Heb je al prismas?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit op 27.763 miljoen per seconde.
zo lekker apathischquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
neukt ze een beetje dom dan?
Wat is dat, volgens mij niet dusquote:
en dan had je het nog niet gered.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Sommige lelijke meisjes van vroeger zijn nu fucking knap.. gaf ik ze vroeger maar wat meer aandacht
krijg je ervan als je een oppervlakkige bitch bentquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Sommige lelijke meisjes van vroeger zijn nu fucking knap.. gaf ik ze vroeger maar wat meer aandacht
webm's zonder geluidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dat, volgens mij niet dus. Weet jij hoe dat werkt met milk? Heb volgels mij chocolate milk (huehue) maar hoe kan je dat levelen en sowieso je % daarvan zien?
In ruil voor deze info heb ik hier een Dee (vriendin van Enzo Knol, red.) met tic voor je: http://i.imgur.com/QGb7NHs.webm
ik ging altijd heel diep met de knapperds hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
krijg je ervan als je een oppervlakkige bitch bent
plsquote:
plsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je zusje toch? ze is 12 ja vuile pedo
Gewoon video to gif ding gebruik van imgur, kreeg dit als output. Waarom kan je geen .webm posten hier eikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
webm's zonder geluid
ben je nieuw hier
Die bitch wordt je door wijfen die je in de friendzone gooien omdat je te aardig bent tegen ze.. wees een bitch en ze komen naar je toequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
krijg je ervan als je een oppervlakkige bitch bent
;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ging altijd heel diep met de knapperds hoor
wijfen ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die bitch wordt je door wijfen die je in de friendzone gooien omdat je te aardig bent tegen ze.. wees een bitch en ze komen naar je toe
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wacht, .webm's hebben helemaal geen geluid.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon video to gif ding gebruik van imgur, kreeg dit als output. Waarom kan je geen .webm posten hier eik.
Zeg, "wijven" is zo'n denigrerende term, mag wel wat minder en respectvoller hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die bitch wordt je door wijfen die je in de friendzone gooien omdat je te aardig bent tegen ze.. wees een bitch en ze komen naar je toe
slettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg, "wijven" is zo'n denigrerende term, mag wel wat minder en respectvoller hoor.
Chicks bijvoorbeeld. Dat is een term die volwassenen gebruiken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg, "wijven" is zo'n denigrerende term, mag wel wat minder en respectvoller hoor.
Lekker wijfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
kan dit even niet, dit is heel gênant nu..
je hebt webms met geluidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon video to gif ding gebruik van imgur, kreeg dit als output. Waarom kan je geen .webm posten hier eik.
Werkelijk nog nooit, zelfs niet op FOK!, gehoord dat "chick" een kinderlijke term is. Kweeniequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chicks bijvoorbeeld. Dat is een term die volwassenen gebruiken.
Ik heb je nooit een alternatief gegeven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit, zelfs niet op FOK!, gehoord dat "chick" een kinderlijke term is. Kweenie.
En had jij niet iets als meisje als alternatief daarvoor, over kinderlijk gesproken.
ikwelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hm, ken dat format verder alleen van 4Chan en daar heb ik ze nog nooit met geluid gezien.
werken ook niet op /bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hm, ken dat format verder alleen van 4Chan en daar heb ik ze nog nooit met geluid gezien.
Ik gebruik Chicks of bitches, als het bitches zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit, zelfs niet op FOK!, gehoord dat "chick" een kinderlijke term is. Kweenie.
En had jij niet iets als meisje als alternatief daarvoor, over kinderlijk gesproken.
shitbetraptquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
werken ook niet op /b
op /gif wel heb ik gehoord van een vriend
Jawel, want nadat ik me oprecht verbaasde over commentaar op "chick" verbaasde ik me ook over je in jouw ogen betere alternatief.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je nooit een alternatief gegeven.
Beter rekt webm's.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
jij komt daar voor de ylyl webms zeker
gwn naar adult gif voor xchange threadsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
jij komt daar voor de ylyl webms zeker
ik weet niet wat xchange threads zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn naar adult gif voor xchange threads
Nee. Dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jawel, want nadat ik me oprecht verbaasde over commentaar op "chick" verbaasde ik me ook over je in jouw ogen betere alternatief.
Niet met de intentie van "hier heb je een alternatief", maar meer in de zin van "mensen die X chicks noemen" oid.quote:
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet met de intentie van "hier heb je een alternatief", maar meer in de zin van "mensen die X chicks noemen" oid.
Do blood cells hate crip cells?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn naar adult gif voor xchange threads
ik wil me liever niet focussen op de verduistering van de dieren holocaust dank uquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
Oh is er weer ruzie? Kunnen we ons even focussen op mijn eten dank je wel.
threads waar ze geilen op het idee dat jongens/meiden een pill nemen waardoor hun gender swapt en daar gaan ze dan een erotisch verhaal bij schrijven. beetje afgezaagd zo van ''omg i never knewi would like dick so much, sry becca im going to dump you and take this pill forever i love being a grill''quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
ik weet niet wat xchange threads zijn
Dit zou opgaan ware het niet dat je dat niet ziet vanachter je toetsenbord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moeilijk ontkennen, niemand anders heeft zo'n snor.
had nou gezegdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moeilijk te ontkennen, niemand anders heeft zo'n snor.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef defokkingfoker het volgende:
If every action has an equal and opposite reaction, how come my dad left and never came back?
negers![]()
dat is op /gif?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
threads waar ze geilen op het idee dat jongens/meiden een pill nemen waardoor hun gender swapt en daar gaan ze dan een erotisch verhaal bij schrijven. beetje afgezaagd zo van ''omg i never knewi would like dick so much, sry becca im going to dump you and take this pill forever i love being a grill''
Ass ook wel oké, maar ik zou echt slecht gaan op die epileptische trekjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lekkere kleine tettjes heeft ze![]()
7,2/11
Eén van de weinige dingen waar ik e-mad van kan worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook de meeste debiele term die ik ooit heb gehoord.
hebben we het over 4chanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zag dat 2 jaar geledenofzo vaak daar
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook de meeste debiele term die ik ooit heb gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
weinig als in er zijn ontelbaar veel mogelijkheden en dan valt 3 miljard best wel mee bedoel jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eén van de weinige dingen waar ik e-mad van kan worden.
Ooit een discussie over gehad met iemand in de bar. Ik lachte en knikte wel, maar mijn hand was aan het verkrampen zo graag wou ik hem recht in het gezicht stompen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eén van de weinige dingen waar ik e-mad van kan worden.
Ik at ook brood en sla en tomaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wil me liever niet focussen op de verduistering van de dieren holocaust dank u
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vul altijd 100% GI Joe in bij het kadertje sekse
Wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...MIllie Vanillie hadden meer style.
![]()
Zou het idee hebben dat ze me real life proberen te trollen ofzo, zou het niet kunnen handelen denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ooit een discussie over gehad met iemand in de bar. Ik lachte en knikte wel, maar mijn hand was aan het verkrampen zo graag wou ik hem recht in het gezicht stompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |