Ass ook wel oké, maar ik zou echt slecht gaan op die epileptische trekjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lekkere kleine tettjes heeft ze![]()
7,2/11
Eén van de weinige dingen waar ik e-mad van kan worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook de meeste debiele term die ik ooit heb gehoord.
hebben we het over 4chanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zag dat 2 jaar geledenofzo vaak daar
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook de meeste debiele term die ik ooit heb gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
weinig als in er zijn ontelbaar veel mogelijkheden en dan valt 3 miljard best wel mee bedoel jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eén van de weinige dingen waar ik e-mad van kan worden.
Ooit een discussie over gehad met iemand in de bar. Ik lachte en knikte wel, maar mijn hand was aan het verkrampen zo graag wou ik hem recht in het gezicht stompen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eén van de weinige dingen waar ik e-mad van kan worden.
Ik at ook brood en sla en tomaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil me liever niet focussen op de verduistering van de dieren holocaust dank u
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vul altijd 100% GI Joe in bij het kadertje sekse
Wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...MIllie Vanillie hadden meer style.
![]()
Zou het idee hebben dat ze me real life proberen te trollen ofzo, zou het niet kunnen handelen denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ooit een discussie over gehad met iemand in de bar. Ik lachte en knikte wel, maar mijn hand was aan het verkrampen zo graag wou ik hem recht in het gezicht stompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |