan. Dit was ook wel even belangrijk
pi_160297404
:')
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:39:35 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297414
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:37 schreef luckass het volgende:

[..]

Die man staat bij zoveel wielren/veldrijdwedstrijden dat ze die sneltram gewoon aan kunnen leggen zonder dat ie het doorheeft :P
afgelopen weekend ook weer vaak zat gezien :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter zondag 28 februari 2016 @ 21:40:10 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_160297437
_O-
pi_160297451
:D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160297459
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

afgelopen weekend ook weer vaak zat gezien :')
wat bedoel je?
pi_160297462
Meh, beetje té.
  zondag 28 februari 2016 @ 21:40:56 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160297474
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Meh, beetje té.
Mag net iets korter maar de boodschap is leuk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Sport / Supervogel zondag 28 februari 2016 @ 21:40:58 #116
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:41:06 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297480
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef bamibij het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Bij de wielerwedstrijden.

Dit vind ik trouwens niet grappig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297511
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bij de wielerwedstrijden.

Dit vind ik trouwens niet grappig.
Ik ook niet.

Maar Lubach is dus wielerfan? of waar gaat dit nou over? :D
  ESF Reporter zondag 28 februari 2016 @ 21:42:16 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_160297532
Ik vind dit heerlijk, zo'n simpele uitspraak ridiculiseren en lekker aandikken, dat het nog steeds nergens over gaat.
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:42:17 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297534
oke dit is wel weer leuk :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 28 februari 2016 @ 21:43:26 #121
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_160297575
Wat kut dit
pi_160297603
wordt te langdradig.
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:44:19 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297622
Wat was Utrecht - Feyenoord teringslecht ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297632
haha _O-
pi_160297660
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was Utrecht - Feyenoord teringslecht ja.
Mex, wat wordt atleti-psv?
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:45:17 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297670
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Mex, wat wordt atleti-psv?
2-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297691
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160297697
coordinerend stralingsdeskundige _O-
pi_160297713
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

2-0
Ben benieuwd, wellicht een stunt. Waarschijnlijk niet. We zullen zien.
pi_160297738
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef luckass het volgende:
coordinerend stralingsdeskundige _O-
Je zou zeggen dat het van De Speld is :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  ESF Reporter zondag 28 februari 2016 @ 21:46:58 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_160297758
Toto van Africa. :D
pi_160297772
It's funny 'cause it's true :D
pi_160297774
"Heb je Toto van Africa?" _O- _O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 28 februari 2016 @ 21:47:28 #134
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160297785
Toto van Africa _O-
pi_160297799
TexGod
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:47:50 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297803
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
It's funny 'cause it's true :D
Inderdaad :D

Jammer dat dit verpest gaat worden door de correspondent.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297807
Tex - DIKKE BMW - De Wit _O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160297830
Heb je die Tex weer :O
pi_160297832
Tex is nooit echt grappig helaas.
  zondag 28 februari 2016 @ 21:48:22 #140
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160297833
hahaha
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_160297875
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Inderdaad :D

Jammer dat dit verpest gaat worden door de correspondent.
Ja, dit vind ik nooit zo leuk. Sowieso komt vannacht weer Last Week Tonight. Net een stukje leuker. John Oliver _O_
pi_160297913
Onderstaande zon met watermerk _O-
pi_160297919
_O-
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:50:22 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160297924
Verdomme.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160297932
:D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160298021
_O-
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:52:24 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160298027
Betere zanger dan Sid Vicious.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter zondag 28 februari 2016 @ 21:52:26 #148
87554 Cee
Welluk?
pi_160298029
Zjumaai. _O_
pi_160298031
Jamai :')
  zondag 28 februari 2016 @ 21:52:28 #150
414827 Wave103
It's not pop music
pi_160298033
_O-
  zondag 28 februari 2016 @ 21:52:48 #151
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160298049
Kapseltje lijkt wel goed.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_160298050
viesdik
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_160298061
:')
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:53:04 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160298068
Wie is dit?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 28 februari 2016 @ 21:53:13 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160298077
Geniaal
pi_160298086
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit?
Arjen Lubach
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160298096
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit?
Die gozer van Step Right Up
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:53:56 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160298108
quote:
8s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef franklop het volgende:

[..]

Arjan Lubach
Ja leuk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160298109
quote:
8s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef franklop het volgende:

[..]

Arjan Lubach
Niet verwacht dat die ook nog kon zingen
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2016 @ 21:53:58 #160
137949 Disana
pi_160298110
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef luckass het volgende:

[..]

Die gozer van Step Right Up
Jamai toch?
pi_160298111
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:52 schreef Cee het volgende:
Zjumaai. _O_
Die stepte right up.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160298112
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit?
Victor Reinier?
pi_160298113
Of Victor Reinier
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:54:08 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160298118
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef luckass het volgende:

[..]

Die gozer van Step Right Up
oh die dikke van Idols
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160298131
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Victor Reinier?
Goede post
pi_160298133
quote:
8s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef franklop het volgende:

[..]

Arjen Lubach
Wat kan ie presenteren he!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160298141
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef luckass het volgende:

[..]

Goede post
1 seconde ook :D!
pi_160298151
_O_
  Redactie Sport zondag 28 februari 2016 @ 21:54:41 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160298162
Zap voor Studio Voetbal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160298172
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zap voor Studio Voetbal.
Nee
  zondag 28 februari 2016 @ 21:55:21 #172
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160298196
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:53 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Victor Reinier?
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef luckass het volgende:
Of Victor Reinier
_O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_160298208
Uur onder het bureau gezeten. ;)
pi_160298254
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:55 schreef Mathijz het volgende:
Uur onder het bureau gezeten. ;)
:D
pi_160298370
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat kan ie presenteren he!
nou :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2016 @ 22:39:11 #176
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_160300447
Droste censuur _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 28 februari 2016 @ 22:44:12 #177
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_160300643
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja, dit vind ik nooit zo leuk. Sowieso komt vannacht weer Last Week Tonight. Net een stukje leuker. John Oliver _O_
Alweer de derde episode van seizoen 3 trouwens.
Jesus hates you.
pi_160300683
quote:
4s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Droste censuur _O_
_O-
  Eindredactie Games zondag 28 februari 2016 @ 22:45:53 #179
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_160300699
maar dat Mars filmpje duurt wel te lang zeg
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_160301689
Goed item over demonstraties, te lang Mars-filmpje, leuk slot
  zondag 28 februari 2016 @ 23:25:56 #181
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_160302202
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die reportages met Tex de Wit vaak maar kut, maar na dit stukje DWDD verering zal het wel niet meer verdwijnen :')
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/353889
Ik vind het ook altijd een jammerlijke afsluiting...
pi_160304538
quote:
4s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:45 schreef donald_dick het volgende:
maar dat Mars filmpje duurt wel te lang zeg
Niet leuk ook.
pi_160306823
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Goed item over demonstraties,(...)
Dit. Oprotten met die burgermeestertjes en de agentjes die denken het beter te weten dan de wet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 29 februari 2016 @ 12:06:12 #184
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_160310509
Mooie aflevering weer :D

Nu wachten tot september dus -O-
nee, jij dan!
pi_160310740
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:44 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Alweer de derde episode van seizoen 3 trouwens.
Briljante aflevering weer _O_
pi_160312167
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die reportages met Tex de Wit vaak maar kut, maar na dit stukje DWDD verering zal het wel niet meer verdwijnen :')
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/353889
DWDD :r :r :')
Die reportages zijn echt een beetje too much. En DWDD maar hypen :') Lubach moet geroemd worden om de informatieve dingen, niet voor dit soort pulp.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_160313331
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

DWDD :r :r :')
Die reportages zijn echt een beetje too much. En DWDD maar hypen :') Lubach moet geroemd worden om de informatieve dingen, niet voor dit soort pulp.
De 'senior <iets> correspondent' is natuurlijk een belangrijk onderdeel van de Daily Show dat men inmiddels heeft gekopieerd. Op zich kan het werken en leuk zijn, maar ik vind Tex er vooral niet zo geschikt voor. Als het stukje al leuk is, dan is dat eerder ondanks Tex dan vanwege hem. Misschien moet hij er nog wat ingroeien, maar hij is niet bepaald van het kaliber John Oliver, Aasif Mandvi of Wyatt Cenac in mijn ogen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 maart 2016 @ 13:43:24 #188
862 Arcee
Look closer
pi_160488192
quote:
Van Kooten in serie NTR/VPRO over de jaren 60

Een frisse kijk op een revolutionair tijdperk - de jaren zestig - waarin Nederland voorgoed verandert. Dat wil de nieuwe docuserie Ondersteboven (NTR-VPRO) bieden. Kees van Kooten is de voice-over en geeft ook telkens zijn eigen beschouwing op de onderwerpen.

Aan de orde komen onder meer de stijgende welvaart (met aankopen van brommers en snelkookpannen), de eerste reclames, het onderwijs, de ontzuiling, het effect van de Beatles, Dolle Mina, de kunstuitleen en de afbrokkelende macht van het gezag.

Online is bovendien een interactief videomuseum gelanceerd. Hierin laten acht ‘curatoren’ hun kijk op de jaren zestig zien, onder wie schoenenontwerper Fred de la Bretonière, schrijfster Yvonne Keuls en muzikant Jacco Gardner.

De achtdelige serie over de roerige jaren zestig start zaterdag 19 maart (NPO 2).

Bron: Telegraaf
#andersomliner
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 14:01:06 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_160488736
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:43 schreef Arcee het volgende:

[..]

#andersomliner
:D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_161185468
http://nos.nl/artikel/209(...)um-arjen-lubach.html

quote:
Commissie tegen farao-referendum Arjen Lubach

Een referendum over het kiezen van tv-maker Arjen Lubach tot Farao der Nederlanden komt er niet, als het aan de adviescommissie voor de Verzoekschriften en de Burgerinitiatieven ligt. Die commissie adviseert de Tweede Kamer om Lubach met zijn burgerinitiatief niet ontvankelijk te verklaren.

Lubach, de maker van het satirische VPRO-programma Zondag met Lubach, bood in november zijn burgerinitiatief aan aan commissievoorzitter Helma Neppérus. Hij zei dat hij 65.000 handtekeningen had verzameld voor zijn plan om hem per referendum tot farao Arjen Hendrik I te laten kiezen.

De commissie schrijft dat aan de meeste voorwaarden voor een burgerinitiatief is voldaan. Zo heeft Lubach de minimaal vereiste 40.000 geldige steunbetuigingen ingediend en is zijn voorstel "niet strijdig met de Grondwet en de goede zeden".

Toch vangt de programmamaker bot omdat het een "voorstel betreft waar de Kamer niet over gaat. De titel farao is geen publieksrechtelijke titel of functie en de Kamer gaat niet over de toekenning van feesttitels; dat is een privékwestie".

Godheid

"Indien met het voorstel beoogd wordt de titel en functie van farao in te voeren in de zin zoals deze in het oude Egypte functioneerde, moet worden vastgesteld dat het gaat om een voorstel dat de Grondwet betreft en om die reden niet ontvankelijk is. Bovendien moet worden vastgesteld dat de farao in Egypte regeerde als godheid en het voorstel derhalve ook in strijd is met de in ons land diepgewortelde normen en waarden", oordeelt de commissie.
Het hele verslag van de commissie: https://zoek.officielebek(...)rttype=1&sortorder=4

PDF linkje
  Forum Admin / PR dinsdag 5 april 2016 @ 00:11:24 #191
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_161186298
Lekker voor die mislukte clown
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:15:12 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_161197811
Burgerinitiatief, geen referendum.
arjenlubach twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 07:21:39 Waar komt het idee vandaan dat we een farao-referendum wilden? Huh? reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Forum Admin / PR dinsdag 5 april 2016 @ 16:20:46 #193
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_161197947
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:15 schreef golfer het volgende:
Burgerinitiatief, geen referendum.
arjenlubach twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 07:21:39 Waar komt het idee vandaan dat we een farao-referendum wilden? Huh? reageer retweet
Wie heeft het over een referendum? Ook in het stuk van de commissie wordt dat woord niet één keer genoemd.

Wat een gelul van Lubach.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 16:31:41 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161198219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:20 schreef Sked het volgende:

[..]

Wie heeft het over een referendum? Ook in het stuk van de commissie wordt dat woord niet één keer genoemd.

Wat een gelul van Lubach.
Dat was de titel van het stuk: NWS / Commissie tegen farao-referendum Arjen Lubach

Hebben ze later aangepast.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Forum Admin / PR dinsdag 5 april 2016 @ 16:34:55 #195
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_161198313
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat was de titel van het stuk: NWS / Commissie tegen farao-referendum Arjen Lubach

Hebben ze later aangepast.
Een redacteur deed dus zijn werk even niet goed door het verkeerde woord te kiezen. Kan gebeuren, waar maakt die gozer zich druk om zeg :')
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 16:35:50 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161198334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:34 schreef Sked het volgende:

[..]

Een redacteur deed dus zijn werk even niet goed door het verkeerde woord te kiezen. Kan gebeuren, waar maakt die gozer zich druk om zeg :')
Die tweet van hem ziet er niet heel drukmakerig uit maar dat kan aan mij liggen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 7 april 2016 @ 10:44:20 #197
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161249035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:34 schreef Sked het volgende:

[..]

Een redacteur deed dus zijn werk even niet goed door het verkeerde woord te kiezen. Kan gebeuren, waar maakt die gozer zich druk om zeg :')
En daar maak jij je weer druk om? :D
nee, jij dan!
  Forum Admin / PR donderdag 7 april 2016 @ 10:47:42 #198
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_161249091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 10:44 schreef Gehenna het volgende:

[..]

En daar maak jij je weer druk om? :D
Mijn leven is niet zo spannend ;(
  donderdag 7 april 2016 @ 10:48:20 #199
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161249106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 10:47 schreef Sked het volgende:

[..]

Mijn leven is niet zo spannend ;(
Initieer eens een burgerinitiatief, doet echt wonderen met je
nee, jij dan!
pi_161775368
Arjen Lubach is begonnen met "Filmpje" Praktisch gezien gewoon een vlog.



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 11:35:06 ]
pi_162050862
quote:
en de rest: https://www.youtube.com/user/arjenlubachpuntnl/videos

leuk gedaan hoor, ik kijk inmiddels trouw elke ochtend naar de nieuwe. :D
pi_162419602
Over 5 minuten op Net5 "De wereld rond in 6 stappen" met Arjen Lubach en Tex de Wit.
  zondag 22 mei 2016 @ 21:57:09 #203
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_162419688
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

en de rest: https://www.youtube.com/user/arjenlubachpuntnl/videos

leuk gedaan hoor, ik kijk inmiddels trouw elke ochtend naar de nieuwe. :D
Ik ook, eerste vlog die ik wel te pruimen vind _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_162452297
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

en de rest: https://www.youtube.com/user/arjenlubachpuntnl/videos

leuk gedaan hoor, ik kijk inmiddels trouw elke ochtend naar de nieuwe. :D
Hier net zo. :)
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:44:46 #205
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_162894645
quote:
Het VPRO-programma Zondag met Lubach is de winnaar van de Zilveren Nipkowschijf van 2016.
Dat is vrijdag bekendgemaakt in Het Ketelhuis in Amsterdam.

Andere genomineerden waren de VPRO-programma's De Hokjesman van Michael Schaap en Langs de Oevers van de Yangtze van fotograaf Ruben Terlou.

In Zondag met Lubach neemt Arjen Lubach op eigenzinnige wijze het nieuws van de afgelopen week door. De vijfde reeks van het satirische programma zal in het najaar te zien zijn op televisie.

De eervolle vermelding voor de Nipkowschijf gaat naar Floortje Dessing, die de afgelopen jaren het programma Floortje naar het Einde van de Wereld maakte.

Beste televisieprogramma
De Zilveren Nipkowschijf is de prijs van tv-critici voor het beste Nederlandse televisieprogramma. De prestigieuze Nederlandse televisieprijs wordt ieder jaar uitgereikt door redacteuren van dagbladen en tijdschriften.

Een jaar geleden kreeg de VPRO-reisserie Onze Man in Teheran van journalist Thomas Erdbrink de Nipkowschijf; een jaar eerder de de AVRO-serie Rames. Onder andere programma's als O'Hanlons Helden en De Wereld Draait Door wonnen ook de prijs.

Reissmicrofoon

De Zilveren Reissmicrofoon voor het beste radioprogramma gaat naar Adres Onbekend (KRO-NCRV) op NPO Radio 5. Ook De Hart & Ziel Lijst (NPO) op NPO Radio 4 en De Staat van Stasse (KRO-NCRV) op NPO Radio 2 waren genomineerd.
http://www.nu.nl/media/42(...)pkowschijf-2016.html
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:44:28 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_162904721
texdewit twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 17:55:29 Haha @RubenTerlou en ik hebben gefaceswapped. En gebrilswapped. #nipkowschijf https://t.co/sj88nNedQt reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 juni 2016 @ 20:34:46 #207
862 Arcee
Look closer
pi_163397892
Goed nieuws voor de fans: Arjen Lubach ook in Zomergasten

quote:
Arjen Lubach is een van de zes Zomergasten. Hij schuift zondag 7 augustus aan in het drie uur durende liveprogramma van de VPRO.
pi_164290973
Reminder: vanavond! ;)

Keuzefilm is trouwens Farväl Falkenberg.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:15:06 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164293022
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 augustus 2016 @ 19:26:31 #210
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_164305013
Thnx voor de reminder!
Isn't it ironic, don't you think
pi_164305159
Ik ga kijken.
Film lijkt me ook wel wat maar wordt wel een beetje laat helaas.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 7 augustus 2016 @ 19:36:28 #212
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164305457
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga kijken.
Film lijkt me ook wel wat maar wordt wel een beetje laat helaas.
Die neem ik op om later te kijken.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:02:02 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164306541
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga kijken.
Film lijkt me ook wel wat maar wordt wel een beetje laat helaas.
De film wordt hier ook opgenomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:49:19 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164788211

ducktales hooo hooo *O* _O_ goed gemaakt _O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:51:36 #215
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164788285
Bazenpromo _O_
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:51:55 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164788303
Gladheid, Bierfiets!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164788601
Erdogans _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:02:29 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164788625
Hennis Plasschaert in een jsf is ook wel grappig gevonden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:28:17 #219
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_164789253
Je denkt het is Jamai _O-

_O_
nee, jij dan!
pi_164789303
_O_
(she/her)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:39:16 #221
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_164789582
Verdomme, ging echt stuk om de lezers :') _O-
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:41:29 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164789650
Heeft het bootje waar vlieland op staat ook nog echt iets van doen met ebru umar?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164789651
Wat een geweldige promo _O_ hahaha
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164822982
leuke aan die promo is dat het is ingezongen is door dezelfde stem als die van de Nederlandse Ducktales intro namelijk Frank Affolter. Knap dat zijn stem nog zo hetzelfde is gebleven kan natuurlijk ook met hulp van de computer zijn. Hij deed ook die van Winnie the Pooh en Darkwing Duck de laatste is bekend met de legendarische zin: ''Laten we lekker link gaan doen''

pi_164824783
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:

ducktales hooo hooo *O* _O_ goed gemaakt _O_
Welk één promo _O_
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:09:40 #226
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_164826475
Promo is briljant! _O_ Dus 4 september om 22:10 weer ZML *O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_164827219
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik lees in de youtube comments dat het trouwens dezelfde zanger is die de originele nederlandse ducktales theme zong...

;) laten we lekker link gaan doen!
Dat had Evertjan hierboven ook al vastgesteld....
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 22:24:59 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_164827276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat had Evertjan hierboven ook al vastgesteld....
oeps foutje en laten we lekker link gaan doen is ook nog eens van darkwing duck natuurlijk :')

jezus zelfs dat had hij al gemeld... note to self eerst de nieuwe reacties in het topic lezen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_164827389
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

oeps foutje en laten we lekker link gaan doen is ook nog eens van darkwing duck natuurlijk :')

jezus zelfs dat had hij al gemeld... note to self eerst de nieuwe reacties in het topic lezen.
Geeft niet, overkomt de besten ;)
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 11:54:34 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165006933


_O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165007328
quote:
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_165008159
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:11 schreef Norrage het volgende:

[..]

_O-
_O-
  donderdag 1 september 2016 @ 13:46:52 #233
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_165009491
quote:
_O-
Isn't it ironic, don't you think
pi_165011028
Geweldige promo-poster!
pi_165012690
:D heerlijk!
nee, jij dan!
  donderdag 1 september 2016 @ 16:40:47 #236
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165013205
quote:
:D
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_165013358
Geniaal de promo en de poster :D
  donderdag 1 september 2016 @ 18:44:31 #238
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_165015790
Wel erg gejat die promo poster

pi_165016097
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:44 schreef Knuck-les het volgende:
Wel erg gejat die promo poster

[ [url=http://cdn1-www.comingsoon.net/assets(...)y-Art.jpg]afbeelding[/url] ]
Mwoah, het idee om het 'citaten uit recensies'-concept op de hak te nemen wellicht. De uitvoer is toch wel wezenlijk anders.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 18:58:34 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165016131
Ik vind die van lubach een stuk grappiger.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165046265
Die manier van Oliver is al wel eens gedaan. Lubachs manier is uniek
pi_165046648
verkeerde topiek
  Eindredactie Games vrijdag 2 september 2016 @ 23:19:44 #243
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165047708
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, het idee om het 'citaten uit recensies'-concept op de hak te nemen wellicht. De uitvoer is toch wel wezenlijk anders.
nee gewoon niet. Lubach heeft het idee gejat
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165048807
Beter goed gejat (met eigen twist) dan slecht bedacht.

Maar dat gaat voor zijn hele programma op.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 3 september 2016 @ 00:42:44 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_165049500
Lubach zat bij Pauw. Reclame maken voor z'n programma.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 3 september 2016 @ 01:03:56 #246
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_165049968
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee gewoon niet. Lubach heeft het idee gejat
Hou op man, hij gebruikt totaal ander soort quotes :) Oliver gebruikt alleen maar waardeoordelen, Lubach gebruikt alle soort uitspraken over z'n programma, ook Wikipediaïsche beschrijvingen, is wezenlijk anders.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_165050067
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee gewoon niet. Lubach heeft het idee gejat
Zoals al gemeld was het idee van Lubach origineler dan dat van Oliver. Het concept van adverteren met slechte recensies voor je show heb ik al veel vaker voorbij zien komen. Volgens mij ook al wel bij een aantal Nederlandse cabaretiers. Het simpelweg plaatsen van droge aankondigingen had ik nog niet eerder gezien.
Veel mensen zullen wel vallen voor de visuele overeenkomst, maar dat is in mijn ogen meer bijzaak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zaterdag 3 september 2016 @ 11:16:14 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165053880
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2016 01:03 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hou op man, hij gebruikt totaal ander soort quotes :) Oliver gebruikt alleen maar waardeoordelen, Lubach gebruikt alle soort uitspraken over z'n programma, ook Wikipediaïsche beschrijvingen, is wezenlijk anders.
Dat klinkt leuk voor in een rechtbank, maar dit is zeker een gevalletje van beter goed gejat dan slecht bedacht.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 11:27:49 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165054047
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:16 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk voor in een rechtbank, maar dit is zeker een gevalletje van beter goed gejat dan slecht bedacht.
Daarbij gebruikt lubach echte quotes wat veel grappiger is dan die nep quotes van die ander.

Het maakt me verder ook niet uit ik vond het een grappige poster.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:32:56 #250
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_165055696
Dilemma. ZML of Zomergasten met Rutte kijken?
Isn't it ironic, don't you think
pi_165055840
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:32 schreef jcdragon het volgende:
Dilemma. ZML of Zomergasten met Rutte kijken?
Beginnen met Zomergasten, als het niks is ZML en anders gewoon ZML terugkijken. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:52:53 #252
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_165055999
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beginnen met Zomergasten, als het niks is ZML en anders gewoon ZML terugkijken. ;)
Zomergasten overslaan, Lachende leugenaar verdient geen podium. :(
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_165056830
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
ZML begint morgen 21:50, niet 22:10!

Zie:
https://twitter.com/arjenlubach/status/771989245674356736
  zaterdag 3 september 2016 @ 15:23:59 #254
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165057602
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:33 schreef einschtein het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
ZML begint morgen 21:50, niet 22:10!

Zie:
https://twitter.com/arjenlubach/status/771989245674356736
En in de VARA-gids staat 21:55.
Wat een verwarring!!!
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_165059419
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:32 schreef jcdragon het volgende:
Dilemma. ZML of Zomergasten met Rutte kijken?
Ik ga Zomergasten kijken. Als dat is afgelopen, skip ik de keuzefilm en ga ik ZML terugkijken.
pi_165059580
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ga Zomergasten kijken. Als dat is afgelopen, skip ik de keuzefilm en ga ik ZML terugkijken.
Ik neem zomergasten op (vind ik bij Zomergasten sowieso prettig, want dan kun je minder interessante dingen overslaan) en kijk ZML. Misschien geeft ik die nieuwe serie die ervoor komt ook wel een kans.
  Eindredactie Games zaterdag 3 september 2016 @ 18:40:30 #257
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165061363
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daarbij gebruikt lubach echte quotes wat veel grappiger is dan die nep quotes van die ander.

Het maakt me verder ook niet uit ik vond het een grappige poster.
Die quotes zijn niet nep. Maar dan moet je wel zijn show kijken :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165061409
Fappen op een poster :')
circlejerk eng eng eng topic
  Eindredactie Games zaterdag 3 september 2016 @ 18:44:40 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165061457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:42 schreef Anoonumos het volgende:
Fappen op een poster :')
circlejerk eng eng eng topic
niet eng genoeg om te posten :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 4 september 2016 @ 19:14:33 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_165087164
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:23 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

En in de VARA-gids staat 21:55.
Wat een verwarring!!!
Zolang het maar na HHB is _O_ Dan is er niks aan de hand

Alhoewel ik Lubach niet zo leuk vond bij Pauw -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_165092601
Bijna, menschen.
pi_165092984
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:39 schreef einschtein het volgende:
Bijna, menschen.
*G*
pi_165093088
JAAAA
(she/her)
  zondag 4 september 2016 @ 21:53:13 #264
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_165093096
Present
Isn't it ironic, don't you think
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 september 2016 @ 21:53:25 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165093131
Geitenneuker Generator _O-
(she/her)
pi_165093144
Begint al goed :D
(she/her)
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 21:54:59 #268
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165093162
_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 september 2016 @ 21:55:12 #269
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165093168
Reed met een vrachtwagen.. _O-
pi_165093171
_O-
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 21:57:03 #271
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165093233
:D
pi_165093258
op npo2 zit ie 3 uur te lullen _O-
(she/her)
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 21:57:59 #273
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165093269
Kort en catchy :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165093285
BAM, Lubach _O_
(she/her)
pi_165093286
Goed stukkie.
pi_165093302
_O_ _O_ _O_
(she/her)
pi_165093332
_O-
(she/her)
  zondag 4 september 2016 @ 22:01:52 #278
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165093414
Boh te laat ingeschakeld!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 4 september 2016 @ 22:03:03 #279
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165093457
hahaha
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_165093482
:D
(she/her)
  zondag 4 september 2016 @ 22:03:47 #281
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165093492
_O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 september 2016 @ 22:04:15 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165093517
Rob Stenders :D
pi_165093541
Godver _O-
(she/her)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 september 2016 @ 22:05:03 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165093546
Godverdomme
pi_165093550
_O- _O- _O- _O-
(she/her)
pi_165093554
jezus christus _O_
(she/her)
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 22:05:26 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165093561
Het waren 2 fantastische dagen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 22:05:33 #288
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165093567
:D :')
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 22:05:36 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165093572
Die hakenkruis grap ging me wel te ver :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 4 september 2016 @ 22:06:54 #290
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165093619
:D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_165093675
Marge bedoelt hij volgens mij.
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 22:09:11 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165093687
Verbongod.

Daar heb ik college van gehad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 22:09:39 #293
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165093709
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Marge bedoelt hij volgens mij.
percentage van de omzet?
  zondag 4 september 2016 @ 22:09:57 #294
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165093714
Weer wat sociopaten aan het roer daar dus.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 22:12:26 #295
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165093774
Dit is vrij logisch toch als je met die vakken werkt?
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 22:13:32 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165093792
Het is een verkeerslichtsysteem, geen stoplichtsysteem. Of ze moeten zeggen dat het altijd op rood staat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter zondag 4 september 2016 @ 22:16:20 #297
87554 Cee
Welluk?
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 22:16:44 #298
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_165093886
:D .
  zondag 4 september 2016 @ 22:17:19 #299
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165093907
Die Schippers heeft ook geen empatische vermogen, pure psychopaat.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 22:18:10 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165093931
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_165093935
Dit zag niemand aankomen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')