SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
ik ook niet meestal r9kquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef zeer het volgende:
[..]
nooit gezienzit ook niet dagelijks op /gif trouwens
Lastig als iemand dan tijdens vrijen in een keer man wordt ben je echt een domme flikker dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind gender fluidity ook wel een beetje stom.
gvdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig als iemand dan tijdens vrijen in een keer man wordt ben je echt een domme flikker dan.
Het is ook zeer lastig. Natuurlijk is gender deels een sociale constructie die per cultuur verschilt, maar je kunt niet elke dag een andere identiteit aannemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou het idee hebben dat ze me real life proberen te trollen ofzo, zou het niet kunnen handelen denk ik.
Seks met Barbapapaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Lastig als iemand dan tijdens vrijen in een keer man wordt ben je echt een domme flikker dan.
Haha ja dat je zo even niet op zit te letten tijdens het beffen en ineens beseft dat je al tien minuten ligt te deepthroaten egt supergayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Zit de laatste tijd nooit meer op 4chan. Op /b ieder ylyl thread vergeven van die bananenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha ja dat je zo even niet op zit te letten tijdens het beffen en ineens beseft dat je al tien minuten ligt te deepthroaten egt supergay
Ze moeten gewoon normaal doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is ook zeer lastig. Natuurlijk is gender deels een sociale constructie die per cultuur verschilt, maar je kunt niet elke dag een andere identiteit aannemen.
/ck/quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Zit de laatste tijd nooit meer op 4chan. Op /b ieder ylyl thread vergeven van die bananen. Thanks no thanks. En alle cringe threads zijn beetje dejavu, net als epic thread e.d.
Jij wilt zeggen dat hoink irl dezelfde hoink is als hier?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is ook zeer lastig. Natuurlijk is gender deels een sociale constructie die per cultuur verschilt, maar je kunt niet elke dag een andere identiteit aannemen.
Lijkt me voor de ontvanger vervelender als je aan het vingeren bent en opeens zit je heel gay je middelvinger in een plasbuis te wringen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha ja dat je zo even niet op zit te letten tijdens het beffen en ineens beseft dat je al tien minuten ligt te deepthroaten egt supergay
merendeel traps op /b/ isnie meer leuk iddquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Zit de laatste tijd nooit meer op 4chan. Op /b ieder ylyl thread vergeven van die bananen. Thanks no thanks. En alle cringe threads zijn beetje dejavu, net als epic thread e.d.
De ene keer wordt ik wakker als echte hoink en de andere keer vind ik mezelf internethork.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
Jij wilt zeggen dat hoink irl dezelfde hoink is als hier?
Jouw humor is erger dan die van mijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Zullen we met zn allen een kickstarter funden en op de laatste dag de betaling blokkeren![]()
![]()
![]()
Lachen gieren brullen man
Eminem is niets maar dan ook alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je je kan identificeren met een ander geslacht, dat is prima, kut dat de natuur je zo genaaid heeft. Maar kies. KIES.
Kan je ook racial fluidity hebben? Of heeft Eminem daar patent op.
Eminem is zo passéquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je je kan identificeren met een ander geslacht, dat is prima, kut dat de natuur je zo genaaid heeft. Maar kies. KIES.
Kan je ook racial fluidity hebben? Of heeft Eminem daar patent op.
Ik ben in het echt exact dezelfde TARDIS..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan alles wat Amerikanen als haute cuisine zien niet zo handelen eigenlijk, nog los van alles vlees. Altijd alles kaas, vet, olie, bqq hot sauwse en altijd die verrekte gegrillde groentequote:
;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het voelt om genomen te worden in je kut.. of om met je tetten te spelen.. of om een komkommer in mn kut te stoppen en dan weer terug in de koelkast
voel je je bedreigd door ze?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
merendeel traps op /b/ isnie meer leuk idd
Natuurlijk heb je verschillende identiteiten, maar dat zijn variaties van dezelfde persoon. Gender daarentegen gaat ietwat dieper dan gedrag.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef zeer het volgende:
hoink=horkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ene keer wordt ik wakker als echte hoink en de andere keer vind ik mezelf internethork.
Jij zou zeker ook helikoptertje willen spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
m een komkommer in mn kut te stoppen en dan weer terug in de koelkast
;s
Ih okayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het voelt om genomen te worden in je kut.. of om met je tetten te spelen.. of om een komkommer in mn kut te stoppen en dan weer terug in de koelkast
Wat is ditquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eminem is zo passé. Slim Jesus
.
Ik praat irl enkel met blank en katholiek. Niet meer islam arab sand niggers e.d.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben in het echt exact dezelfde TARDIS..
Alleen heb ik dan een andere naam ahahaha. Veel mensen weten die hier ook gewoon trouwens.
Op reddit volg ik gifrecipes, hoe gerechten worden bereid in snelle gifvorm. Supercool idee maar het zijn altijd vadsige gefrituurde baconballetjes enzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan alles wat Amerikanen als haute cuisine zien niet zo handelen eigenlijk, nog los van alles vlees. Altijd alles kaas, vet, olie, bqq hot sauwse en altijd die verrekte gegrillde groente.
Hehe idd, maar wel interessant om de dagelijkse zooi van allerlei mensen te zien. Zo'n kerel die een varkenskop had gekocht en klaargemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Kan alles wat Amerikanen als haute cuisine zien niet zo handelen eigenlijk, nog los van alles vlees. Altijd alles kaas, vet, olie, bqq hot sauwse en altijd die verrekte gegrillde groente.
Met je eigen borsten spelen is niet heel interssant hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkanen wel jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar arab meisjes gaan toch ook altijd voor anaal ;s
Dat is wel zo. De enige Turken en Marokkanen die ik ken ken ik via FOK!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik praat irl enkel met blank en katholiek. Niet meer islam arab sand niggers e.d.
jij speelt ook liever met de borsten van iemand anders?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met je eigen borsten spelen is niet heel interssant hoor.
all day everydayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar arab meisjes gaan toch ook altijd voor anaal ;s
WCH postte hier net nog toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe idd, maar wel interessant om de dagelijkse zooi van allerlei mensen te zien. Zo'n kerel die een varkenskop had gekocht en klaargemaakt.
dat jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..] het zijn altijd vadsige gefrituurde baconballetjes enzo.
Gewoon het spijsverteringskanaal afgaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck gaan jullie van food naar anaal
Feitelijk doet iedereen dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon het spijsverteringskanaal afgaan.
food gaat ook van mond naar anaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, wel eens gedaan. Was leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij speelt ook liever met de borsten van iemand anders?
Er worden wel te veel stappen overgeslagenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon het spijsverteringskanaal afgaan.
Ik nog nooit, vertel me alles.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, wel eens gedaan. Was leuk.
Iemand al gezegd dat food altijd anaal gaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Bedankt hansquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
food gaat ook van mond naar anaal.
Snap ook nooit waar ik ze tegen moet komenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel zo. De enige Turken en Marokkanen die ik ken ken ik via FOK!
JA IK SNAP HET HOEFT NIET VIER KEER GEZEGD TE WORDNE MAXIMAAL 3 KEER IS GENOEGGGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand al gezegd dat food altijd anaal gaat.
Zou wel een t-shirtje rocken met als opdruk "Food gaat Anaal".quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA IK SNAP HET HOEFT NIET VIER KEER GEZEGD TE WORDNE MAXIMAAL 3 KEER IS GENOEGGG
Eh.. Sorry zou niet kopenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel een t-shirtje rocken met als opdruk "Food gaat Anaal".
hurhurhurhur mcnulty hoe is hetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand of McNulty nog leeft? Heb al een tijd geen heterotest gezien
Omdat ik geduld hebquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Crip hoe the fuck word jij niet leip met koters werkend en zo
Eerst Cabernet Sauvignon.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Voel me echt een racist nu. Slaat nergens op, alsof ik invloed heb op de mensen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Tenzij ik er echt actief achteraan ga om ze te ontmoeten maar dat is feitelijk ook racisme.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Snap ook nooit waar ik ze tegen moet komen. Heb wel tijdje een mocro collega gehad though.
Goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hurhurhurhur mcnulty hoe is het
Doodgeslagen in een gay club toen hij daar foto's van tieten uitdeelde.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand of McNulty nog leeft? Heb al een tijd geen heterotest gezien
Ik zie soms wel Indo's als ik ze heel weinig betaal om goed eten voor me te fixenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voel me echt een racist nu. Slaat nergens op, alsof ik invloed heb op de mensen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Tenzij ik er echt actief achteraan ga om ze te ontmoeten maar dat is feitelijk ook racisme.
Mooi, scheelt weer dm'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doodgeslagen in een gay club toen hij daar foto's van tieten uitdeelde.
RACISME RACISM.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
Voel me echt een racist nu. Slaat nergens op, alsof ik invloed heb op de mensen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Tenzij ik er echt actief achteraan ga om ze te ontmoeten maar dat is feitelijk ook racisme.
Ja ik zeg wel eens 'nee' als ze vragen of ik een bon wil bij de Wok2Go, dat klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik zie soms wel Indo's als ik ze heel weinig betaal om goed eten voor me te fixen.
wie wil verkering typ 888quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meubi's ruilen/stelen huehue
quote:
Hoe erg Nederlands ook zeuren, ik kan me niet voorstellen dat je jou overtreffen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie ook wel eens Nederlanders. Maar op de een of andere wijze zeiken die altijd.
Niet in mijn kring.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie ook wel eens Nederlanders. Maar op de een of andere wijze zeiken die altijd.
Ik mis jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
887 xDdd
Ik mis mijn besthabbofriend genaamd Syotica.![]()
ff pissenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
link danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef anti-loper het volgende:
/b/ beste
er is een white girl ass thread op dit moment
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe erg Nederlands ook zeuren, ik kan me niet voorstellen dat je jou overtreffen.
Toen ik habbo deed was jij 4/5 denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
887 xDdd
Ik mis mijn besthabbofriend genaamd Syotica.![]()
Ik ook hopelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom, ik ga nu Black Sails E04 kijken.
dat heb ik ondertussen helemaal uit mnhersenen geblokkeerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar word je niet gek van het geluid?
USE THE DAMN CATALOGquote:
repsectquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
dat heb ik ondertussen helemaal uit mnhersenen geblokkeerd
Was je 9/10toen je aan habbo begonquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik habbo deed was jij 4/5 denk ik.
Sorry kan niet, moslima's kennen dat nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meneer DJ Zeikstraal, een beetje respect aub.
Genoeg daarover, met je dijenfetishquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, al die knipogen. Ja ik mis je dijen.
waar nu over?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Genoeg daarover, met je dijenfetish
hey opso ben jij ook 30plusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Genoeg daarover, met je dijenfetish
Wow jij denkt serieus dat ik mij in het hoekje gezet voel met jouw flauwe Nederlandse humor?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je altijd zo dommig als je in het hoekje bent gezet?
Ben jij moslima?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry kan niet, moslima's kennen dat niet
ahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik had een keer voor 10 gulden aan habbocredits gebeld met de huistelefoon, toen mocht ik niet meer op habbo van m'n moeder
Slim.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahahaha
ik ging altijd mensen op school laten smsen naa rnummer
vragen of ik mobiel even kon lenen
ik las later in de middag dat iedereen hier 30plus jaar oud is dus ik vroeg me af of jij dat ook wasquote:
die was 100000 hc banken waard ofzo.. had ook 400 hcbankenquote:
ik kocht gewoon zo'n walliecard.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahahaha
ik ging altijd mensen op school laten smsen naa rnummer
vragen of ik mobiel even kon lenen
Dit is een kwestie van weten. En je maakt het er niet minder opzichtig op zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Wow jij denkt serieus dat ik mij in het hoekje gezet voel met jouw flauwe Nederlandse humor?
niet voor habbo , maar voor die maffia spellen zeg maar beetje zoals omertaquote:
Ik ben nog niet eens 20plusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik las later in de middag dat iedereen hier 30plus jaar oud is dus ik vroeg me af of jij dat ook was
Nee, ik vind jou echt niet sterk genoeg om mij in het hoekje te zetten, maar als jij dat denkt dan mag dat. Vind ik oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is een kwestie van weten. En je maakt het er niet minder opzichtig op zo.
jij bent rijke tattaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kocht gewoon zo'n walliecard.
Hahah watquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che) dont forget Ik verwacht bloemen morgen
Habboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
die was 100000 hc banken waard ofzo.. had ook 400 hcbanken![]()
Die iligale shit dat er gebeurde in habbo
![]()
![]()
IK MEEN HET.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah wat
Doe niet eens bloemen voor mn main chick
oh oke beterquote:
Lol, ijskoud.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah wat
Doe niet eens bloemen voor mn main chick
Ja cripsyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Crispy variant? Anders kom ik niet
Hysterisch? Niet hilarisch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder zou het hysterisch vinden als ze konden luisteren hoe Hoink en ik giebelen als twee wijven tijdens GTA.
Je gaat dan ook niet doodquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil niet eens dood gevonden worden in roffa
https://www.instagram.com/pand22lounge_/quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken ik nietIk kom ook zo, tot zo
dat heb ik met den haagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom morgen naar Groningen met bloemen voor je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Succes want ik ben niet in stadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom morgen naar Groningen met bloemen voor je.
ehM.. Ik denk niet dat ik daar hoor als vrouw.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/pand22lounge_/
In het echt ziet het er niet zo uit.. fucking ghetto..
Liep een keer naar binnen komt er een neger naar me toe.. elke mocro heeft hier een pistool.. ik zo van jaaahhhhh echhhtt ??? hij zo van ja gast hier oppassen.. ik zo van maar ik ben ook mocroo (ik loog).. hij zoo van gevaarlijkee gozeer ben jij
![]()
![]()
true story
dit las ik net. Moest eerst bijkomen door die kk lelijke wenkiesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Britse vrouw (31) heeft haar vriend wijsgemaakt dat ze aan eierstokkanker leed. Met het geld dat hij haar toestopte, betaalde ze haar plastische chirurgie. De rechter heeft haar deze week veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur. Ze moet ook het hele bedrag terugbetalen aan haar inmiddels ex-vriend.
Charlotte Roche uit de Schotse stad Aberdeen leerde Matthew Pilgrim kennen via datingwebsite Plenty of Fish (pof.com). In april 2014 spraken de twee voor het eerst af nabij de St Paul's Cathedral in Londen.
Het klikte tussen de twee. De Schotse verklaarde aan Matthew dat ze aan eierstokkanker leed. Een operatie om de eierstokken gedeeltelijk of geheel te verwijderen was pas over zes maanden. De ingreep kon veel sneller bij een privé-ziekenhuis, maar daar had ze het geld niet voor..
vrouwen
Ik weet niet ik associeer den haag gewoon met stomme dingen en stomme mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond den haag wel redelijk oke, dus why
Oke, dan een dagje laterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik aan valentijn doe.
You should know better
ronde wenkbrauwenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Britse vrouw (31) heeft haar vriend wijsgemaakt dat ze aan eierstokkanker leed. Met het geld dat hij haar toestopte, betaalde ze haar plastische chirurgie. De rechter heeft haar deze week veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur. Ze moet ook het hele bedrag terugbetalen aan haar inmiddels ex-vriend.
Charlotte Roche uit de Schotse stad Aberdeen leerde Matthew Pilgrim kennen via datingwebsite Plenty of Fish (pof.com). In april 2014 spraken de twee voor het eerst af nabij de St Paul's Cathedral in Londen.
Het klikte tussen de twee. De Schotse verklaarde aan Matthew dat ze aan eierstokkanker leed. Een operatie om de eierstokken gedeeltelijk of geheel te verwijderen was pas over zes maanden. De ingreep kon veel sneller bij een privé-ziekenhuis, maar daar had ze het geld niet voor..
vrouwen
wenkbrouwen
Gvd ben je bij Noel of antiloperquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Succes want ik ben niet in stad
Die "vrouwen" zijn alleen sletjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ehM.. Ik denk niet dat ik daar hoor als vrouw.
Dat is jouw keuze en dat respecteer ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik daar vaak het woord hysterisch voor.
Nee bij deezerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd ben je bij Noel of antiloper
wenkies on fleek iddquote:
jij heb die hoekkkkquote:
wrom is link weg?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je al genoeg pics van zienop mn pagina
Je hebt volgens mij niet zo veel shisha plekken wat gewoon echt toegankelijk is voor alles en iedereen. Heb wel zin in shisha nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die "vrouwen" zijn alleen sletjes![]()
![]()
Echt alleen mannen en voetbal wedstrijden daar
Weet eigenlijk niet eens waarom ik daar heen ga.. veel oude vrienden chillen daar.. vandaar miss
En dat voorhoofd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit las ik net. Moest eerst bijkomen door die kk lelijke wenkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Hooker met hookah.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou op wil al tijden watermeloen shisha
Meram, ada en beymen alleenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij niet zo veel shisha plekken wat gewoon echt toegankelijk is voor alles en iedereen. Heb wel zin in shisha nu.
Kan je beter pizza's bezorgenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:07 schreef anti-loper het volgende:
valentijn liep wel lekker trouwens. 250 eu in 10 dagen verdiend. wel nois
Goed ideequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
geil, vertel ons meerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal zo'n hookah eens in je anus schuiven gvd
mm in wenkbrauw?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Voor ik weg ga hier wat Brazzers accountjes voor de fappers::niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
Meram en beymen vallen voor mij al af, teveel kindjes van 19.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Meram, ada en beymen alleen
wowquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal zo'n hookah eens in je anus schuiven gvd
doe eens voorbeeldquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
mm in wenkbrauw?nee sommige mensen hebben ronde wenkbrauwen. Ik zelf ook maar een klein hoekje en voor de rest loopt ie beetje. Natuurlijke haargroei
dat is te veel moeitequote:
Jullie pubers doen nu die shishapen ofzo tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hier nog wat habbo.com accountjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja wij pubers doen shishapen alleen heeft niet veel smaak wel leuk oplichtend diamantjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie pubers doen nu die shishapen ofzo toch
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hier nog wat habbo.com accountjes![]()
wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook niequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit.
Beter gewoon een waterpijp met wiet/hasj.
Clums droeg tot voor kort başörtüquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
clusmij toch wel. Die is best UgLy
Kampioen subtiel zijn deze stimoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
clusmij toch wel. Die is best UgLy
Ja, en zoals je vaker ziet bij dat soort types is ze nu van godlos en loopt ze vooral te vloeken op anderen die nog wel geloven. Heel grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Clums droeg tot voor kort başörtü
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wilde dat ik nooit op die cookie link had geklikt
Haha addictquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
ga ik ook doen, ik ga sowieso niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Heb d'r serieus m'n PC vannacht voor laten aanstaan.
gewoon cheaten dan is het met 5 minuten niet leuk meer. Wat zeg ik, 30 secondenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon cheaten dan is het met 5 minuten niet leuk meer. Wat zeg ik, 30 seconden
meiden die wenkbrauwen zoals tweede doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoekje
Rond:
http://smg.photobucket.co(...)zps2ab9909c.jpg.html
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
plaats een jullie wenkbrauwen
ben benieuwd
bovenste is geen hoekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoekje
Rond:
http://smg.photobucket.co(...)zps2ab9909c.jpg.html
[ afbeelding ]
ja ik wil niet addict zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet doen, dan is het niet leuk meer.
heel lichtelijk toch? ik heb ook een hele softyy hoekquote:
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cheatingquote:
| 1 | Game.cookiesPs = 99999999999999; |
In je console?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cheating
Gewoon
[ code verwijderd ]
in je console typen dan kun je alles kopen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
plaats een jullie wenkbrauwen
ben benieuwd
f12 of ctrl + shift + k als je firefox hebtquote:
wat is dit voor ietsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
nee dat is geen hoek. het is rondquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heel lichtelijk toch? ik heb ook een hele softyy hoek
Ik had het al door, nu gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
f12 of ctrl + shift + k als je firefox hebt
Maak je geen zorgen, dat ziet er bij niemand uitquote:
Oh gelukkig wilde mij bijna zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat ziet er bij niemand uit
quote:
Staartje? Links is binnenkant hèquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
is wel oke voor een man licht staartje wel
mmmm maak nu net foto van mn wenkbrauw en zie idd dat ie zo rond als wat lijkt...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee dat is geen hoek. het is rond
goedzo, nu kun je weer wat zinnigs doen met je leven. fokken ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had het al door, nu gedaan.
FUCK vergeten, sorryquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Mmg waar ben je? Sta al half uur voor de bios en de film begint zo..
neegohquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]. iig geen unibrow zoals jij.
[..]
Staartje? Links is binnenkant hè.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Heb d'r serieus m'n PC vannacht voor laten aanstaan.
je geslacht staat verkeerd in je profielquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
frons wel op deze foto ;s
laat zienmeloew
[ afbeelding ]
Je hebt wel dikke. Ik heb redelijk dikke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
laat zienmeloew
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
laat zienmeloew
[ afbeelding ]
wauwww jij hebt ook best dikke he. Heb die van mij toevallig laten epileren naar best wel heel dun... ze zijn nu wel meer in vorm en lijken langer daardoor maar wel iets te dun vind ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
laat zienmeloew
[ afbeelding ]
jadusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je geslacht staat verkeerd in je profiel
Bril nog welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
laat zienmeloew
[ afbeelding ]
Je wilt te graagquote:
ja ik had ze daar wat dikker zezijn nu weer beetje dunnerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt wel dikke. Ik heb redelijk dikke.
Ik vind ze persoonlijk te lang bij jou, snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik had ze daar wat dikker zezijn nu weer beetje dunner
wacht deze foto is recenter, wel watingevuld tho
[ afbeelding ]
hetstaartje bedoelje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk te lang bij jou, snap je wat ik bedoel?
ja heb beste dikke wenkies van naturequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
wauwww jij hebt ook best dikke he. Heb die van mij toevallig laten epileren naar best wel heel dun... ze zijn nu wel meer in vorm en lijken langer daardoor maar wel iets te dun vind ik.
als ik dikke wenkbrauwen laat dan krijg ik ze minder goed in vorm gedaan door die dames en ze lijken stuk korter...
kiezen of delen...
of oorhaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Van die opa's met zieke wenkbrauwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kun je gwn cornrow in zettequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Van die opa's met zieke wenkbrauwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee voorkant meer. staartje is perfectquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
hetstaartje bedoelje?
vind precies goed zo juist, heb mn brows voor mijn gezichtvorm ''afgemeten'' en de vorm getekend die voor mijnv erhoudingen klopte en toen geëpileerd
nee teken niets bijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb beste dikke wenkies van nature
ah zo teken je ze wle bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |