Jawel, want nadat ik me oprecht verbaasde over commentaar op "chick" verbaasde ik me ook over je in jouw ogen betere alternatief.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je nooit een alternatief gegeven.
Beter rekt webm's.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
jij komt daar voor de ylyl webms zeker
gwn naar adult gif voor xchange threadsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
jij komt daar voor de ylyl webms zeker
ik weet niet wat xchange threads zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn naar adult gif voor xchange threads
Nee. Dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jawel, want nadat ik me oprecht verbaasde over commentaar op "chick" verbaasde ik me ook over je in jouw ogen betere alternatief.
Niet met de intentie van "hier heb je een alternatief", maar meer in de zin van "mensen die X chicks noemen" oid.quote:
Dat was ik niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet met de intentie van "hier heb je een alternatief", maar meer in de zin van "mensen die X chicks noemen" oid.
Do blood cells hate crip cells?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn naar adult gif voor xchange threads
ik wil me liever niet focussen op de verduistering van de dieren holocaust dank uquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
Oh is er weer ruzie? Kunnen we ons even focussen op mijn eten dank je wel.
threads waar ze geilen op het idee dat jongens/meiden een pill nemen waardoor hun gender swapt en daar gaan ze dan een erotisch verhaal bij schrijven. beetje afgezaagd zo van ''omg i never knewi would like dick so much, sry becca im going to dump you and take this pill forever i love being a grill''quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
ik weet niet wat xchange threads zijn
Dit zou opgaan ware het niet dat je dat niet ziet vanachter je toetsenbord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moeilijk ontkennen, niemand anders heeft zo'n snor.
had nou gezegdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moeilijk te ontkennen, niemand anders heeft zo'n snor.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef defokkingfoker het volgende:
If every action has an equal and opposite reaction, how come my dad left and never came back?
negers![]()
dat is op /gif?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
threads waar ze geilen op het idee dat jongens/meiden een pill nemen waardoor hun gender swapt en daar gaan ze dan een erotisch verhaal bij schrijven. beetje afgezaagd zo van ''omg i never knewi would like dick so much, sry becca im going to dump you and take this pill forever i love being a grill''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |